Hoofdstuk 3

153 15 5
                                    

Emily POV:

Oh my fucking god. Er ligt een mes tegen mijn keel. Kan er nog meer fout gaan vandaag?
"W-wat ga je doen met dat mes... en wie b-ben jij eigenlijk? Ga je me v-vermoorden... Oh nee vermoord me alsjeblieft niet! Ik wil nog niet... mmffphppfp...." Shit. Hij heeft zijn hand over mijn mond gelegd.

Jeffrey POV:
Wat een schattig meisje is het eigenlijk. Ik zal eens vragen waarom ze zo zat te schreeuwen. Maar eerst zal ik haar vragen beantwoorden. "Als jij niets doet, zal ik je niet vermoorden en het mes van je keel halen. Maar doe je iets wat me niet aanstaat dan ben je er geweest. Mijn naam is Jeffrey Woods, aka Jeff the Killer, maar noem me maar Jeff. Vertel eens, waarom zat je zo te schreeuwen ?" "Nou... het zit zo. Mijn ouders en mijn broertje haten me, op school heb ik geen vrienden, ik word gepest en iedereen zegt dat ik dood mag."
Ik strijk over haar gezicht. "Het komt goed. Ik zal je van deze verschrikkelijke plek bevrijden. Ik woon in het bos, samen met de rest ,de andere CP'S (creepypasta's). Onze.... laten we het houden op leider is Slenderman, aka Slender. De rest stel ik wel aan je voor als we daar zijn. Als je mee wilt tenminste..."
"JA!" roept ze heel hard, "heel graag, ik wil hier echt weg." "Ik zal je meenemen, maar je moet me iets beloven." "Wat dan?" vroeg ze.
We blijven nog even hier, en wanneer je ouders en je broertje terugkomen, zullen we ze vermoorden."
"Ik doe het." zei ze. "Goed, zullen we dan iets doen om de tijd de doden? "Ja, dat lijkt me wel een goed idee" zegt ze. "Hoe heet je eigenlijk, kleine?" "Noem me maar Emily. En ik ben niet klein! Pff. Ik stel voor dat we elkaar wat beter leren kennen." zegt Emily.

Untold Thoughts - Jeff The Killer DUTCH/NEDERLANDSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu