--------------GİRAYIN AĞZINDAN----------
Ben ne yaptım. Hayır ne olur, ne olur bunu yapmadığımı söyleyin. Ahhhh kimi kandırıyorum ki. O lafı söylemeyecektim. Neden böyle yaptım. Neden sinirlendiğimi hiç ama hiç bilmiyorum am şunu iyi biliyorum ki hata tamamen bende. Miray sadece o it herihle konuştu başka bir şey yapmamıştı. Ben bunları düşünürken biri gelip okulda yangın çıktığını ve okulu boşaltma ış gerektiğini söyledi. Bir dakika Miray en son bir yere gitmişti Acaba oda dışarı çıkmışmıydı ki. Hemen dışarı çıktım. Gözümle Miray ı arıyordum. Ama göremiyorum. Herkese sordum ama yoktu. En son arkadaşı melis e soracaktım ama oda hüngür hüngür ağlıyordu. Hızla yanına gittim. Miray ın kayıp olduğunu ve hiçbiryerde olmadığını ayrıca okuldan da çıkmadığını söylediği an okul binasına koştum. Hiçbir şey düşünmüyordum. Tek düşündüğüm şey Miray ın iyi olmasıydı. Okulun çoğu yeri yanmıştı. Sınıflara baktım ama yoktu. En son tuvaletlerin olduğu yere koştum.tabii bu arada çok duman yutmuştum ve öksürüyordum. Tuvaletin kapısına gelince açmaya çalıştım ama sıkışmıştı. Kapıya birkaç kere tekme attım ve en sonunda açıldı içeride çok duman vardı. Ve bir karartı görünüyordu. Hemen o karartıya koştum ve yüzü is içinde kalmış Miray ı gördüm. Hemen kucağıma alıp dışarı çıktım. Ambulans gelmişti. Hemen ambulansa bindirdi ve beni de başka bir ambulansa bindirdiler ve hastaneye geldik. Ne olur durumu iyi olsun, ne olur. Hemen ambulans tan inip MİRAYIN olduğu ambulansa koştum. Ambulanstan her tarafında kablolar olan Miray indi. O an bittiğini anladım. Çok kötü oldum. Sedyeye hemen hastaneye girdik. Hemen ameliyathane aldılar. Durumu bu kadar mı kötüydü yani. Hepsi benim yüzümden hepsi. Bunları bir tarafa bırakıp hemşirenin yanına gidip Miray ın durumunu sordum.- Giray bey açık olmak gerekirse hastanındurumu kötüydü. Duman ciğerlerini her noktasına temas etmiş yani ciğerlerini durumu kötü. Bunun yanında hasta bayılırken başını çok sert vurduğu için beyin kanaması riski var.
- peki neden ameliyathanede.
- ameliyathanede çünkü hafif bir beyin kanaması var. Onu durdurmak için girdiler. Ve ayriyeten ciğerlerindeki zararlı gazları boşaltacaklar.
- tamam teşekkürler
Ahhh ne olur beni bırakma ne olur. Melisgilde gelmişti ve ağlıyordu. Miray ın telefonu bende idi. Annesi ve babasına haber vermem gerekiyordu. Hemen telefonu çıkarıp rehbere girdim. Rehberde lakaplar yerine isim vardı ama anne ile ilgili bir şey bulamadım ve bende " babam" yazan numaraya bastım ve çalıyor.
- ne var lan. Beni neden aradın
- efendim, okulda yangın çıktı ve kızınız tuvalette kilitli kaldı. Biz şuan hastanedeyiz ve durumu ağır.
- iyişallah geberir.
- ne ne diyorsunuz siz insan kızı için böyle konuşur mu!
- sana mı soracağım lan kız benim kızım. İster severim ister döve-
Dıt Dıt dıttttttt. Aramayı sonlandırdım
bu ne idi şimdi. Ahh mirayım ah sen nelerle uğraşıyorsun. Başında ne dertler varda birde ben açtım. Birden ameliyathane in kapısı açıldı ve içeriden doktor çıktı. Hemen yanına gittik.- durumu nasıl
- hastamızın durumu kritik Giray bey. Çok duman yutmuş ve bu yüzden ciğerleri çökmüş. Bu nedenle hastayı solunum cihazına bağladık. Beyninde ki kanamayıda durdurduk ama her an patlak verebilir. Geçmiş olsun.
Doktor bunu söyledi ve gitti. Ardından Miray çıktı. Yüzü bem- beyazdı ve o güzel pembe dudakları mosmor olmuştu ve çok kötü duruyordu. Hemen yoğun bakıma aldılar ve bende camın önünde yerimi alıp olacakları beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Hayatı
Fiction généraleYeni bir şehre taşınan Miray bakalım nelerle karşılaşacak. Yeni gideceği Zorlu Kolejinde başına neler gelecek. Ya Giray, koleji velihattı, Mirayla nasıl anlaşacaklar