Zayıf beden giderken kimseye acımıyordu. Zayıf insanlar onun umrunda dahi değildi. O güçlü olan insanları severdi ve de onları çökertmeyi... Zayıf insanlar ona göre sadece israftı... Min Yoongi' nin delirtici bir güzelliği vardı ve o da bunu biliyordu.Kendinden emin adımlarla yürürken bir beden çıktı aniden önüne. Genç adam ona yalvarıyor ve ayaklarına kapanıyordu. Onu öldürmemesi için zayıf beden güldü. O kimseye taviz vermezdi. Adamı yakasından kaldırdı ve yere atıp adamlarının onu almasını bekledi.
Onu aldıklarında adamın çığlığı önemli değildi. O bu hayatta acımasız olarak kazanmıştı elindeki her şeyi... Belki içinde gerçekten de kötü olmayan bir yer vardı kim bilir... Ama olsa bile o bunu kimseye göstermezdi. Ya da o öyle düşünüyordu...
O insanlara olan zayıflığını hiçbir zaman göstermedi çünkü hayat ona zayıf olanların mutlaka yenileceğini öğretti. Ama şunu biliyordu Yoongi duyguları olmazsa bir çöpten farkı olmazdı ve bu yüzden sahip çıktı duygularına... Her ne kadar acımasız biri olsa da...
Girdiği evin duvarlarında bir hıçkırık hâkimdi. Merak etti Yoongi... Kimdi bu içki içli ağlayan? Hemde onun geldiğini bilse de. Zayıf beden hıçkırıklara doğru emin adımlarla gitti ve dağılmış odanın tam ortasında ağlayan siyah saçlı bir beden gördü.
Sessiz bir şekilde gelmesine rağmen köyü kahve ve iri gözlerine baktı zayıf bedenin. "Beni öldürmek için geldin değil mi?" Gökyüzüne bakarak konuştu ve bakışları yeniden zayıf bedene indi. "Sana yalvarmıyacağım çünkü bir işe yaramayacak..." Elindeki hançer belirdi sonra ve zayıf bedenin önüne gelip hançeri ona uzattı. Zayıf beden içten içe şaşırmıştı.
Herkes ondan yaşamak için yalvarırken bu adamın ölmek istemesi... Zayıf beden hançeri aldı ve gözlerini kapatıp kafasını geriye doğru atan adama baktı." Neden ... Ölmek istiyorsun?" Hançer ile kalbin arasında sadece bir kumaş parçası varken sordu zayıf beden. Ölmek isteyen genç ise gözlerini açıp ona bakmış ve "Ruhum bu kadar yaralıyken nasıl yaşamamı beklersin?" Zayıf beden etkilenmişti verdiği cevap karşısında. "Peki seni öldürmek istemezsen ne olacak?" Karşısındaki beden ona bakıp "Her gün biraz daha olurken bunu hızlandırmak için elimden geleni yapacağım." Zayıf beden etkilendi bu adam çok cesurdu ve o cesurları severdi.
"Sapla şu hançeri..." Elini göğsüne götürdü. Zayıf beden hançeri yere atıp ölmek isteyen bedeni belinden tutup kendine çekti. "Hoşuma gittin. Seni bağışlıyorum..." Boynunu öptü ve onun titreyişini hissetti zayıf beden. "Sen benimle geliyorsun..." Hayır demek istedi genç beden ama onu kararından döndürmek imkansızdı.
Çünkü o bir ateş gibi hiçbir şeyi umursamadan yakabilirdi...
Selam yeni kurguma merhaba deyin! Gece saat iki ve ben kitap yazıyorum. Sevgilim I_MBored_ sana gelsin umarım beğenirsiniz.. Yorum ve oy kullanın lütfen... Sızı seviyorum kendinize iyi bakın ama I_MBored_ en çok seni seviyorum💞💞
Sugar~💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meet Evils ∞ YOONKOOK∞
FanfictionMin YoonGi ateşi ile her şeyi yakıt yıkarken bir gün karşısına bir beden çıkar, ilk defa karşısında ağlayan birini öldürmez çünkü o diğerlerinden farklı olarak onu öldürmesini ister. YoonGi'nin içindeki ateş he şeyi yakmak isterken önüne çıkan beden...