Şimdi düşünün size bir şanş veriliyor şuan ki aklınız ile çocukluğunuza geri dönüyorsunuz hayatınızda ki bütün yanlışları yada pişmanlıklarınızı tekrardan düzetlmek istediğini her şeyi kontrol edebiliyorsunuz hadi fantastik ve büyüleyici hikayemize giriş yapalım.
-Bölüm 1-
Ben bora hayatı hatalar ve yanlış kararlar ile dolu bir insanım her şeyı mahvettiğim günlerden birisinde gece dilediğimden dilek ve sonrasında gerçekeleşti,Sabah kalktığım da her şey değişmişti şaka gibi ilkokul birinci sınıfa başladığım güne geri dönmüştüm inanamıyordum kendime ilk olarak aynaya baktım evet yedi yaşında bir çocuktum,ev halkına şaşkın gözleri ile bakıyordum ne oldu oğlum diye soruyordu annem hiç bir şey yok diyebildim sadece hadi okula geç kalacaksın diyerek kahvaltımı önüme vermişti bile annem,kahvalıtı yaparken babam geldi mutfağa nasılsın evlat dedi.
Evlat diye severdi beni iyiyim babacığım diyebildim hala şaşkındım sene 1997 fılandı herhalde ilerede olacak bütün teknojik olayları,arkadaşlarımın nelere geleceğini kimin hangi tarihte öleceğini biliyordum şaka gibi geliyordu hepsi ben şaşkınlıkla kendi iç dünyamda yaşarken annem çantamı getirmişti,Babam hadi oğlum okula gidiyoruz dediği zaman kendime geldim ne yani şimdi bir daha mi okuyacaktım ilkokulu kafamda bu sorular ile yola koyulduk etrafıma baktığımda özlediğim mahallemiz karşımdaydı atalay amcası,tahsin abisi herkes yerli yerindeydi,o sırada rahmetli hasan amcam ve kuzenım gül ile karşılaştık yolda bir an korktum çünkü 2014.yılında ölmüştü hasan amcam yanı yaşadığım hayata göre öleceği tarihi ben biliyordum herkese ne olacağını bilmek aslında pek de iç açıcı bir şey değilmiş onu anladım..devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş.
Science FictionŞimdi düşünün size bir şanş veriliyor şuan ki aklınız ile çocukluğunuza geri dönüyorsunuz hayatınızda ki bütün yanlışları yada pişmanlıklarınızı keşkeleri tekrardan düzetlmek istediğini her şeyi kontrol edebiliyorsunuz hadi fantastik ve büyüleyici h...