006|| spotkanie z byłym chłopakiem

817 24 4
                                    

Postanowiłam  , że przejdę się na spacer i przemyślę pewne sprawy była godzina  15 postanowiłam zmienić stylizację  . Minął miesiąc od wybrania tamtej dziewczyny przez  Scotta postanowiłam żyć własnym życiem i nie przejmować się tym tylko ruszyłam dalej nie oglądając się  do tyłu . Teraz zależało mi na dobru swojego dziecka i zadbaniu o niego .  Przyzwyczaiłam się do świadomości , że 7 miesięcy urodzi się dziecko . Podeszłam do szafy i z niej  stylizację poniżej 


Po  ubraniu się w stylizację i poprawiłam  makijaż

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po  ubraniu się w stylizację i poprawiłam  makijaż . Zamknęłam dom i  poszłam na spacer po parku usiadłam na jednej ławce i zaczęłam pisać w pamiętniku  , który   pisałam od 2 miesięcy  . Zaczęłam w nim  opisywać wydarzenia , moje odczucia i emocje które mi towarzyszyły

Drogi pamiętniku 

Samotność nie jest wieczna. Gdy przemija, możesz wspominać, co cię do niej doprowadziło. Ludzie, miejsca, dawny świat. Wszystko się zmienia. Nieważne, co robisz. Nigdy nie będzie tak samo. Pozostaje pytanie..dokąd iść? Co robić? Może to nie ma znaczenia. Ważne, żeby gdzieś pójść. bardzo łatwo jest stracić wszystko, co uważało się za dane na zawsze.Jeśli ma się przyjaciół, a mimo to wszystko się traci, jest oczywiste, że przyjaciele ponoszą winę. Za to, co uczynili, względnie za to, czego nie uczynili. Za to, że nie wiedzieli, co należy uczynić.Nauczyłam się jednak, że sami tworzymy własne szczęście i że sięgnięcie po coś, czego pragniemy, oznacza również utratę czegoś innego. A kiedy gra toczy się o wysoką stawkę, strata może być bardzo dotkliwa.Gdyby ktoś mi powiedział,że całe moje życie zmieni się między jednym uderzeniem serca a drugim,parsknęłabym śmiechem.Od szczęścia i tragedii,od niewinności do upadku?Żarty.Ale tyle wystarczyło.Jedno uderzenie serca.Mgnienie oka,oddech,sekunda-i wszystko co znałam i kochałam zniknęło.Ale przychodzi czas w życiu człowieka, kiedy musi zmierzyć się z czymś tak strasznym, po czym czuje, że nigdy nie będzie taki sam. Tak jakby coś mrocznego opadło, kradnąc każdą drobinę szczęścia, którą kiedykolwiek czułeś, i jedyne, do czego jesteś zdolny, to patrzeć i czuć, wiedząc, że bez względu na to, co w życiu zrobiłeś, nigdy nie będziesz w stanie tego .

Gdy skończyłam  w nim pisać wstałam i schowałam  go do torebki  . Gdy kierowałam się w stronę wyjścia z parku zauważyłam swojego chłopaka   Aleksandra .

A: Grace to ty  

G : witaj Alec oczywiście , że to ja 

powiedziałam i  przytulił się do  mnie   . 

 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Sister Stiles StilinskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz