(10) 2/2 [Svadba]

536 17 3
                                    

Pozrela som sa na otca z vistrašenímy očami. On svoj pohľad premistnil na pána Kim.

"Nechcem vidávať svoju dcéru. Nechcem aby moja nasledovníčja malá pod sebou inú mafiu." Povedal otec a všetci boli v šoku , ale nie ako ja.

Ja budem ďalšia nasledovníčka ?. Prosím nech iba žartuje. Pozrela som sa na otca a on zase na mňa.

"Mislím že sme skončili. Môžete sa ísť baviť." Povedal otec a ja som rýchlo otvorila dvere a šla von.

Šla som do výťahu a šla dole. Keď som vistupilá tak som šla do sály. Mamu som videla ako sa rozpráva z nejakímy ženami.

"Y/n !" Počula som Jk hlas ako za mnou.

Ja som sa pohla z miesta a šla do davu ľudí ktorí tancovali. Neviem ako mi mohol tak klamať. Všetko to bolo iba klamstvo. Iba sa pretvároval. Jk , Jisoo , Rose , Jimin a Yoongi.  Všetko to bolo naplánované len aby ma doviedli do mafie. Toto im neodpustím.

Naraz má chytil za ruku a stiahol k sebe. Ja som sa na neho nenávistné pozrela do očí.

"Y/n ja-" Chcem dopovedať ale ja som ho predskočila.

"Nie , nič nehovor. Viem , chválim. Veľmi dobrí plán sa tváriť že si môj priateľ , ty a Jisoo. Tváriť sa že ma miluješ. Už viem prečo všetky dievčatá sa do teba zamilujú a potom nastane zlom v vzťahu. Nieje to ich vína. Ale tvoja." Zostal ticho stáť bez pohybu. Pustil má a ja som od neho odstúpila o dva kroky do zadu.

"Ty a Jisoo ste to všetko iba hrali že ste moji priatelia. Ale vy mini nikdy nebudete." Povedala som a višly mi z očí slzi. Mislela som že bude ticho ale predsa začal hovoriť.

"Míliš sa.....Ja a Jisoo sme to nehrali. Bola to skutočnosť a aj je !. Ja som sa do teba zamiloval hneď ako som ťa videl. Si pre mňa ideálne dievča. Mislel som si že má nebudeš milovať , že sa má budeš báť lebo som mafián. Ale keď som zistil kto si... začal som ťa milovať ešte viac. A aj milujem aj budem. A.....miloval som iba jedno dievča...ale to je už pre mňa mŕtve. Teraz milujem iba teba."
Povedal a ja som nevedela ako reagovať. Možno som to prehnala čo som mu povedala.

"A ako ty to mám veriť všetko čo si mi povedal...ako ty mám veriť že ma miluješ....?" Začali sa mi viac a viac napĺňať očí slzami. Jk sa ku mne približoval ale ja som otočila a celí ten čas za mnou stála Jisoo. Určite všetko počula. Ja som sa iba pousmiala zatiaľ čo mi po tvári stekali slzi. Obišla som ju a hľadala východ.

Keď som už konečne bola pri dverách tak ma niekto chytil za zápästie a ťahal na tanečný parket. Zastali sme vo strede parketu a ja som sa pozrela na dotyčnú osobu.

"Č-čo to robíš ?" Opítala som sa ho. On sa iba na mňa zasmial.

"Zatancovať si..." Povedal jednoducho a ja som dala nechápavy víraz.

Začala hrať pomalá hudba a ja som sa vistrašene pozrela na Jimina. Zobral mi ruku a priepliétol si zo mnou prsty , a druhú ruku si dal na môj chrbát a ja som dala svoju na jeho rameno. Začali sme sa pomalí hýbať do rytmu. Ja som svoju hlavu dala dole a pozerala na naše nohy ako sa pohybujú.

"Pozri sa na mňa." Povedal po chvíli. Ja som na neho pomalí  upriala zrak.

"Som rád že si prišla." Povedal a ja som odvrátila zrak. Pozrela som sa k pódiu tam bol celí Jiminov tým. Bola tam aj Rosé. Pozrela som sa na ňu a ona zase na mňa. Radšej som odvrátila zrak. Jimin sa pozrel tým smerom keď boli oni.

"Mal si to celé naplánované..."Pozrel sa na mňa. Ja som mala celí čas dole hlavu.

"Vedel si že som sa vrátila do Kórei ,  asi po dvoch týždňov si ma dal sledovať. Potom keď sa blížili pripraví na túto svadbu , a ukázal si sa mi. Ukázal si sa mi po štyroch rokoch." Povedala som a zase sa mi tlačili slzi do očí. On si to všimol a chytil mi tvár do dlaní.

"Áno , mal som to naplánované. Ale nevedel som ako sa mám k tebe dostať. Otec mi to nechcel dovoliť. Nechcel aby som sa k tebe priblížil." Povedal a útrel mi slzi.

"Tak potom si ho mal počúvať !" Vykríkla som na neho a dala jeho ruky preč z mojej tváre.

"Nemisly si že keď sme teraz všetci spolu že sme rodina. Mi už nikdy rodina nebudeme ! Po tom ako ste mi ty a Yoongi zničili život už vôbec !! A hlavne ty ! Nikdy ty to nezabudnem ako si ma každý deň byl ! A prečo ?! Lebo je to moja vina že sa rodiča rozviedli ?!,Lebo som chodila z Teahyungom ?! , Lebo si prostredné dieťa rodiny ?! Alebo že má rodiča majú najradšej lebo som ich maznáčik ?!. Nie....iba preto lebo iba na mne si si vedel vibyť zlosť !......Určite si už aj zabudol na to že som tvoja sestra pokím si nezistil že som sa vrátila do Kórei !." Vikričala som sa na neho a on sa zatiaľ na mňa bolestné pozerala. Ľudia okolo nás zastali a pozreli sa na nás. Ja som to neriešila. Bolo mi to jedno.

"Čo sa tu deje ?" Opítala sa má mama ktorá už bolá pri nás.

"Nič....iba som rozprávala že som už na odchode." Povedala som a nespúšťala z Jimina očí.

"Si si istá ?" Opítala sa má mama. Ja som je prikívla.

"Áno som , som už unavená." Povedala som. Šla som k mame a popozkala ju na líce a ona zase mňa.

"Povec otcovi že ho ľúbim." Povedala som máme na čo ona mi len prikívla. Poslední krát som sa pozrela na Jimina a odišla zo sály.

Keď som už konečne bola na čerstvom vzduchu som sa konečne mohla normálne dýchať. Nemôžem uveriť že som to povedala Jimimu. Že som mu konečne povedala čo som mala toľko rokov na srdci.

Zrazu predómnou zastalo čierne auto. Vyšiel z neho jeden neznámi chlap. Ustúpila som dva kroky do zadu.

"Moje meno je Jey , od teraz som vás bodygard. Váša  matka ma poverila aby som vás odviedol domov slečna Y/n." Povedal a ja som sa iba zamračíla.

Jey mi otvoril dvere a ja som nastúpila. Celú cestu som ani necekla. Pozrela som sa von oknom a pozorovala svet vonku. Tak rýchlo sa mi mihál pred očami. Tak ako moje dectvo. Všetko sa skončilo tak rýchlo. A hlavné bolestné.

Auto zastalo a ja som videla môj dom. Rýchlo som vyšla z auta a utekala do domu. Šla som do svojej izby a zatvorila sa.


❤️My Sister is Just Mine !🖤[BTS FF]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin