Jeff POV
"Iets wat je me nog niet verteld hebt?? Waar de fuck heb je het over??" vraag ik, terwijl ik in paniek raak.
"Ik ben in de nacht weggegaan omdat ik niet kon slapen. Toen ben ik een meisje tegengekomen, ze heette Alyx zei ze. Ze zei dat ze niet wist waar ze was en dat ze erg veel pijn in haar benen had omdat ze was gevallen, een paar uur eerder. Ik heb haar terug naar haar huis gedragen en ik heb haar mijn telefoonnummer gegeven en gezegd dat als ze hulp nodig had, dat ze naar dit huis kon gaan, omdat ze geen huisgenoten of goede vrienden in de buurt had die ze om hulp kon vragen. Ik dacht dat ze mijn gezicht niet gezien had, maar ik besefte me later pas dat de verschrikte uitdrukking op haar gezicht niet kwam van het feit dat een vreemdeling haar naar huis had gebracht, maar vanwege mijn gezicht. Ik denk dat ze de politie heeft gebeld. Het is te zwaar om met Toby te rennen, dus ik schakel ze uit. Blijf hier en maak geen geluid. Daarna gaan we naar haar huis. Vertrouw je me?" zei Emily.
"Natuurlijk vertrouw ik je. Ik blijf hier. Succes. Ik hou van je."
"Ik ook van jou." Ze rende terug en deed haar ding. Na 5 minuten hoorde ik geen stemmen meer, en snel daarna was ze terug.
"Heb jij hier een sleutel van ofzo?" vroeg ze.
"Ja, er zijn 3 sloten in totaal, ik ga nog even kijken of Toby nog leeft en dan gaan we even een bezoekje brengen aan die "Alyx" girl." antwoordde ik.Ik liep naar de kamer waar Toby zich bevond en opende de deur. Ik zag hem vastgeknoopt aan de stoel, maar hij was omgevallen. Ik begon heel hard te lachen. "Loop je me nou uit te lachen? Maak me godverdomme los! Dit doet fucking veel pijn man, klootzak!" "Jaja momentje, ik moet even stoppen met lachen."
Na ongeveer 2 minuten was ik klaar. Ik zette zijn stoel recht ik werd gelijk gebombardeerd met vragen over het briefje."Waarom ben ik hier?"
"Hoe lang ben ik hier al?"
"Wie is hier nog meer?"
"Wat weten jullie precies?"
JE LEEST
Untold Thoughts - Jeff The Killer DUTCH/NEDERLANDS
HorrorJeffrey is een jongen zonder gevoel die, na het vermoorden van zijn ouders, aan het moorden slaat. Als hij op een middag door een straat loopt hoort hij ineens wat. Daar komt hij Emily tegen... Als je dit verhaal leest, vergeet dan ook vooral niet...