" BTS'nin herkesin rekorlarını kıran bir grup olmasını istiyorum. "
////****////
" Çok farklı bir auraya sahipsin Kamenashi-san. Senin kaderini görebiliyorum ama bu üzücü olan bir kader. Bir hediyeye sahipsin ama henüz bunun farkında değilsin. 7. günde büyük bir şey olacak. Birçok insanın hayatını kurtaracaksın ama en çok kurtarmak istediğin hayatı kurtaramayacaksın. "
////****////
" Seni neden sevdiğimi biliyor musun? " diye soruyor.
Dudaklarımda çok sıcak bir gülümseme oluşuyor. " Neden? "
Derin bir nefes alıyor. " Çünkü sen beni aşk denen şeye inandırdın. "
Gülüyorum. " Şimdi de çok şairimsi konuştun. "
" Belki... " Üzerime geçiyor. " Ama daha önce hiç kimseye karşı böyle bir şey hissetmedim ve gelecekte de senden başka kimseye karşı hissetmeyeceğimi biliyorum. "
Jungkook'un annesi beni, birlikte yemek yememiz için davet etti. Benim en sevdiğim yemeği yapmış. Jungkook İtalyan mutfağını çok seviyor ve ben de onun kopyasıyım. Annesi bizim çocukluktan beri çok yakın olduğumuzu biliyor. Eğer aile evinde veya kendi evinde değilse benim evimde olduğunu hemen tahmin edebiliyor. Ancak evimde kaç yatak odası olduğunu veya ilişkimizin hangi çizgiler içerisinde ilerlediğini bilmiyor.
Yine de bence her anne çocuğunu anlar. Umarım bir gün açıklamaya hazır olduğumuzda o da dinlemeye hazır olur.
" Junghyun nerede? " Politik bir şekilde diğer oğlunu, Jungkook'un ağabeyini soruyorum.
" Arkadaşlarıyla birlikte. " Tabağıma ekstradan makarna koyuyor. " Yemelisin Taehyung, zayıflamış gibisin, buna çok ihtiyacın var. "
" Oldukça yalnız görünüyorsun. " Jungkook' un babası da bir iş için şehir dışına çıktığı için annesi evde tek başına kalmış.
Neşeli bir şekilde gülüyor. " Öyle gibi görünüyor. "
Oturma odasında televizyon seyreden oğluna bakıp " Jungkook burada daha sık kalmalı. " diyorum.
Elini havada sallayarak " Ona ev işi yaptırmamdan hoşlanmıyor. " diyor. " Şuna bir bak. Ev işiyle alakası yok, hatta yatağını bile temizlemiyor. "
Elbette bütün çocuklar gibi Jungkook da annesinin yakınmalarını dinlemiyor. " Ama senin onunla baş edebilmen beni memnun ediyor. "
Onunla baş etmekte gerçekten de çok iyiyim.
Jungkook'un annesi oldukça genç bir kadın, bir zamanlar liseye giderken birlikte resimleri sosyal medyaya düştüğünde herkes onun kız arkadaşı olduğunu sanmıştı, bu yüzden onunla konuşmak güzel ayrıca ben onun yaşındakilerle çok iyi anlaşırım. Oğlunun ondan çok benimle zaman geçirmesine neden olduğum için kendimi biraz kötü hissediyorum. Yemekten sonra bulaşıkları yıkamasına yardım ediyorum. Jungkook artık televizyonun önünde değil, büyük ihtimalle odasına çıktı. Evin bir köşesindeki odasına yürüyorum, çoktan bu eve aşinayım. Odasına girdiğimde bilin bakalım ne yapıyor? Elbette ki uyuyor. İstediği zaman kısa sürede uykuya dalabilme kabiliyetine her zaman hayran kalmışımdır. Ben genelde uykuya dalabilmek için uğraşanlardan biriyim. Kapıyı arkamdan kapatarak yanına yaklaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ötenazi - Taekook
FanficAşık olduğumuzda her şeyi unuturuz. Sevdiğimiz dışında her şeyi... Aynı ölüm gibi büyük bir unutuş...