04

203 34 30
                                    




Seoul Universiti

"Argh Jangjun oppa saranghae! "

"Jangjun hensem huwaa"

"Y lagi hensem lah"

Begitulah keadaaan caferia apabila Jangjun dan kawan-kawannya datang ke caferia.

"Eleh Jangjun hensem? hensem lagi Tag aku tu dahlah kekadang comel"ujar Soo Ah tak puas Hati.

"Jangjun nama lelaki tadi Jangjun ke? "soalku pada Soo Ah.

"Haah nama dia Lee Jangjun dengar cerita budak U ni kata dia antara hot stufft di sini tau, dia ada confess dekat Yura crush dia tapi sayang Yura tolak dia sejak tu dia dingin dengan perempuan"cerita Soo Ah panjang lebar.

"Kenapa tanya kau suka dia eh? Hah baik ngaku"kata Bomin sambil memandang nakal ke arah Minsoo.

"Ok aku memang suka dia pun but please jangan cerita dekat sesiapa aku suka dia korang je kawan aku yang aku percaya tau"ujar Minsoo.

"Dah agak dah kau memang suka dari pandangan mata kau aku pun dah tahu"kata Soo Ah.

"Yalah sebenarnya aku per---

"Hah kau suka dia susah sikitlah sebab ada budak baya kita nama dia Hyunji suka dia jugak yeoja tu poyo kot jadi dia saingan sengit kau sangat kuat bagi kau"ujar Bomin dia mengetuk meja.

"Anak encik Choi lor dasar gummy bear tak guna terkejut aku hanat -_-#"

"Tak apa aku akan cuba sebaik mungkin pikat hati dia"jawab Minsoo.
"Hah ayuhlah kita buar misi memikat sua-- eh eh eh saloh misi memikat crush "

"Aku pun nak jugak"sahut Bomin.

"Kau tak ada crush diam-diam sudah almaklumlah muka tak laku  hahahahahahaha"ejek Soo Ah.

"Kau ni Soo Ah tak baik tahu buat Bomin macam tu kesian dia"tegur Minsoo.

"Hiks hiks hiks hiks aku adalah crush para readers ni crush akulah kau apa tahu"ujar Bomin merajuk Minsoo memujuk Bomin dengan perlahan.














"Hai oppa tak sangka kita sama kelas pulak hari ni ya"ujar Hyunji dia duduk sebelah Jangjun.

Kebiasaaannya kelas undang-undang akan bergabung dengan kelas dengan para senior yang mengambil exam ulangan subjek tersebut.

"Kau perempuan boleh jauh tak dari aku? Semak betul kau ni"ujar Jangjun dingin.

"Alah oppa ni janganlah marah sangat benda boleh bawak bincangkan. Kenapa oppa nak dingin dengan semua perempuan Hyunji okay tak sama macam Yura"

"Ya memang tak sama tapi kau GEDIK "

"weh tu senior Jangjun dengan Jibeom an sejak bila dia masuk kelas kita pulak ni? "soal Soo Ah riuh.

"Alah kau ni anak pak cik Kim bodoh sanptai ke tua sahlah dorang gagal sem lepas kena pergi study balik sem kita jadi dia join lah kelas itu.

Dorang bertiga melabuhkan punggung di bahagian tengah.

"Weh semak siak nerd ada kat sini tercemar mata aku tengok dorang"ujar salah satu pelajar di belakang mereka bertiga.

"Mulut jaga sikit nerd pun manusia jugak kau sakit hati apahal"marah Bomin.

"Elemek gummy bear ni acah hero pulak dah uwuu suka Minsoo"

"Lu anjir jangan berani lu mahu ejek kawan aku"kata Soo Ah.

"Aku duduk dengn nerd so aku semak jugak ke? "soal Jangjuj dia melabuhkan punggungnya di sebelah kerusi Minsoo.

Pelajar tadi terus senyap bila Jangjun cakap macam tu.





Minsoo Pov

"Soo Ah apa plan pertama kita untuk pikat crush kita? "soalku dengan wajah gusar.

"Cepat jugak kau nak bertindak aku pun tak terfikir nak buat apa aku ingat nak bagi senior Tag kek coklat kegemaran dia"jawab Soo Ah menggosok dagu dia.

"Ok jugak tu hah kalau aku masak vup cake then bagi dia okay tak? "soalku pada Minsoo.

"Okay je jom esok kita try letak dekat loker dorang tapi kena datang awal sikitlah"

"Okay boleh je"ujarku lalu kami berdua sudah tersengih suka.





















TBC...........

❮ C ❯Love Story ᎒ Lee JangjunWhere stories live. Discover now