Giray bana bakıp
- fransızca biliyor musun? Dedi. Bende sadece göz devirip önüme döndüm. O ise galiba bana içinden saydırıyordu galiba ama umursamadı. Teneffüste Melisle birlikte kantine indik ben çikolata(🍫) ve çikolatalı süt aldım. Melis ise sadece çikolata aldı. Ve konuşmaya başladık.(M ile gösterilenler melis Mi ile gösterilenler Miray)
Mi:bana biraz okuldakilerden bahsetsene kanka.
M:tamam, hemen başlıyorum. Bak şurda ki sarı saçlı kızı görüyor musun, işte o Selin tatlı kızdır ve cana yakındır. Yanındaki kız ise Kumsal, Selin ile ikizler. Oda tatlı bir kızdır ama tek sorunu çok koruyucu olmasıdır. Yani karşısındakine bazenleri sert çıkabilir.Mi:anladım, başka?
M:ımmmm, başka, başka, heh! Buldum. Ay sanki ölüme çare buldu sanacak. Ama olsun melisi çok sevdim uyumlu kız.
M:bak şuradaki erkek grubunu göruyor musun? Gösterdiği yere baktım ve Giray'ın grubunu gördüm. Bana bakıyordu ve dudağının kenarı kıvrılmıştı ama benim ona baktığımı görünce ciddi bir yüz ifadesi takındı ve önüne döndü.M:bu grup okulun çetesi. Şuradaki çocuğun adı Giray babası okul bu yüzden çok havalı ama aslında iyi çocuktur. Bak şuda Bulut grubun şaklabanı çok komik çocuktur aynı zamanda çokta cana yakındır. Giray ona hep kızsa da çok sever. Hee az kalsın unutuyordum. Şu uzun saçlı çocuk ise Oktay. Benim yanımda oturuyor zaten biliyorsun. Sesziz bir kişiliğe sahip. Ayyyyy neyse kalk hadi zil çaldı sınıfa gidelim.
Mi :tamam. Ve kantinden çıktık. Arkamızdan Giray ve tayfası geliyordu. Ama biz pek takmıyorduk. Sınıfa girip sıramıza geçtik. Giray da yanıma gelip oturdu. Bana bakınca bir anda gülmeye başladı. NE GİRAY GÜLÜYORMU. Aman Allahım galiba kıyamet kopacak. Okulun bitmesine 1 ders kalmış ve 6 saattir gülmeyen çocuk şimdi güldü. Kendime gelip ona döndüğümde elinde peçete vardı ve bana uzatıyordu. Ne yalan söyleyeyim şaşırdım. Çünkü koskoca müdürün oğlu Giray bana mendil uzatıyor. Garip. Garip demişken bende bir ona bir de elindeki mendile uzaylı görmüş gibi bakıyordum. Anlamış olacakki konuşmaya başladı.
- al şu mendili de ağzını sil her tarafın çikolata olmuş. Çocuk gibisin ya daha çikolata yemeyi bilmiyorsun.
- sanane ya Allah Allah istediğim gibi yerim çikolatayı sana mı soracağım.
- evet bana soracaksın
- Allah Allah kim dedi sana bunu be ben kimseye ne yapacağımı sormam anladın mı beni
- ama bana soracaksın
- neden sana soracak mışım padişah çocuğu musun?
- hayır ama müdür çocuğuyum yani buda seni okuldan attırma için yeterli bir konum.
- yontulmamış Odun ne olacak. Öküz
- bir dakika bir dakika sen bana ne dedin?
- sağır mısın yontulmamış Odun ve öküz dedim ne olmuş yani.
- kızın bak beni sinir etme ve bana bulaşma.
- he he tabi tabi uğraşmam.
- ya sabır, ya sabır. Giray bunu dedikten sonra zil çaldı ve eve gitmek için dışarı çıktım. Hava çok sıcaktı. Arabaya binmek yerine yürüyerek gitmeyi tercih ettim ve evimin yolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Hayatı
General FictionYeni bir şehre taşınan Miray bakalım nelerle karşılaşacak. Yeni gideceği Zorlu Kolejinde başına neler gelecek. Ya Giray, koleji velihattı, Mirayla nasıl anlaşacaklar