İmza günü pestilimi çıkarmıştı. Uzun süre sağ elimi kullanamayacak gibi hissediyordum. 3 Aptal filmindeki dekan gibi iki elimi de kullanabilsem her şey çok daha kolay olurdu.
Alıştıklarımdan çok daha lüks olan otele vardığımda Amerikada kalan tüm zamanımı yatakta geçireceğime karar verdim. Odama doğru yavaş adımlarla ilerlerken koridorda beklenmedik bir görüntü ile karşılaştım.
5sos grubunun iki üyesi koridorda duruyordu. Yanımda imzalarını isteyebileceğim bir şey olmadığı için üzülerek odama ilerlemeye devam ediyordum ki içlerinden birinin -basçının- elinde kitabımı gördüm. Gerçekten ünlü olan birinin kitabımı okuması gururumu okşadı. Konuşmalarını duymak için kulaklığımı çıkardım hâlâ fark edilmemiştim.
"Hakkımızda bir bok bilmeyen bir röportajcı ile röportaj yapmak zorunda olduğum için imza gününü kaçırdım. İki adım ötemde imza veriyordu ve ben bir youtuber ile eski şarkılarımın sözlerini hatırlıyor muyum diye test ediliyordum. ONLARI BEN YAZDIM NASIL BİLMEYEYİM?"
"Calum iki şarkıyı bilemedin."
"Kapa çeneni sinirim bozuk"
İmzamı alamadığı için sinirli olduğunu anladığımda ona bir jest yapmak için yanına ilerledim. Her zamanki gibi sosyal olarak zayıf olduğum için ne diyeceğimi bilemedim.
"Selam, elinde tuttuğun kitabı gördüm ve tanıdık geldi. Oldukça berbattır." Dedim gülerek.
Basçı-yeni öğrendiğim kadarıyla Calum-fazlasıyla şaşırmış görünüyordu.
Gitarist lafa girdi." Bunu söylememeliydin. Calum, o kitaba tapıyor."
Calum'un aksine gitarist beni tanımıyordu.
"Onun kitaba istediği her şeyi söyleme hakkı var Mike. Sonuçta kendi yazdı." Dedi Calum gülümseyerek.
Gülünce gözleri kısılıyor, hafiften tombul olan yanakları daha belli oluyordu. İnci gibi dişleri vardı. Bir sonraki karakterimin gülüşünü böyle yapmaya karar verdim.
"Gerçekten mi? Elizabeth sen misin? Tüm gün-"
Telefonu çaldığı için cümlesi yarıda kesilmişti. Aynı zamanda benim de telefonum çalmıştı. Emily arıyordu.
Bu iyi bir şey olamazdı çünkü şirket telefonundan arıyordu. En son şirket telefonundan aradığında kitabımın kapağına ismimi yanlış yazmışlardı.Michael'a gitmem gerektiğini işaret ettim. Telefonu açtım.
" Selam Beth naber?" garip bir şekilde çekingen konuşuyordu.
"sorun ne Emily?" Duraksadı. Kesinlikle bir sorun vardı.
"ne sorunu? seni sırf imza günü nasıldı demek için arayamaz mıyım?" Yalan söylerkenki ses çatlamasını da duyduğuma göre bir sorun olduğuna emin olabilirdim.
"Beni uğraştırma Emily dökül"
"Pekala şu kitap yazamama olayı düşündüğümüzden ciddiymiş. Üsttekiler 3 aya kadar kitap masamızda olmazsa anlaşmasını iptal ederiz dedi." Tanrım yayınevimi kaybediyordum.
"Em sayemde hiç kazanamadıkları kadar para kazandılar:"
"Biliyorum ben de bunu söyledim. Bir iki arama yaptılar ve capital records ile anlaşma imzaladılar. Sonuç olarak süreni 6 aya çıkardılar" biraz rahatlamıştım ama kafamda birsürü soru belirmişti.
"Ne anlaşması Emily? Anlaşmanın şartı ne?" Capital records ile nasıl bir bağlantısı olabilir ki bir yayınevinin?"
"Uzun zamandır şarkı yazamayan 5sos grubuyla aynı evde kalıp inzivaya çekilir gibi kendinizi her şeyden soyutlayıp yazmaya vereceksiniz. Birbirinize yardım etmenizi umuyoruz. Kalemine kuvvet
Kapatmalıyım. Görüşürüz."Telefonu kapatıp arkamı döndüm. Michael yanı başımda duruyor sayılırdı.
"Sanırım 6 aylığına ailemizin bir parçasının. Aileye hoş geldin. Ben Michael"
Gülümsedim. Ailenin bir parçası olma fikri kulağa hoş geldi. Ailenin tamamı Michael gibi cana yakın ise sorun yaşamazdım.
"Ben de Elizabeth White tanıştığıma memnun oldum"
Michael ile konuşurken Calum da konuşmaya dahil oldu.
"Ben Calum tanıştığımıza memnun oldum.""Ben de." Gülümsedim.
Calum insana güven hissi veriyordu.
Sanki tanıdık bir komşu çocuğuymuş gibiydi.Sebebinin mavi saçları dışında grubun diğere üyelerine göre daha standart bir profile sahip olması olduğunu düşündüm.
Michael'ın telefonundan gelen pikachu sesi dikkatimi Calum'dan dağıttı. Yetişkin bir adama göre fazla çocuksu bir zil sesiydi. Michael telefonuna gelen mesajı okuduktan sonra bize iletti.
"Hep beraber en büyük eve sahip olduğu için Luke'un evinde kalacakmışız. Valizleri toplayın yola çıkma vakti. 1 saate aşağıda buluşuruz uçak biletlerimizi almışlar."
Michael hem Calum'un hem de benim sırtıma iki kere vurduktan sonra odasına ilerledi. Calum da gidiyordu ki aklıma gelen şey ile ona seslenip durdurdum.
"Kitabı imzalamamı istersen imzalayabilirim."
Herkesin,imzasını istediğini düşünen megaloman bir yazar olduğumu düşünmesin diye açıklama yaptım.
"Yani Michael ile imza üzerine tartışırken duydum da seni.Onun için"
Gülümsedi. Cidden bu gülüşü yazmak istiyordum."Ellerini bugün fazlasıyla yormuşsundur Beth.6 ay aynı evde yaşayacağız başka bir gün imzalarsın." Dedi ve ıslık çalarak odasına ilerledi.
Calum ve Elizabeth shipleyenler buraya
Calum ve michael shipleyenler buraya
Elizabeth ve michael shipleyenler buraya
Ben ve michael shipleyenler buraya
Esin ve beni shipleyenler buraya*
Yorum yapsınlar lütfen
yıldızlı(*) alanları doldurmak zorunludurBu arada mike minnoş bir kedi Calum zaten dünden razı bethle yaşamaya ama grubun geri kalanı????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Word And A Chord
Fanfictionbir kelime ve bir akor temelde aynı şeydir. yanına bir şey gelmeden ne anlamsızdır ne de bütündür. @sleepintheatlantis 'e ithaf edilmiştir.