Ost Chap last She's my girl by Golden Child
Hujung Minggu
Minsoo meletakkan kek hari jadi neneknya di meja makan. Sebentar lagi acara memotong kek.
"Minsoo kau nampak comel giler dengan pakain kau weh"puji Bomin.
"Eh Choi Bomin jangan nak menggatal sangat eh"tegur Soo Ah.
"Sayang apa ni asyik Bomin je saya pak we awak tau"kata Tag memuncungkan bibirnya.
"Aloh sorry lah oppa tak sengaja Soo Ah janji tak buat lagi dah"kata Soo Ah.
"Hoi hormat sikit orang simgle "kata Minsoo terus mematikan aktiviti sweet Tag dan Soo Ah.
"Hai Minsoo, dah mula ke? "soal Jangjun yang baru tiba.
"Eh hai Jangjun belum lagi kejap lagi hah duduk dulu di sini sebab kejap lagi halmeoni keluar"kata Minsoo.
Skip.......
"Annyeong halmmeoni, ni hadiah untuk halmeoni selamat hari lahir halmeoni"ucap Jangjun dia menyerahkan beg kertas pada nenek Minsoo.
"Terima kasih, kamu ni bukan ke lelaki yang selalu hantar Minsoo balik kan? "soal nenek Minsoo.
"Nae sayalah tu, nama saya Jangjun senior kepada Minsoo"ujar Jangjun sopan.
"Eoh hensem kamu ya, halmeoni tak kisah pun kamu bercinta dengan cucu halmeoni asalkan kamu tak sakitkan hati dia"ujar halmeoni Minsoo terus memerah muka Jangjun dengar apa yang dikata oleh halmeoni.
"Yah halmeoni kitaorang tak bercintalah kitaorang kawan je"ujar Minsoo mukanya sudah merah menyala.
"Hahahahahaha muka merah betul lah tu ada apa-apa, Minsoo tolong ambikan air hauslah"
"Nae halmeoni"
Mata Jangjun tercacap pada gelang pada tangan halmeoni Minsoo.
"Halmeoni gelang tu halmeoni punya ke? "soal Jangjun.
"Haah ini gelang special halmeoni dan Minsoo m, kenapa Jangjun ada yang tak kena ke? "soal halmeoni.
"Aniya gelang ni nampak cantik"
"Apa semua ni Minsoo? Apa yang kau sembunyikan?"
Minsoo Pov
Aku terlihat kelibat Jangjun segera aku menyembunyikan diriku di tangga.
"Aik tadi aku nampak Minsoo dekat sini "bebel Janjun dan dia terus berjalan ke depan.
Aku keluar dari tempat persembunyian aku dengan nafas lega. Sebenarnya aku cuba elakkan diri dari jumpa Jangjun sebab aku nak kumpul kekuatan nak luah perasaan aku dekat dia.
YOU ARE READING
❮ C ❯Love Story ᎒ Lee Jangjun
FanfictionLee Jangjun merupakan pelajar popular dek kekacakkan muka dia. Namun dia menjadi dingin dan sombong dengan perempuan setelah cintanya di tolak oleh Yura crush dia. Minsoo merupakan pelajar junior yang nerd yang jugak tak sengaja jatuh cinta dengan...