Hoofdstuk 5

138 10 2
                                    

Emily POV:

Ik heb de kerstboom opgetuigd met zwarte kerstballen, zwarte piek en andere zwarte versieringen. Want ja, ook op een plek met allemaal creepypasta's moet Kerst gevierd worden :D
Jeff en EJ hebben me geholpen, ze waren best goede assistenten 😉 Masky en ik hebben daarna samen een kerstmaaltijd bereid, we hebben gezorgd voor een gourmetstel en vlees (nee, geen mensenvlees!) en we hebben zelfs gezorgd voor ei, groenten en andere troep. Toen het 6 uur was waren Masky en ik klaar en hebben we de tafel gedekt en iedereen geroepen. We gaven elkaar nog snel een hug voordat iedereen kwam. Iedereen was blij verrast. "Wat lief, dat hadden jullie echt niet hoeven doen!" zei Slender. "Pff, ga nou maar zitten. Ik heb voor iedereen naambordjes neergezet." Ik heb mezelf tussen Jeff en Masky gezet en aan de andere kant zitten EJ, Toby, Ben en Sally. Slender zit aan de korte zijde van de tafel. "Eet smakelijk, jongens." zeg ik. Terwijl we eten vraagt Ben: "Zullen we straks doen durf of de waarheid doen, jongens?" "Ja leuk, ik doe mee" Zegt EJ. De rest stemt ook in, behalve Toby. "Ik ga naar mijn kamer, ik ben moe" zegt Toby. "Is goed, de rest moet afruimen want Masky en ik hebben het eten verzorgd!" zeg ik snel. Ik ga naar mijn kamer en onderweg kom ik langs Toby's kamer. Ik klop op de deur, waarop Toby zegt: "Wie is daar?" "Ik ben het, Emily" zeg ik terug en ik ga naar binnen. "Waarom wou je niet meedoen met doen durf of de waarheid? Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden?" Vroeg ik hem. " Ik... ik heb een geheim. Maar ik durf het niet te zeggen." "Wil je het tegen mij zeggen?" Vraag ik dan. "Als je belooft het tegen niemand te vertellen." "Ik beloof het!!" Zegt ze. "Goed...
Slender was vroeger getrouwd. Na een paar jaar samen zijn kregen ze een kind samen. Dat ging een tijdje goed, maar daarna kregen ze alleen maar ruzie. Bij de scheiding heeft Slender heeft het kind opgeëist en die heeft zijn moeder nooit meer teruggezien." "En wie is dat kind dan?" "Nou ja, dat ben ik..."

Toby POV:

Shit. Ik had niet moeten zeggen dat ik het was. En met wat ik daarna zei maakte ik het alleen nog maar erger. "En ik was bang dat ze me ermee gingen pesten. Dus ik ging naar boven en ik besloot om het nooit tegen iemand te zeggen, maar toen je me achterna kwam..." Na een lange stilte vroeg ik: "Ik wil het niet vertellen aan de rest... moet ik het vertellen?" Vroeg ik aan haar. "Ja ik denk dat je het moet overleggen met je pa... als hij het goed vind dan moet je het vertellen."

Untold Thoughts - Jeff The Killer DUTCH/NEDERLANDSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu