008|| nie jesteś idealny

770 24 0
                                    


Właśnie byłam w domu mojego byłego chłopaka  i mieliśmy się spotkać w ważnej sprawie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Właśnie byłam w domu mojego byłego chłopaka  i mieliśmy się spotkać w ważnej sprawie . Własnie byłam pod jego domem i nie wiedziałam czy iść ? czy zostać i wrócić do domu ?. Wybrałam drugą opcję i weszłam do jego domu i ze złośliwym uśmiechem spojrzałam na Scotta i jego nową dziewczynę w salonie było stado i pierwsze wampiry czyżby zwariowali i wpuścili ich samowolnie ? 

G: co  chcesz Scott ?  jakbyś nie wiedział dzisiaj mam pełno rzeczy do wykonania np : zakupy ze przyjaciółką , moja mama ma przyjechać do mnie , muszę  wykonać pełno zadań i nie mam całego  czasu na  i dnia na spotkanie z tobą .Jak twoja  nowa dziewczyna ? a pochwaliłeś się  twoim rodzicom i przyjaciołom , że jestem w ciąży z tobą i będziesz biologicznym jego ojcem na pewno nie bo po co ? wolisz wychowywać cudze dziecko i nie interesować się własnym . żal mi ciebie i twojej nieszczęsnej dziewczyny , która się wykorzystuje i chce mieć z tobą jej dziecko . Jesteś  jednak nie mądry i nie jesteś idealny . 

Sc: co ty  knujesz i co  jaki to ma cel . Chcesz mnie skłócić ze stadem i zniszczyć życie . Chcesz zemsty i pójdziesz po trupach , żeby zdobyć wyznaczoną sobie zemstą . Zmieniasz się na gorsze i przyćmiewa się zemsta musisz to odrzucić bo zniszczysz wszystkim życie  . chcesz tego ?

G: ja tylko  odradzam ci być z nią i po drugie  ja mam nie niszczyć nikomu życia skoro ty niszczysz moje i masz  teraz wizję szczęśliwej rodziny z nią . Ale po jakimś czasie minie ci to .A jakbyś się czuł gdyby na przykład siebie zdradziłam z kiś i ukrywałam to  wczuj się w moją sytuacje  i zobacz jak to jest . Gdy ukochana osoba zdradza się i  zostawia się samego  . Po trzecie A jeśli powiem Ci, że nigdy Cię nie kochałam, a jeżeli wykrzyczę światu, że nie byłam szczęśliwa. Dałeś mi tak wiele perspektyw a ja wykorzystałam Cię by się zemścić. Byłeś tak naiwny wierząc w moje intrygi i kłamstwa a ja bawiłam się Twoimi uczuciami i słabościami a znałam je doskonale. Stałam się Twoja obsesją, Twoim uzależnieniem, Twoim ciągłym pragnieniem. Twoja zazdrość z czasem zaczęła mnie dusić, drażnić, dławić, więc odeszłam a Ty zostałeś. Twój obłęd Cie zabijał a mimo to wciąż walczyłeś o moje ciało i moją duszę. Nie udało Ci się zdobyć mojego serca bo dla mnie to była tylko zabawa. taka jest prawda w sumie jestem dobrą aktorką .

Sc : wezwałem się dlatego , że mam pewną ofertę pierwsze wampiry powiedziały , że nie będą zabijać , ale za to jeśli damy im  spokojnie żyć i nie będziemy ich prowokować . Po drugie pomogę ci w wychowywaniu dziecka , ale nie będziesz nam niszczyła życia i nie będziesz się mściła oraz dasz spokój mojej dziewczynie i jej dziecku . zgoda ?

G: dobra zmienię się trochę i zgadzam się  , ale teraz mi wytłumacz czy wiedziałeś , że Stiles nie jest moim bratem i jestem adoptowana ? powiedz szczerze to . oraz czy znasz mojego ojca bo matkę poznałam i moją siostrę  oraz moją siostrzenicę Laurę słodkie dziecko to jest  .

Sc : dobra dowiedziałem się tego przypadkiem 2 lata temu ale twojego ojca nie znam . ale na prawdę zdradziłem się też gdy  nie byłem już z Alison .

G:  ty zdrajco to już twój problem bo jak kiedyś ci powiedziałam " I zapamiętaj dobrze moje pożegnanie  . zdradziłeś, przegrałeś żegnaj kochanie.  

powiedziałam i wyszłam z jego domu . weszłam do swojego samochodu i zaczęłam płakać .Zdrada  boli bardziej niż kłamstwo  pomyślałam i zaczęłam się uspokajać i odjechałam do domu .

Sister Stiles StilinskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz