6

429 23 0
                                    

Zobudila som sa na strašný zvuk budíka. Pozrela som sa na budík bolo 10:35 .Pomalí som vstala a uvedomila som si že je sobota. Konečne som sa postavila z postele a šla do kúpeľne si robiť rannú hygienu. Spravila som si jemný make-up a cop. Šla som do šatníku po svoj autfit.
Zobrala som si mobil a šla dole do kuchyne.
V kuchyni nebol nikto , iba papierik od mami
|Zlatko , musela som ísť na dôležité stretnutie. Neviem ako dlho sa zdržím . Na linke som ty nechala palacinky. A nechala som ty otcove číslo (********)
Ľúbim ťa Mama.|

Ok takže celí dom len pre seba. Zobrala som si palacinky do obývačky , kde som si zapla telku a pozerala Šmolkov. Keď som dojedla tak som odniesla tanier do kuchyne . Po nejakej hodine som zistila že sa nudím. Pozrela som sa  hodini bolo 12:45.

Vstala som z gauča a šla do kuchyne pre papierik z otcovim číslom. Vytiahla som si mobil z vrecka a naťukala jeho číslo. Bože cítim sa ako by som volala nejakému vrahovy aby ma nezabil. Vážne divné. Povzdychla som si a dala už to zvonilo. Ahhh zabite ma !!.

Otec 📞 : Haló ? Kto je tam ?
Y/n 📞 : A-ahoj o-oci...
Otec 📞 : Oh Y/n , Zlatko stalo sa niečo ?!
Y/n 📞 : Nie ,len mama mi d-dala tvoje číslo , a vieš nudím sa-
Otec 📞 : Viac ani nehovor , obleč sa o pól hodinu prídem pre teba.
Y/n 📞 : Ehm dobre ?
Otec 📞 : Dobre....

On zložil a ja som si povzdychla. Bolo to ľahšie než som si myslela. Šla som do svojej izby sa prezliesť.

Keď som bola hotová tak som šla dole čakať na otca

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Keď som bola hotová tak som šla dole čakať na otca.
Nečakala dom dlho a už som počula auto. Zobrala som si vecí a šla. Zatvorila som dvere a videla otca ako čaká opretý o auto a pozerá sa na mňa z úsmevom.

"Ahoj" Povedala som a úsmiala som sa na neho a on zase na mňa.

"Ahoj Zlatko" Povedal a objal ma. Ja som mu objatie obetovala. Otec mi otvoril dvere a nastúpila som a aj on.

Naštartoval a šli sme smer.....ani neviem kde !

"Ehm otec kde ideme ?" Opítala som sa otca. Čo on sa zatiaľ sústredil na šoférovanie auta.

"Do firmy a potom uvidíme , možno keď nebudem mať veľa práce tak ešte niekde pôjdeme." Povedal otec a ja som len prikívla.

Celú cestu sme premlčali a počúvali rádio. Zrazu šla pesnička od Twice - Feel Special. Začala som si spievať. A ani som si nevšimla že stojíme pri semáfore. Stále som si spievala a cítila som otcov pohľad na mňe. Pozrela som sa na otca a neprestala si spievať. Pesnička prestala a ja som som sa stále pozerala na otca a on zase na mňa.

"Wow" Povedal otec a ja som sa z jeho vírazu začala smiať. Zrazu sa auto pohlo , čím sme pokračovali v jazde.

~~~~

Zastavili sme pred fírmov CEO. Vistúpili sme z auta a šli dnu. Každý kto nás stretol sa môjmu otcovi pozdravil zatiaľ čo na mňa každý divné zázeral. A to doslova každý.

❤️My Sister is Just Mine !🖤[BTS FF]Место, где живут истории. Откройте их для себя