KAVGA

226 21 34
                                    

Alarmın sesiyle uyandım. Duşa girip işlerimi hallettikten sonra üzerimi giydim. Tabi siyah deri ceketimi de... Bugün Japonya'dan Tsubasa ve arkadaşları gelecekti. Onlar bizim en büyük düşmanlarımızdı ve kreşin arkasında çok büyük bir kavga olacaktı. Zaman kaybetmemek adına mal anamın arabasının anahtarını çaldım ve arabaya binip okul yolunu tuttum. İşte oradaydılar gelmişlerdi gelecek olanlar. Etrafıma dikkatlice bakınca Benten ve Arthur'un da gelmiş olduğunu gördüm. Ekip tamamdı şimdi eğlence zamanı. Arabadan cool bir şekilde inip bizimkilerle selamlaştım. Benten gardaşım Tsubasa ve ekibine okulun arkasanı işaret etti.

Tsubasa: 'Oooo bücür Kayu bakıyorum da hiç büyümemişsin hahaha'

Gayu: 'Ulan ben şimdi seni..' cümlenin devamını getiremeden Tsubasa'ya bir yumruk geçirdim. O benden daha güçlü ve sporcu olduğu için karşılığında 30 40 tane geçirdi. Bu benim çok zoruma gitmişti. Ağlamak istiyordum. Gözlerimi kapadım ve ağlama sesi duyuyordum. Yoksa ağlayan ben miydim? Hayır ben hiçbir zaman ağlamazdım ki. Gözlerimi açınca başımda ağlayan bir adet Şila'yı görmemle şoka girmem bir oldu. Ah o güzel gözlerin... Ellerin. Ellerin ve ayakların... Bir nar çiçeğini andırıyor. Ben böyle içimden döktürürken anamın senini uzaklardan duydum.

- Oyy geberesice Kayuuu Allah canını alasıca arabamı ne bokuma aldın ağzına sıçtığımın çocuğu!!

-Bağırma lan milletin içinde al anahtarını ne yapıyorsan yap

Kurtulmak kolay olmuştu fırlattığım anahtarı havada kapıp gitti. Ben ise Şila'ya tekrar döndüm. Bana acıyan gözlerle baktı. Çok sinirlenmiştim kimse bana acıyan gözlerle bakamazdı. ancak ben onlara o şekilde bakabilirdim. Hızla doğruldum ve Şila'ya:

-Canını çok yakacağım ve sen durmam için bana yalvaracaksın.

Korku dolu gözlerle bana baktı. Peki ben yapacak mıydım? Evet. Ben böyleydim işte beni kimse değiştiremezdi. Değiştirdiklerini düşünürlerdi ama yanılırlardı. Gözleri yine dolmuşu:

-Peki Kayu senden gelecek en büyük kötülüğe bile razıyım. Yeter ki senin elinden olsun ölümüm.

Bu kız neler söylüyordu! Ah aptal kafam nasıl anlayamadım o da herkes gibi bana aşık olmuştu işte. Ya ben diye kendime sorarken piç smile attım. Ben kendimden başkasını asla ama asla sevmezdim ki. Elimi saçımı karıştırmak için kafama gitti ve ne yazık ki beynimden sinyal sesleri duyuldu 'saç bulunamadı.' Önümdeki duvara tekme atıp yürüdüm. Aklıma Bilgecan dedeye saç uzama iksiri yapmasını söyleyeceğimi not ettim.

.

.

.

Umarım beğenmişsinizdir

ibne caillouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin