Hoofdstuk 8

110 10 6
                                    

Jeff POV:
"Waar blijft Emily eigenlijk? Ik dacht dat ze ook mee ging doen." "Ja ik weet het ook niet" zegt EJ. "Ik haal haar wel ff" zeg ik. Ik loop naar boven en klop op de deur. "Ja wat?" Roept ze. "Ik ben het, Jeff" roep ik terug. "Ok, kom maar binnen" roept ze weer. "Waarom doe je niet mee met ddw?" Vraag ik aan haat. "Ik voel me niet zo lekker." "Is dat het? Je had toch gewoon om een paracetamol kunnen vragen." "Goed, ik heb een geheim van iemand anders en ik ben bang dat ik het doorvertel. Misschien een andere keer weer, oké? Ik ben moe en ik wil gaan slapen." "Okay, ik kom straks ook weer. Binnenkort zullen we wel een kamer voor jou regelen, goed?" "Goed." Zegt ze terug. Ik ga nog naar beneden en zeg doei tegen de rest, voordat ik me klaarmaak om te gaan slapen.

Emily POV:

Als ik wakker word zie ik dat Jeff naast me ligt. "Goedemorgen Emily." Zegt Jeff tegen mij. "Goedemorgen" zeg ik terug. Dan schiet er een pijnlijke steek door mijn hoofd en ik grijp naar mijn hoofd. "Wat is er?" Vraagt Jeff bezorgd. "Hoofdpijn. Gaat wel weer over. Zullen we zo naar beneden?" Vraag ik. "Ja is goed." Zegt hij terug. Na 5 minuten gaan we aangekleed en wel naar beneden om te ontbijten als ik een briefje zie liggen. Toby is weg... schiet door mijn hoofd. Ik roep Jeff en samen lezen we het briefje goed door. "Shit shit shit!" Roep ik. Wat?" Zegt Jeff. "Ik wist dit, dit is dus datgene wat ik niet mocht vertellen.... shit we moeten dit vertellen en hem gaan zoeken." Zeg ik. "Goed dan, we vertellen dit aan slender en dan laten we hem bepalen of we hem mogen zoeken of niet. Deal?" "Goed... deal."

Untold Thoughts - Jeff The Killer DUTCH/NEDERLANDSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu