dzień wcześniej
Przeszłam z pokoju przez moją głowę przepływało wiele emocji . Byłam właśnie na wakacjach u swojej przyjaciółki Elizabeth w nowym orleanie .
Odblokowałam komórkę i postanowiłam zadzwonić do swojego chłopaka Scotta Mccala jest prawdziwą alfą .
G : hej kochanie
powiedziałam płacząc .
Sc: Grace co się stało ?
powiedział z troską .
G : muszę ci coś powiedzieć ale to nie jest rozmowa na telefon .
Sc : dlaczego ? co nie tak ?
G : powiem ci to kiedy będę w beacon hills to jest ważne
koniec
Gdy dotarłem do domu mojego chłopaka zaparkowałam samochód i go wyłączyłam i podeszłam do drzwi frontowych i zadzwoniłam dzwonkiem . Po kilku sekundach drzwi otworzył Scott .
Sc : hej Grace tęskniłem za tobą
Wchodzę do jego domu i kierują się w kierunku salonu , gdzie siedziała nasza cała paczka do której należała : Lydia , Issac , Theo , mój brat Stiles , Malia , Kira , ja i Scott .
G: hej wszystkim
powiedziałam i wszyscy patrzyli na mnie jakby zobaczyli ducha .
Sc : co się stało ?
G: moja przyjaciółka Lissa nie żyje została zabita przez wampira w dodatku pierwotnego . może opowiem wam ich historię dla ułatwienia .Ich matka nazywała się Ester i była czarownicą ojciec zaś był wikingiem . Nie mogli mieć dzieci , ale dzięki jej siostrze mogła je mieć przez zaklęcie płodności , ale musiała oddać swoje pierwsze dziecko było ni m Freya najstarsza z pierwotnych .mieli 7 dzieci , ale pewnego razu gdy Klaus i jego najmłodszy brat Henry zobaczyć jak ludzie zmieniają się w wilkołaki . Henriego zaatakowały wilkołaki i Klaus zaniósł go do wioski gdzie mieszkali niestety umarł i nie dało się go uratować . Więc ich matka postanowiło zmienić je w wampiry wypili krew , które było w czerwonym winie i ich ojciec ich zabił . Następnie zmienili się w pierwsze wampiry na świecie , ale mieli słabości nie mogli dotykać werbeny bo ich parzyła zabić ich mógł tylko drewno z białego dębu ale spalili go a Mikael zabił ich matkę ale na prawdę zrobił to Niklaus i uaktywnił gen wilkołaka i stał się hybrydą wilkołaka i wampira jedynym na świecie . Mają ponad 1000 lat i są niebezpieczne jeśli zginie jeden z nich zabije się też wampiry z jego linii , które stworzył własną krwią . Urodziła mu się córeczka , która jest jedyną i pierwszą trybrydą wilkołaka , wampira i czarownicy na świecie wszyscy ich wrogowie chcą ich zabić dla mocy . Aktualnie po tej ziemi chodzą 3 z nich czyli Rebekah , Klaus , i Elijah bo reszta jest zasztyletowana i leży w trumnach . wiem to od mojej przyjaciółki , która kiedyś ich poznała . Lissa była moją przyjaciółką od 5 lat poznałyśmy się w Mystic falls gdzie spędzałam wakacje u kuzynki Elizabeth . Zemszczę się na nich i zabiję tych na których im zależy zrobię to dla Lissy .
L: myślałam , że to tylko legenda , że oni istnieją .
G: pamiętaj , że zawsze w każdej legendzie jest ziarno prawdy . ale oni na prawdę żyją i nikt nie może ich zabić bo wszyscy się ich boją . według moich informatorów pojawią się w Beacon Hills , ale to może oznaczać więcej wrogów i śmierci to zły znak . teraz muszę jechać do swojego nowego domu rozpakować się . to do jutra pa .
powiedziałam i z uśmiechem na twarzy kierowałam się do swojego nowego domu . po wyjechaniu i pojechaniu do nowego domu poszłam do niego a potem zabrałam wszystkie kartony z moimi ubraniami i rzeczami mój dom był dla mnie mały ale wszyscy mi mówią , że jest duży . rozpakowałam się i przywitałam się z moim pieskami pierwszy był rasy haskiego którego nazwałam Fifi a dwa były rasy yorki i nazywały się Bruno i Sonia . Po tych czynnościach jeszcze nakarmiłam zwierzęta i umyłam się oraz przebrałam w piżamę i poszłam spać .
CZYTASZ
Sister Stiles Stilinski
Paranormal𝖦𝗋𝖺𝖼𝖾 𝖵𝗂𝗏𝗂𝖺𝗇𝖺 𝖲𝗍𝗂𝗅𝗂𝗇𝗌𝗄𝖺 𝗃𝖾𝗌𝗍 𝗌𝗂𝗈𝗌𝗍𝗋𝖺̨ 𝖻𝗅𝗂𝗓́𝗇𝗂𝖺𝖼𝗓𝗄𝖺̨ 𝖲𝗍𝗂𝗅𝖾𝗌𝖺. 𝖩𝖾𝗌𝗍 𝖼𝗓𝖺𝗋𝗈𝗐𝗇𝗂𝖼𝖺̨ 𝗓 𝗐𝗂𝖾𝗅𝗄𝖺̨ 𝗆𝗈𝖼𝖺̨ 𝗂 𝗓𝗆𝗂𝖾𝗇𝗇𝗈𝗄𝗌𝗓𝗍𝖺ł𝗍𝗇𝖺̨. 𝖡𝗒ł𝖺 𝖽𝗓𝗂𝖾𝗐𝖼𝗓𝗒𝗇𝖺̨ 𝖲𝖼𝗈𝗍𝗍𝖺...