Ska vi bara söka efter romantiska komedier på Netflix och se vad som kommer upp?

1.4K 19 4
                                    


"Harrys perspektiv" '

Jag bär honom in till köket och sätter honom på köksbänken.  Fan va vacker han är!  

"Du lovar att inte ljuga för mig igen va?" Han kollar menande på mig med en osäker blick och jag nickar innan jag svarar: "Jag lovar" .  Han kollar ner på sina fötter och  och jag vet att det är svårt för honom att tro mig, eftersom att jag redan brutit mitt löfte till honom två gånger.  Med hjälp av mitt pekfinger så lyfter jag sakta hans haka och kysser honom mjukt. Kyssen blir mycket mer passionerad än vad både jag och Louis räknar med, men ingen av oss klagar. Jag glider ifrån med mina läppar och han kollar lite besviket på mig. 

"Vadå?" undrar jag skrattandes. Mer hinner jag inte säga innan han tar tag i min tröja och drar in mig i en ny kyss. Hans händer letar sig upp i mitt hår och jag ler smått.  Vant placerar jag mina händer i hans svank och drar honom närmre mig. Trodde inte jag kunde bli såhär kär!

"Louis perspektiv" 

Jag skrattar lite av glädje när han drar mig närmre honom. Våra läppar möts igen men denna gång mer intensivt. Harry öppnar munnen smått för att andas och då passar jag på att köra in min tunga. Han stannar upp en kort sekund, vilket får mig att inse att han blivit en aning chockad över min gest. Snabbt går våran kyss över till hångel och det tar inte lång tid innan Harrys händer åker under min rumpa och jag hamnar med benen virade runt hans höfter. Han förflyttar oss sängen i mitt sovrum. Våra läppar tappar aldrig kontakten med varandra, tills han släpper ner mig på sängen och skickligt klättrar över mig.  Jag känner hur pirret i magen blir värre, har en känsla av vart detta kommer leda.  Men plötsligt slutar Harry. Han rullar av mig och lägger sig bredvid mig. Jag kollar frågande på honom. 

"Jag vill inte ta förhastade beslut" börjar han. "Kan vi inte bara söka efter romantiska komedier på Netflix och se vad vi hittar?"  Jag börjar skratta. Vad ska jag svara på det?

"Såklart vi kan!" utbrister jag och ger honom en kram. Innerst inne blev jag nog lite ledsen över att det inte gick längre än till hånglet, men att han tänker på mig!? Att jag inte ska bli ledsen! Han kanske menar allvar med att han älskar mig ändå...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejsan! Blev ytterligare ett kapitel idag! Hoppas det var läsbart och inte allt för konstigt! 

RÖSTA & KOMMENTERA!!!

/All the lova Affy❤❤❤


His dirty angel (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now