Başka bir hayat yaşamak mı ?

632 40 18
                                    

Öğretmenımız sınfa girince hocam diyerek ilk potumu kırmıştım dikkat etmeliydim böyle hatalar yapmamaya her neyse ilk dersimiz matematikmiş o zamanlar abaküs ile toplama çıkarma v.s yapıyormuşsuz ben bile unutmuşum lan tabi benim buna ihtiyaçım yoktu öğretmen buğun biraz daha yüksek sayılar ile toplama çıkarma v.s yaptıracağını söyledi tabi herkes şaşkın şaşkın bakıyordu ben hariç yalnız korkularım da vardı başarısız bir öğrenci olarak bu durumlara gelmiştim peki ya o zamanlar da zeki çocuk olsaydım ilerde hiç yaşamadığım bir hayat mı yaşacaktım?,öğretmen soruları tahtaya yazmaya başladığı anda soruların cevaplarını vermeye başladım hoca ve arkadaşlarım yüzlerini bana döndüler herkes şaşkın şakın bana bakıyordu öğretmen ben daha bunları göstermedim dedi.Bende artık ne olacaksa olsun diyerek hocam çarpma ve bölme işlemini de yaparım isterseniz dedim öğretmen hemen denemek için tahtaya bir kaç çarpma ve bölme sorusu yazdı hemen cevap verdim herkesin bana hayran gözler ile bakmasını sevmiştim öğretmen bana değişik bir kaç soru daha sordu hepsini cevapladım son soru sırasında tenefüs zilli çaldı öğretmen kolumdan tuttuğu gibi müdürün odasına götürmeye başladı korkuyordum hatta elim ayağım titriyordu bilmediğim bir şeye doğru sürükleniyordum resmen.

Hayatımı değiştirmeyi kendim istedim sonuçlarına katlanacaktım elbette geldik müdürün odasına öğretmenım konuşmaya başladı müdürle bir çok şey konuştular en önemlisi konuşmaları arasında bana süper zekalı çocuk demesi oldu öğretmenim ve diğer öğretmenler başıma toplanmıştı ailemi fln aradılar aklımdan ulan ne boklar yedim diye kendime kızıyordum,sonrasında bütün öğretmenler önüme böyle sorular yazılı kağıtlar verdiler sorulara baktığımda hepsi bildiğim aslında yıllar önce öğrendiğim şeylerdi yaptım hepsini öğretmenler müdürler kağıta bakınca gerçekten bu süper zekalı çocuk dediler ulan ben tembel teneke öğrenciydim şimdi ise süper zekalı demek hayatta herkes ikinci bir şanşı hakediyor ben bunu anladım tabi bu olaylar olurken babamda geldi buyurun bir şey mi oldu diyebildi telaşlandı herhalde adamcağız öğretmenım oğlunuz süper zekalı bir çocuk diyince babamda affaladı nasıl yani diyebildi müdür durumu anlattı,sonra babama siz bu çocuğu özel okula gönderin daha iyi eğtim alsın ben bir kaç kişiyi arayacağım size yardımcı olacaklar maddi ve manevi dedi.

Ben bunların hiç birisini düşünmemiştim bildiğim hayattan bilmediğim başka bir hayata doğru gidiyordum.Başka bir hayat ve yaşamak sürmek mi istiyordum ki ne olacaktı şimdi?...DEVAM EDECEK.

Geri Dönüş.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin