12.5

264 20 17
                                    

"Michael'ın eski sevgilisi Michael'a nefret şarkısı mı yazdı? Bunu uydurdun değil mi? Kimse Michael'dan nefret edemez."
4.5 saattir Calum'un başını şişirmiş tüm üyelerin geçmişine dair şeyleri sormuştum. Sıra Michael'a gelmişti.
"Sana solistimizin pembe tütü giydiği resimler var dedim ve senin inanmadığın şey birinin Michael'dan nefret edebilmesi mi?"
Koltuğunda hafiften horlayan Michael'a baktım. Hiçkimsenin nefret edemeyeceği kadar zararsız ve sevimli insanlardanmış gibi geliyordu bana.

"Evet. Ayrıca Luke"un tütü resmi çok olasılıksız gelmedi herkesin küçükken çekilen saçma bir resmi vardır."

"Sorun şu ki Luke tütü giydiğinde 18 yaşındaydı." Bu bilgi beni oldukça şaşırtmıştı. 'Luke'un tütü giydiği resimlerin internete düştüğü oldu.' dediğinde küçüklük resmi sanmıştım.
"Ciddi olamazsın. 18 yaşında neden tütü giydi ki bir klip için filan mı?" Calum iç çekti.

"Ne yazık ki hayır. Resmi bulabilirsem gösteririm sana." İner inmez araştırmaya başlayacaktım zaten.

"Sevinirim. Erişkin bir erkeği tütüyle görme fırsatı pek elime geçmiyor." Bir anda kahkahalarla gülmeye başladı. Neye güldüğünü sormak için sakinleşmesini bekledim.
"Neye bu kadar güldün?" diye sordum.Hâlâ gülmeye devam ediyordu. Kulaklarına kadar kızarmıştı.
"Aklıma grubumuzun saçma şeyler giydiği tüm zamanlar geldi. Senin tabirinle erişkin erkeklerin neler neler giydiğini tahmin edemezsin." Bu kadar gülmesine sebep olacak ne olabilirdi?
"Bir sonraki sorum grubun saçma kostümleri neler olacak. Ondan önce soru sorma sırası senin."
Ben 4 kişiyle ilgili o ise sadece benimle ilgili soru sorduğu için benim onlar hakkında öğrendiğimden çok daha fazlasını öğrenmişti.
Yazarlığı neden seçtiğimi, gittiğim okulları, En sevdiğim karakterimin kim olduğunu...

" 'Herkesin küçükken çekilen saçma bir resmî vardır' dedin. Seninkin saçmalığı ne?"

Calum'un oldukça dikkatli bir dinleyici olduğunu fark ettim ayrıca meraklı biri olduğunu da fark etmiştim.Sorularının cevaplarını büyük bir heves ile bekliyordu.

"Annem beni erkek gibi giydirir saçımı erkek tıraşı yaptırırdı." Gülmesini bekledim ama gülmedi. "Niye peki?"
"Hep erkek çocuk istemiş ama hiç olmamış. O da beni erkek gibi giydirerek kendini tatmin etmiş." Mavi tulumlu resmim aklıma geldiğinde gülümsedim.
Calum'un sesi dikkatimi tekrar ona vermemi sağladı.

"Annen eminim şu an olduğun kişiden çok memnundur. Alanında başarılı ve güz-" duraksadı "girişken bir kızsın sonuçta" dedi.

Gülümsedim. Annem ile uzun zamandır konuşmuyordum. Calum'un tahmininin aksine olduğum kişiden nefret ediyordu.

"Teşekkür ederim. Şimdi benim saçma neler giydiniz soruma dönebilir miyiz?"
Cümlemi bitirmem ile kemerlerinizi bağlayın uyarısının gelmesi bir oldu. İnişe geçiyorduk. Soru-cevap zamanı bitmişti.
"Sorunu indikten sonra cevaplayacağım."
Gülümsedim ve önüme döndüm. Uçak inerken dümdüz karşıya bakmazsam midem bulanıyordu.

Uçaktan iner inmez Los Angeles'ın New York'tan güzel olduğunu anlamıştım. Havası çok daha temizdi.
"Loş Angeles'a hoşgeldin." dedi Michael. Calum uçaktan inerken bir iki fan tarafından tanındığı için arkada kalmıştı.

Hepsiyle resim çekildikten sonra yanımıza geldi. "Michael,Elizabeth giydiğimiz saçma kıyafetler ve kostümleri soruyor. Bunu cevaplarken bana yardım etmen gerek."dedi.
Michael birkaç saniye düşündükten sonra gülmeye başladı. "Beth bu oldukça uzun bir liste. Uzun ve utanç verici" Ne giydikleri konusundaki merakımı artırıyorlardı.
"Bilmek istiyorum." Dedim.
"Öyle olsun o zaman Ashton'ın mor tişörtünden başlayalım"

Bu biraz ara bölüm oldu ama final zamanındayım :(((
Üniversiteli olduğumu göstermek için sınav değil final dedim ndndndndn
ÜNiVERSITELIYIM

Bu biraz ara bölüm oldu ama final zamanındayım :((( Üniversiteli olduğumu göstermek için sınav değil final dedim ndndndndnÜNiVERSITELIYIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ashtonın gruba girdiği ilk gün giydiği ve gruptakilerin dalga geçtiği mor tişört

Ashtonın gruba girdiği ilk gün giydiği ve gruptakilerin dalga geçtiği mor tişört

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Luke'un tütüsü Resimleri mağaradan çıkardım resmen 2015'te ss almışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve Luke'un tütüsü
Resimleri mağaradan çıkardım resmen 2015'te ss almışım.

A Word And A ChordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin