Yoongi yanına aldığı beden ile yaşadığı yere gelmişti. Ev çok büyüktü . Ölmek isteyen beden yutkundu ve durup yanındaki zayıf bedene baktı."Halkın katili sen burada mutlu bir şekilde yaşıyor musun gerçekten?"
Tek kaşını kaldırıp sordu ölmek isteyen genç.
Zayıf beden yakalarını tutup onu kendine çekip onu süzdü.
" Ben onları bu boktan Dünya' dan kurtarıyorum. Bana teşekkür etmeleri gerek nefret etmeleri değil."
Yakasını bırakırken genç sinirle konuştu.
"Onları ailerinden ayırdın. Sen bir canavarsın ki küçük çocukları senin bir canavar olduğunu öğretiyorlar."
Sinirle konuştu genç beden.
Karşısındaki adam ise ellerini sıkıp "Eve geç derhal!" Bağırınca irkilen beden yürümeye başladı.
Zayıf beden hemen arkasından tehlikeli bir şekilde geliyordu. "Neden yaşadın biliyor musun?" Tek kaşını kaldırıp sordu zayıf olan. Onu beklemeden cevap verdi yine genç beden.
" Ölmek istediğim için mi? Belki acı çekerek öldürmek zevk verir ha?" O alayla konuşurken zayıf olan onu eve girdikleri anda ayağı ile kapıyı kapatıp onu duvara yaslayıp sertçe fısıldadı kulağına...
"Cesursun çünkü... Ve ben..." Keyifle gülüp ensesini öptü ve "Cesur olanlardan çok hoşlanırım..." Diyerek kendini ona bastırıp konuştu. Bu arada genç olanın nefesi kesildi.
Onun böyle düşündüğünü tahmin etmemişti. Ve kendisini niçin burada tuttuğunu bile bilmiyordu. Ama şunu biliyordu... Arkasındaki küçük ama kurnaz olan zayıf beden tehlikeliydi. Hemde çok... Halkın ondan korkmasını haklı buldu genç olan. Küçük iken ona da bu tür hikayeler anlatılmıştı ve açıkçası hep merak etmişti genç olan bu canavar olan adamı... Onun aslında masum olduğuna inandırdı kendini hep ama şimdi fark ediyordu. Aslında hiçbir zaman öyle bir şey yoktu. O sadece kendini bir yalana inandırmak istemişti ve bunu iyi bir şekilde yapmıştı.
Bu adam bir canavar diye düşündü genç olan. Bu adamdan acilen kurtulmalı ve diğer insanları da kurtarmalıydı. Ama önce buradan kaçması gerekiyordu.
"Senin büyük bir zevkle benim gibi bir canavar olmanı sağlayabilirim, bu sadece bir sözüme bakar..." Arkasından çekilip "Sağdan ikinci kapı, yukarı katta. Senin odan... " Yanından geçip gitmişti öylece. Arkasında bir adet şaşkın Jeon Jungkook bırakarak... Belki ... Belki her insanda olduğu gibi onunda zayıf noktası vardır... Zayıf olanın arkasından baktı öylece. Bu sırada Min YoonGi kendi odasına giderken bastırmaya çalışıyordu öfkesini. Halkın ondan bir canavar gibi bahsetmesi onu öfkelendirdi.
Aptallar diye düşündü... Aptal insanlar yaptıkları tek şey konuşmak ... Evi büyüktü. Halktaki herkes zayıf olanın Tanrılarının oğlunu öldürdüğünü düşünüyordu. Yoongi bir kez daha öfkelendi. Hem kendine hem de halka. İnsanlar çok önyargılı varlıklardı ve bunu kırdıkları zaman sefalet ve yoksulluktan belki de kötülükten kurtulacaklardı. YoonGi odasına geldiği anda kapıyı kilitledi. Perdeleri ve odada ışık saçan her şeyi kapattı. Çıkardığı mumları yaktı. Ahşap parkenin üzerine hepsini ezberlediği düzene göre dizdi. Belki de onlar haklı diye düşündü. 'Gerçektende canavarım belki de' diye düşünüp mumları yakıp boşluk bıraktığı yere oturdu. Mumlar etrafında duruyordu ve ezberlediği sözleri söylemeye başladı. Gözlerini kapattı ve odaklandı.
O sırada Jeon JungKook yeni geldiği bu yerden kaçmak için yollar arıyordu. Odasında her yeri karıştırken kesici bir alet falan bulmaya çalışıyordu. Ama burada sadece bir şamdan ,yatak, dolap, komidin ve ayna vardı. Aynanın karşısına geçip baktı kendine. Şu anda olduğu Jungkook'a baktı. Ölmek isteyen ve umudunu kaybetmiş olan bedene... O belkide ölmek istemiyordu.
Min Yoongi gözlerini açtığında kendini farklı bir bedende bulduğu istediği gibi... Onunla konuşması gerekiyordur. Onun canavar olmasını isteyen kişiye gidiyordu zayıf beden...
Selam gençler! İlk olarak uzun bir bölüm oldu bana göre. İnşallah daha uzunları da gelecek. Öncelikle şunu diyeyim bu kitap da Dionysus gibi önemli tanrısal karakterler var. Umarım beğenirsiniz.
I_MBored_ jeonhaneul1997 sizi seviyorum. Oy verip minik yıldızı parlatmayı unutmayın. Sizi seviyorum. İyi bakın kendimize...
~Sugar💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meet Evils ∞ YOONKOOK∞
FanfictionMin YoonGi ateşi ile her şeyi yakıt yıkarken bir gün karşısına bir beden çıkar, ilk defa karşısında ağlayan birini öldürmez çünkü o diğerlerinden farklı olarak onu öldürmesini ister. YoonGi'nin içindeki ateş he şeyi yakmak isterken önüne çıkan beden...