1.

2.2K 110 3
                                    

12 jaar geleden:

"Ik zal er altijd voor je zijn."

"Beloofd?"

"Beloofd."

Een stomme belofte die Mikey me 12 jaar geleden deed. En beloftes... Die moet je nakomen!

~~~***~~~***~~~

"Donder dan Godverdomme maar op!"

Woedend gooit Romeo mijn kleren uit het raam. Vervolgens pakt hij de boeken van mijn boekenplank en smijt ze erachteraan. Ik sta kokend van woede in de deuropening.

"Klootzak! Blijf met je poten van mijn spullen af!"

Met een tijgersprong sprong land ik op zijn rug en begin in het rond te slaan. Hij laat de andere boeken uit zijn handen vallen en begint zichzelf nu te verdedigen.

"Kappen! Doe normaal! Hoer!!!"

Helaas is hij sterker en binnen een paar seconden houdt hij me in de houdgreep. Ik stribbel tegen, maar zonder enig effect. Hij sleept me de trap af en duwt me zo, door de voordeur, het huis uit.

"Je hoeft niet meer terug te komen!"

"Dat was ik ook niet van plan, eikel!" gil ik razend van woede terug.

De deur slaat met een klap dicht. Even is het stil, maar dan begint de regen van spullen uit het raam weer. Ik hoor glas breken en zie hoe alles wat ik heb op straat belandt. Kut! Kut Romeo! Kut leven! Waarom loopt alles altijd fout bij mij?! Een traan loopt vanuit mijn ooghoek, over mijn wang, naar beneden. Ik veeg hem weg en haal mijn neus op. Heerlijk! Ook nog even een potje janken! Deze dag kan werkelijk niet beter!

~~~***~~~***~~~

Romeo is gestopt met gooien. Mijn kamer zal nu wel leeg zijn. Ik loop naar de hoop en begin wat kleren en andere belangrijke spullen uit te graven. Tot mijn grote verdriet is een deel van mijn boeken collectie nat geworden door een kapotgevallen parfumflesje en een plas regenwater. Daar kan ik dus niks meer mee. Een deel van mijn kleren prop ik in mijn rugzak en van de rest maak ik een grote bol, die ik in mijn armen neem. Alles wat niet meer te redden valt laat ik liggen.

Langzaam loop ik weg, in de hoop dat ik niks laat vallen. Nog één keer kijk ik achterom. No-way dat ik hier ooit nog terug kom, laat staan dat ik die shit ga opruimen. Had hij het maar niet uit het raam moeten flikkeren. Eikel.

__________

Ciao!

Ik had weer een leuk idee, dus ben ik met een nieuwe FanFic begonnen. Yeah!

Natuurlijk gaat het over 5 Seconds of Summer :)

Het eerste hoofdstuk is een beetje kort (een beetje heel erg kort...). Sorry daarvoor!

Er komt meer. Ook beloof ik om verder te schrijven aan "The Girl from the Music Store".

Thanks for reading en please vote en/of reageer!

Loveee,

Queen_roar

De belofte (5 Seconds of Summer fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu