Başımda bir ağrı vardı gözlerimi zar zor açabildim etrafıma bakmaya başladım,Her şey bembeyaz ve etrafımda hiç bir şey yoktu en son kıbrıs'ta kafayı çekmiştim sonra ne olduğunu hatırlamıyorum burası neresiydi normalde başka zaman dilimlerinde uyanmaya alıştım ama bu neydi ki koskoca bir boşluk uçsuz buçaksız bir sonsuzluktu deli gibi korkuyordum.
Sonra birden her şey karardı ve kendimi bizim köyün mezarlığındacbuldum herkes ağlıyordu gözlerime inanamadım annem ve babam bütün arkadaşlarım buradaydı tanımadığım insanlar bile vardı ağlıyorlardı onlara bağırtmak istedim ama ne sesim çıkıyor ne hareket edebiliyorum kimse benim farkımda değildi,Sonra tabuttan ölen kişiyi kefenle çıkarıyorlardı.
Yavaşça ölen kişiyi mezara yerleştırdıler son bir kez yüzünü açtılar ve elim ayağım boşaldı benim çünkü o kefenın içinde ki kişi bendim ben ölmüştüm ama nasıl olur Allahım ben ölmedim ki yaşıyorum buradayım ama orada kefenin içinde olanda benim bu kötü bir rüya olmalıydı öyle olmalı.
Annem bayılmıştı babamın yüzü mosmor olmuş vaziyetteydi arkadaşlarım herkes ağlıyordu akrabalarımız hatta asu,yunus ve hülya bile oradaydı ama onlar benim hayalimde ki karakterlerdi gerçek ve hayal birbirine karışmıştı ölmüştüm ama aslında ölmemiştim.
Ben ne yapmıştım başka bir hayat istedim sonra bana istediğim hayat verildi sonra gerçek hayatımın kıymetını anladım ama iş işten geçmişti yeni hayatımda kendimi bilmeden öldürmüştüm artık ne yaşayan nede ölü bir insanım arada kalmış zavallı birisiyim ne olacaktı peki bundan sonra ne olacak böyle mi kalacaktım ben.
Başım önümde ağlıyordum gözlerim yaşlı ve nemli cenazemden dua sesleri geliyordu kulağıma ellerimi açtım ve dua etmeye başladım Allah'ım beni affet geri hayatıma dönmek istiyorum beni kurtar diyerek ağlaya ağlaya dua ettim yapacak bir başka bir şey yoktu benim için ama şunu çok iyi anladım hepimiz hayatımızda keşke diyoruz bazı şeylere kızıyoruz hatta kendimizi beğenmiyoruz isyan ediyoruz aslında olması gereken şeylere karşı geliyoruz ve farkında değiliz.ben bunu çok pişman olarak anladım çünkü başları için kendi hayatımı değiştirmiştim.
Bütün her şey yaradan tarafından kusursuz bir şekilde planlı ve düzenli işlerken biz bu acizlik ile yeni sistem kurmaya kalkarsak neler olur kendi gözümle görmüştüm bedelli ağır olmuş ve yeni hayat kurmak isteyen bora ölmüştü,hava karardı ve yine sımsıyah bir dünya geldi gözlerimin önüne beynim uyuşuyor ve vücudumdan kanım çekilmeye başlamıştı galiba bu sefer gerçekten ölüyordum artık geri dönüşü olmayan bir yoldayım bu bir geri dönüş ama dünya değil gerçek yaşama geri dönüş.SON
Dip Not:Bazılarınız erken final oldu diyebilir ancak ben bu bölüme kadar kitabın vermek istediği mesajı verdiğini düşünüyorum yazım hataları v.s olmuştur kitapta kusurumuz varsa artık affola ve son olarak Hepimizin hayatı kendimiz için kusursuz olandır esen kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş.
Science FictionŞimdi düşünün size bir şanş veriliyor şuan ki aklınız ile çocukluğunuza geri dönüyorsunuz hayatınızda ki bütün yanlışları yada pişmanlıklarınızı keşkeleri tekrardan düzetlmek istediğini her şeyi kontrol edebiliyorsunuz hadi fantastik ve büyüleyici h...