"Harrys perspektiv"
Vi hade hämtat lite saker hemma hos mig, ni vet tandborste och allt annat man behöver när man sak sova borta. Jag kollar på honom där han i min hall står och väntar på att jag ska ta på mig skorna så att vi kan sticka till pizzerian och hämta upp våran pizza.
"Kommer du eller?" han verkar otålig, som att han väntar på något.
"Jaja jag kommer"
"Bra! Pizzan väntar ju" skrattar han. Vi lämnar mitt hus bakom oss och går till pizzerian. Louis går några steg framför mig och det stör mig lite, vill ju hålla honom i handen. Jag ökar mina steg lite. Louis märker det och ökar sina ytterligare. Jag ökar genast mina mer och snart så springer jag efter honom. Precis framför pizzerian hinner jag ifatt honom och drar in honom mot min bröstkorg innan jag kysser honom. Han går in och hämtar pizzan sedan drar vi till hans hus. Väl hemma hos Louis sätter vi oss i sängen och slår på tv:n medan vi äter. Pizzan tog snabbt slut och vi slog av tv:n.
"Louis perspektiv"
Jag kollar på honom där han står vid diskhon och diskar våra glas. Han är så snygg! Så fin, så muskulös, majestätisk nästan.
"Jag borde duscha" Orden lämnar mina läppar precis tillräckligt högt för att Harry ska höra. Han vänder sig om och möter min blick. Hans vanligtvis gröna ögon är nu nästan kolsvarta. Lust, är vad som syns i dem. Han tar några steg fram mot mig och jag kan känna min puls stiga. Han böjer sig ner och viskar sensuellt i mitt öra: Vill du ha sällskap? Jag drar in andan och nickar svagt. Han ser på mig med ett lurigt flin innan han låter avståndet mellan våra läppar brytas. Han leder oss bakåt tills jag känner väggen mot min rygg, då blir vårat hångel mer intensivt. Han lyfter upp mig och bär in mig i badrummet. Jag börjar fingra med hans tröja och snart är både min och hans av. Jag studerar varenda tatuering på hans bara bröst och mage. Han ser att jag kollar och spänner sina magmuskler. Jag kan inte låta bli att stirra och han skrattar."Gillar du det du ser?" frågar han självsäkert och jag biter mig svagt i läppen. Han kollar djupt in i mina ögon. "Du ska inte göra detta om du inte vill"
"Men jag vill" svarar jag säkert och backar några steg från honom. Jag vänder mig om och drar ner gylfen, låter byxorna glida ner över mina rumpa och ner till golvet. Jag kan känna Harrys lustfyllda blick betrakta mina kropp. Plötsligt känner jag hans händer runt min midja. Han trycker sig mot mig, eller om han drar mig närmare honom. Jag vet inte, men jag kan iallafall känna hans hårdnad innanför jeansen trycka mot min rumpa. Min egna kuk blir ännu hårdare och jag stönar mycket svagt till. Harry väder mig mot honom och jag hjälper till att dra av hans jeans.
"Harrys perspektiv"
Hans händer dras upp och ner längs mina lår innan jag plötsligt kan känna honom försiktigt stryka över min kuk. Jag stönar till och han ler lite. Plötsligt slutar han och går mot duschen. Louis har en stor dusch som vi båda två enkelt kommer få plats i. Han sätter på vattnet och drar av sig kalsongerna innan han kliver in. Hela tiden står han med ryggen emot mig, som att han väntar på mig. Jag tar snabbt av mig mina kalsonger och kan direkt se att min hårdnad är riktigt stor. Jag går in i duschen och ställer mig bakom honom. Snabbt vänder han sig om och jag inleder ett vilt hångel. Jag biter honom svagt i läppen innan jag börjar kyssa hans hals. Han andas tyngre ju längre ner jag kysser honom. Jag kysser hans topp och hör honom stöna: åhh.
Han kollar ner på mig, jag kollar sexigt på honom och ler innan jag tar honom i munnen. Han stönar högt.
"Ha-aareh, åhhh snälla"
Hans händer hamnar i mitt hår och hjälper mig suga av honom. Snart kommer han i min mun och jag sväljer den salta vätskan. Han kysser mig och går sakta ner på knä. Han förstår att det är hans tur att få mig att njuta. Han greppar mig och jag stönar högt. Börjar sakta runka av mig innan han tar mig i munnen och snabbt suger av mig. Jag håller mina händer på hans huvud och stönar för varje gång han drar tungan över mitt ollon. Han låter mig komma i hans mun och jag ser nöjt ner på honom.
"Gjorde jag rätt?" frågar han osäkert.
"Louis, det där var den bästa avsugningen jag fått" svarar jag andfått. Han ler stolt.
"Fan va jag älskar dig"
"Älskar dig också Harry"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej! Här kommer ett lite dirty kapitel! Vad tycker ni? Blev det ok?
Har fått jullov idag men kommer antagligen inte uppdatera så mycket, tyvärr. SKa vara mycket med familj och vänner samt ta hand om mig själv.
Hoppas ni alla får en bra och mysig jul!
RÖSTA & KOMMENTERA!
/ All the love Affy ❤❤❤
YOU ARE READING
His dirty angel (Larry Stylinson)
FanfictionVem kunde ana att just han skulle börja gilla mig?! Jag som är skolans tönt! Dessutom är jag gay... Han är skolans badboy, min mobbare och min crush... Jag heter Louis Tomlinson... han heter Styles. Harry Styles.... Känsliga läsare varnas!! Kan in...