..........mağlesef hastamızı kaybettik
Bu olamaz değil mi ben ölmüş olamam.
Daha ateşe onu sevdiğimi söylememişken nasıl ölebilirim ki. Sanırım artık sona geldim. Keşke böyle olmasaydı.Uyanıyor bakın Miray uyanıyor. Çabuk doktor çağırın. Çabuk!!
Gözlerimi canımı acıtan beyaz ışık ile açtım. Ve tabii gürültüde etkiliydi. Bir dakika ben ö.ölmedim mi ne oluyor ya. Ama doktor bana öldüğümü söylemişti.
Doktor : evet Miray hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz.
Miray : biraz halsizim.
Doktor : bu gayet normal ne de olsa 6 ay uyumak kolay değil. Uyuyorsa olsanız bünyeniz zayıf düşüyor.
Ne diyor bu doktor ne 6 ay uyuması. Sanırım hastaları karıştırdı. Doktara bakıp hafif gülümsedim
Miray : sanırım bir karışıklık oldu. Ne 6 ayından bahsettiğinizi bilmiyorum. Ben buraya merdivenlerden yuvarlandığım için getirildim. Dediğim gibi sanırım dosyalar karıştı.
Sözlerimi bitirmem ile doktorun yüzünün kasılması eş zamanlı idi. Ve ben bir ayrıntıyı atlamışım. Bu yanımda duran adamlar kim. Ve ve ve en önemlisi benim arkadaşlarım neredeler. Acaba hâlâ haberleri yok mu. Peki o zaman beni buraya kim getirdi.
Miray : doktor bey size bir şey soracağım benim arkadaşlarım nerede. Onların haberi varsa çoktan burada olmaları lazımdı ve haberleri yoksa bile beni buraya kim getirdi.
Her konuştuğumda doktorun yüzü biraz daha gerildi. Ne oluyordu böyle yaa neden kendimi çok garip hissediyorum ve bu insanlar bana neden böyle bakıyor.
Odada ben ve doktordan başka üç adam vardı. Biri orta yaşlı bir adam ve diğer ikisi benden bir bilemedin iki yaş büyüklerdir.
Doktor sorumu cevapsız bıraktı ve hâlâ adını bilmediğim kişilere dönüp benimle biraz dışarıya gelir misiniz diye sordu. Ne oluyor Allah aşkına biri bana anlatabilir mi. Her ne oluyorsa içimde ki ses hiç te iyiymiş gibi hissettirmiyordu.
Onlar dışarı çıktığı an kapıya kulak kesildim. Allahtan tam kapının önünde konuşuyorlardı da rahat duyuyordum
Zannımca dışarıdaki orta yaşlı adam konuşmaya başladı.
X : ne oluyor doktor bey kızım neden bahsediyor. Ne merdivenlerden düşmesi ne arkadaşından bahsediyor
Doktor : bakın hakan bey kızınızın büyük bir trafik kazası geçirdiğini ve kafasından ağır darbe aldığını biliyorsunuz ve uzun sürede komada kaldığından da haberiniz var. Komada kalan her hasta uyuduğu süre zarfı boyunca bazı rüyalar görür. Bu uyuduğumuz zaman gördüğümüz rüyalar gibidir. Ama Miray gibi uzun süre komada kalan hastalar rüyanın etkisinde kalabilirler. Yani demek istediğim Mirayın komadayken gördüğü rüyanın etkisinde kalma olasılığı çok yüksek.
Z : bu ne demek oluyor şimdi.
Doktor : yani kısacası Miray hanım komadayken bir rüya görmüş ve hâlâ bu rüyanın etkisinde kendini hâlâ o rüyada zannediyor. Hâlâ kendini o hayatın bir parçası zannediyor. Ve kendi hayal dünyasında siz yoksunuz. Kendi oluşturduğu karakterleri ve kendi var ve en son hatırladığı rüyada yaşadığı şey
Bundan sonrasında bir psikolog ile görüşmenizi tavsiye ederim çünkü benim yapacağım şeyler buraya kadardı. Artık mirayı taburcu edebiliriz. İyi günlerVe uzaklaşan adım sesleri. Koridoru ve odayı derin bir sessizlik sardı. Ne yani her şey sahte miydi girayla yaşadıklarım. Arkadaşlarım ve en önemlisi ateş, onlar şimdi yok muydu. Tek bildiğim şey artık benimde yok olduğumdu. Bilinmezlik bedenimi bir yılan misali sararken artık ne yapacağımı ne düşüneceğim bilemiyordum. Ama emindim ateşe olan aşkımdan emindim. Kimse rüyasında gördüğü birine böyle büyük bir aşk besleyemez. Tek emin olduğum şey ateşin varlığıydı. Her şey sahte olabilirdi ama Ateş sahte olmazdı. Onu öyle yada böyle bulacağım. Buna tüm kalbimle inanıyorum.
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
Yeni bölüm hakkında ki düşünceleriniz neler. Umarım saçmalamıyorumdur ve kitabın cılkını çıkarıp sizi sıkmamışımdır. Düşüncelerinizi lütfen yorumlarda belirtin çünkü sizin düşüncelerinize önem veriyorum
SPOİLER : SİZE BİR İYİLİK YAPIP UFAK BİR SIR VEREBİLİRİM. MİRAY ATEŞİ BULACAK BUNA EMİN OLABİLİRSİNİZ.... 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Hayatı
Ficción GeneralYeni bir şehre taşınan Miray bakalım nelerle karşılaşacak. Yeni gideceği Zorlu Kolejinde başına neler gelecek. Ya Giray, koleji velihattı, Mirayla nasıl anlaşacaklar