[Extra] ရင်၌တည်သော

10.8K 758 57
                                    

Zawgyi

အျပင္မွာ မိုးဖြဲဖြဲေလးေတြ က်ေနတယ္...။
ညက ဂ်ံဳးဂုနဲ႔ အတိတ္ကအေၾကာင္းေတြျပန္ေျပာရင္း..အခ်ိန္ကုန္သြားလိုက္တာ မိုးလင္းခါနီးေလာက္မွအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္လို႔ပင္ထင္ရ၏။..

ဗိုက္ေပၚတင္ထားတဲ့ သူ႔လက္ေတြကို.ေျဖးေျဖးခ်က္းဖယ္လိုက္ၿပီး ဝတ္ဖို႔အက်ႌလိုက္႐ွာေတာ့.. ညက သူ႔အားႀကီးနဲ႔ခြၽတ္ၿပီးပစ္ထည့္လိုက္တဲ့အက်ႌက စိတ္ဆိုးၿပီးအိမ္ေပၚကဆင္းသြားၿပီလားမသိ။ အစအနပင္႐ွာမေတြ႔ေတာ့.. ကုတင္အစြန္းနားက သူ႔အက်ႌT shirt လက္႐ွည္ကိုပဲ ေကာက္စြတ္ၿပီး ၾကယ္သီးသံုးေလးလံုးတက္ကာ.. မတ္တပ္ထရပ္လိုက္သည္။..

အိုး...ေတာ္ေတာ္ေတာင္ ေနာက္က်ေနၿပီပဲ.. 11ခြဲ.။ဟိုတစ္ေယာက္က အလုပ္သြားရမွာမဟုတ္ဖူးလား..? ျပတင္းေပါက္လိုက္ကာကို အသာဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မိႈင္းညိဳ႕ညိဳ႕ ေကာင္းကင္ႀကီးကလြမ္းေမာစရာေကာင္းစြာ မိုးစက္တို႔ကတစ္ေျဖာက္ေျဖာက္ႏွင့္...။ ေနအလင္းေရာင္အတိကင္းလြတ္တဲ့ေန႔ေလးတစ္ေနပါလားေလ။ အိမ္ေတာ္ထဲတြင္ေတာ့ ကိုယ္တာဝန္႐ွိရာ ထမ္းေဆာင္ေနျကတဲ့.. အလုပ္သမားေတြအစီအရီ။ ကြၽန္ေတာ့ကိုလဲ ဂ်ံဳးဂုနည္းတူ ေလးစားၾကသည္

၊ အထူးသျဖင့္အန္တီ.. ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ဂ်ံဳးဂုလက္ထပ္ေတာ့ အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ေနခဲ့တဲ့အန္တီ။ ေမြးကတည္းက တစ္ေယာက္ထဲ႐ွင္သန္ခဲ့ရေပမဲ့ ဂ်ံုးဂုရဲ့အရိပ္ကိုေရာက္တဲ့အခ်ိန္ ဘဝဟာတစ္ဆစ္ခ်ိဳးေျပာင္းလဲသြားခဲ့တယ္။ အားလံုးကဝိုင္းခ်စ္ခံရေအာင္ ဂ်ံဳးဂုကထားတယ္။ လူတိုင္းေလးစားေနေအာင္ သာမန္မဟုတ္တဲ့relationေပမဲ့ လူတိုင္းအားက်ေနေအာင္ ဂ်ံဳးဂုကခ်စ္ျပႏိုင္ခဲ့တယ္။ ကြၽနိေတာ္ေယာက်ာ္းရေတာ့ကံေကာင္းတဲ့ပံုပါပဲ...

မိုးေအးေအးနဲ႔ ေစာင္ထဲအပီေကြးေနေသာ ခ်စ္ေယာက်ာ္းႀကီးကိုအလုပ္သြားဖို႔ႏိႈးရေပဦးမည္။.. ဂ်ံဳးဂုကေဖေဖမ႐ွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္ကစလိုအရင္အတိုင္း..ကုမၸဏီကိစၥအဝဝကို တစ္ေယာက္တည္း..အုပ္ခ်ဳပ္ရသည္။ ကြၽန္ေတာ့မွာလဲ ဘြဲ့ျကီးသာယူထားျပီး ဘာအစိုးရဝန္ထမ္းမွ ဝင္မလုပ္ရ ။လက္ထပ္ၿပီးကတည္းက သူ႔ရဲ႕ဥိးေဆာင္မႈေအာက္မွာသာ.. သူ႔ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုသာ ေလးစားရသည္။..

// Thunder //     (Completed)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora