Not: Profilimden 2.sezona ulaşabilirsiniz.
Jungkook valizini yatağın altına saklayıp dolabın içine saklanırken telefonunun sesini kapadı ve elini ağzına götürüp kıkırdamalarını kesmeye çalıştı.
Jimin gelene kadar evi dolaşmış, burda yapmak için bir şeyler düşünmüş ve telefonda oyun oynamıştı. Şimdi ise onun o güzel sesini işittiği gibi saklanmıştı. Bu odaya gelecekti ve gelene kadar burda kalmalıydı. Onu gördüğünde ne tepki verecekti cidden merak ediyordu.
"Odan burası Jimin."
"Han Kyung, senin burda olman hala tuhaf- Bir saniye...."
"Ne oldu? Beğenmedin mi?"Han Kyung, etrafta gözlerini gezdirirken derin bir nefes aldı. Öncesinde kimse gelmemiş gibi duruyordu ve Jungkook'un nereye saklanmış olacağını tam kestiremiyordu.
"Jungkook'un kokusunu alıyorum..."
"Ne saçmalıyorsun ya? Yarrak yarrak konuşma. Deli. Gidiyorum ben."Arkasından kapıyı kapatıp giderken Jimin omuz silkti ve valizini bırakıp yatağa doğru ilerledi. Köşesine oturup odayı incelerken aklında sevgilisi vardı. Şimdi onunla burda olmak isterdi(!)
Telefonunu çıkartıp Jungkook'a vardığıyla ilgili mesaj atmaya karar verdi.
Jimin oppa
Ben vardım
Jungkook'um
İyi tatiller oppa
Jimin oppa
Seni yanımda istiyorum...
Jimin yan bir şekilde yatağa uzanıp bacaklarını kendine çekti ve derin bir nefes aldı. Şu an Jungkook'a sarılması ve onun yumuşak teni ile bir araya gelmeliydi. Buna çok ihtiyacı vardı.
Jungkook'um
Eşyalarını dolaba yerleştir
Ve bir şeyler ye
Hadi
Jimin oppa
Peki...
Sönük enerjisi ile doğrulup yataktan kalktı ve valizine ilerledi. Eşyalarını dolaba yerleştirdikten sonra kesinlikle sevgilisini arayıp sesini işitecekti. Yoksa depresyona girip bir köşede ölürdü. Jungkook'suzluk Jimin'i cidden öldürebilirdi. Şu an bile kalbi hiç iyi durumda değildi. Yorgundu. Ve o yorgunluğunu Jeon Jungkook geçirebilirdi. Dünyanın en iyi ilacı.
Geldiği dolabın önünde dikilip kapağını açarken parlak gözleri ve dişlerini gösteren gülümsemesi ile ona bakan Jungkook'u gördü. Şaşırmış gözlerle ona bakarken anında kapağı onun yüzüne geri kapattı.
"Oh? Jimin?"
"Ben deli değilim, ben deli değilim, ben deli değilim. Orda kimse yok, Jimin. Ben deli değilim."
"Jimin, ne saçmalıyorsun? Ufff, dizilerde hiç böyle olmuyordu. Beni kucağına alıp öperken etrafta çevirmen gerek."Jimin dolabı geri açarken hızla Jungkook'un yüzünü kavradı ve dudaklarını birleştirdi. Kalbindeki yorgunluk geçiyor, enerji depoluyor gibiydi şu an. Karanlık gelen bu oda birden aydınlanmış, burada geçireceği zamanlar güzelleşmişti.
Dudaklarını sevgilisinden ayırmadan bedenini kavradı ve saklandığı yerden çıkıp yatağa doğru ilerledi. Kolları altındaki bedeni nazikçe yumuşak yatağa bırakırken üzerindeki yerini aldı. Onu öpme işine geri dönerken Jungkook, bir elini Jimin'in beline, diğer elini saçlarını götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my boyfriend (1.season) = jikook [texting] ✔
Fanficbaşlangıç: 29.10.2019 bitiş: 24.12.2019 top! jimin bottom! jungkook