(1) Ja sa tam nevrátim !!!

1.1K 22 4
                                    

Y/n vstávaj ! Zmeškáš školu !!!(Kričala na mňa mama z kuchyne)
Y/n : Áno, áno...veď už.. (povedala som a vstala z postele a šla rovno do kúpeľne si urobiť rannú hygienu...urobila som si ľahký make-up a rozpustila vlasy a šla si po svoj outfit)

(Šla som dole do kuchyne a videla mamu ako pije kávu a píše niečo do počítača

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

(Šla som dole do kuchyne a videla mamu ako pije kávu a píše niečo do počítača... určite niečo z jej firmy...moja mama je veľmi úspešná dizajnérka)
Y/n : Dobré ráno...
Mama : Dobré ráno Zlatko na linke máš palacinky...
Y/n : Nie som hladná a musím sa ponáhľaď do školy...
Mama : Ako misliš ale neska si nerob žiadne plány večer si strávime spolu !
Y/n : To znie dobre....

(Dala som máme pusu a šla som do školy....zobrala som to cez park a videla som BEAKHYUNGa ako má čaká pri našom altánku... rýchlo som sa k nemu zozbehla a obiala ho a ona zase mňa)

Beak : V čera som ty veľa krát volal aj písal..(povedal smutne aj trochu naštvane sa na mňa pozrel)
Y/n : Prepáč v čera som skúšala nový tanec a zabudla som ty odpísať....(povedala som dala dole hlavu no on mi ju zdvihol tak aby som mu videla do očí)
Beak : Dobre ale nech sa to neopakuje...
Y/n : Rozkaz šéfe !
(Ja a Beak sme sa zasmiali a šli spolu do školy)

[School]

(Pomalí sme šli po chodbe plné študentov.... Každý chalan na mňa zázeral a všimla som si že ich Beak ich prepaľuje pohľadom...ja som sa nad tým iba pousmiala a šla ku svojej skrinke a Beak ku svojej..vybrala som si vecí na prvú Angličtiny....Keď sa mám priznať Anglický jazyk milujeme....už od mala mi ho rodičia tlačili...ale vyplatilo sa....Som z Anj najlepšia z triedy.....Prebrala som sa z mislenia a šla do svojej triedy....sadla som si úplne do zadu a pozorovala z okna svet.... keď zrazu prišla do triedy učiteľka a začalo sa vyúčovanie.....všetci sme pozorovali učiteľku keď zrazu mi cinklá správa od Beaka)

/Beak-Počkaj má pri skrynkach pôjdeme spolu na obed 😇/
/Y/n-Ok Oppa😊/

(Po 6 min skončila prvá hodina...Ja som sa začala nudiť tak som si zobrala mobil a slúchadka a pustila som si nejakú hudbu....Pozrela som sa ku dverám a videla Miu ako ide smerom ku mne...Mia je Beakhyungová mladšia sestra má 17.)

Mia : A ja som si myslela že si ma nechala samú...
Y/n : Nie nie nenechám si to ujsť ako povieš Beakovy že chodíš z Suhom😏...
Mia : Nooo....nemislim....že mu to poviem-
Y/n : Ahh Mia čím viac to budeš naťahovať tým viac to zhoršiš !
(Mia si len smutne povzdychla a dala dole hlavu)
Mia : Ja sa len bojím ako bude reagovať keď mu poviem že chodím z jeho najlepším kamarátom....
Y/n : Len mu to povec...viem že to Beak pochopí...a keď nie tak mu dohovorím....
(Mia sa na mňa strašne usmiala a obiala má a ja zase ju)
Mia : Prečo nechodíš ty z mojim bratom ?
(Keď to povedala tak som sa skoro zadusila slinami zatiaľ čo ona sa na mňa zabávala)
Y/n : Ty si šialená !
Mia : Len ťa skúšam ! 😅
Y/n : Ty len nič neskušaj !
(Mia sa zo smiechom odišla z triedy...Zrazu začalo zvoniť na ďalšiu hodinu...a tak to pokračovalo až do tretej hodiny v tedy sme sa všetci vybrali na obed......Čakala som pri skrinkách na Beaka...ani nie pár minút a už bol pri mne...bez akéhokoľvek slová ma zobral za ruku a ťahal ma do jedálne... keď sme boli v jedálni každý pohľad bol na nás...teraz som určite červená ako paradajka....šli sme úplne do zadu k stolu kde nás už čakaly Kai , Xiumin, Sehun , Suho a Mia....Sadli sme si vedľa seba z Beakom....Kai sa začal potichu rehotať)

❤️My Sister is Just Mine !🖤[BTS FF]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon