003 || Mikaelsonowie

1.1K 37 2
                                    


Obudziłam się  i zobaczyłam  całującego mnie Scotta  zaczęłam się śmiać . 

Sc : hej skarbie jak się  spało 

G : dobrze , ale  muszę iść  się przebrać , więc koniec tego dobrego i  muszę iść do przyjaciółki  . ubieraj się . 

powiedziałam i ubrałam się  w szlafrok i poszłam do łazienki zabierając ze sobą bieliznę i stylizację . poszłam do łazienki i zabrałam szybki prysznic ubrałam się w wybraną stylizację i zrobiła make-up .Na dzisiaj wybrałam stylizację poniżej :


Do tego założyłam  czarne botki i  pofalowałam włosy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Do tego założyłam  czarne botki i  pofalowałam włosy . Gdy byłam gotowa zeszłam na dół gdzie czekał na mnie mój chłopak . Nakarmiłam psy i zjedliśmy śniadanie .  Mieliśmy spotkać się ze stadem w klinice weterynaryjnej   . Zamknęłam dom na  klucz i pojechałam ze Scottem na umówione miejsce . Gdy tam byliśmy zobaczyłam całe stado przywitałam się z nimi   i nagle usłyszałam za sobą hałas gdy się obróciłam zobaczyłam pierwsze wampiry i Klausa  oraz rodzeństwo Gilbert . 

 zaczęłam wymawiać zaklęcie , które powodowało , że  osoba  umierała po 40 sekundach na ziemi  z uśmiechem   patrzyłam jak   jej brat tragicznie umiera . 

Kl : witaj Issac mój kochany bracie  dawno się nie widziałem 

powiedział z psychopatycznym uśmiechem i poszedł się przywitać  ze swoim pseudo bratem . W końcu nie wytrzymałam i moja moc rosła w siłę i przez co ,że okłamał  mnie do możliwości . Liście zaczęły latać wszędzie i  moje oczy przybrały turkusowy kolor , który był bardzo rzadki u zmiennokształtnych . Poczułam jak  pazury wyrastają mi z paznokci i zmieniam się w pumę z turkusowymi oczami . Zawarczałam ostrzegawczo i rzuciłam się na Elenę adrenalina płynęła w mojej krwi  . Pokazałam jej swoje ostre zęby  , które spowodowały u niej strach . Ugryzłam ją w szyję i  i zadowolona ze siebie samej oblizałam z pazurów jej krew była bardzo dobra . Po tym zmieniłam się w człowieka i  poprawiłam ubrania i odeszłam bez słowa wyjaśnień pozostawiając ich zszokowanych .

Sister Stiles StilinskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz