TELSİZ

70 5 2
                                    

Saatin kaç olduğundan habersiz bir şekilde önüm de ki ders kitaplarına baktım , uykum gelmediği için kendimi ders çalışmaya zorluyordum . Bilirsiniz eğer istemediğiniz bir bölümü okuyorsanız ders çalışmak bir ölümdür.  Bende öyleyim hayalim babam gibi bir komiser olmaktı fakat fazla korumacı babam beni hukuk bölümü okumaya zorlamıştı , buna rağmen kendimi olaydan koparmamıştım aldığım dövüş sanatları dersleri ve yanında ek olarak aldığım bir kaç ders kendimi biraz daha iyi hissettiriyordu . Kendimi bildim bileli hep sert bir kız olmuştum bu sanırım babamın beni büyütmesin de ki katkıdan ötürüydü , inatçı ve kinci  bir o kadar da kırılgandım.  Dünyanın herhangi bir ucunda ki olay cinayetler hayvanlara zulüm ve fakir aileler duymam yetiyordu üzülmem için.  Goethe nin dediği  gibi : Dünya hassas kalpler için cehennem gibidir . Günlerce duyduğum haberlere okuduğum gazetelerde ki olaylara üzülüyor sonra da bunu yapan kişilere karşı kin besliyordum . Herkese karşı  . Size iyi ve kötü ayrımı yapmayacağım çünkü insanın varoluşunda bu iki karakterde vardır . Bizim için  kötü olan biri başkası için iyi olabiliyor fakat bazı insanların anlamadığı konu şu kimse kimseyi öldüremez kimse kimseyi cezalandırılamaz.  O insanın yaşamasına sen karar vermediğin gibi ölmesine de sen karar veremezsin.

      Elimde ki kalemi masaya bıraktım ve salona doğru yürüdüm babam her zaman ki gibi haberleri izlerken uyuyakalmıştı . Yorgundu bunu yüzünde ki çizgiler çok belli ediyordu . Onu yatağa yatması için uyandırsam da her zaman söylediği gibi sadece gözlerini dinlendirdiğini söyleyecekti ilginç bir şekilde tekli koltukta yatmayı seviyordu . Telsizin çalışmasıyla babamın uyanması ve benim düşüncelerimden uzaklaşmam bir oldu .
          
- Komiser , Arnavutköy de  Balaban mahallesinde bir kadın cesedi bulundu . Olay yeri inceleme ekibi burada fakat sizde gelseniz iyi olacak mahalleliler çıldırmış durumda .
        
Çıldırmış durumda mı? Kim çıldırmaz ki ? Kaşlarım çoktan çatılmış babamla bakışıyordum .
         
- Tamamdır ilgileniyorum Esra .
    
Derin bir nesef alarak odasına doğru ilerledi ve üzerini giyinmeye başladı.

-  Bir Kadın cinayeti daha .

- Cinayetler yerine derslerinle ilgilenmelisin Almira . Bununla biz ilgileniyoruz .

- Evet o yüzden neredeyse her gün bir kadın cinayeti duyuluyor !

Silahını beline sokuştururken karşım da dikildi ve elini yanağıma koyarak konuştu.

- Herkesi kurtaramazsın tatlım , eğer düzenin değişmesini istiyorsan birilerinin ölmesi gereklidir .

- Ve onlarda hep  kadınlar mı oluyor? Neden kadınlar erkeklere tecavüz etmiyor veya neden kadınlar  aşk cinayeti işlemiyor?

- Çünkü kadınlar akıllı varlıklardır Almira bunu biliyorsun erkeklerin bir üst modeli.

- Bu akıl degil baba , bunlar bahaneler !

- Seninle bu konuları konuşmayı sevmediğimi biliyorsun güzelim.

- Sevmiyorsun çünkü haklı olduğumu biliyorsun .

- Dersini çalış ve geç olmadan uyu yarın senin için yorucu bir gün olacak .

Evden hızla çıktı ve kapıyı sertçe kapadı bense televizyonun karşısın da yayımlanan diğer cinayetleri dinliyordum . "  Önce tecavüz sonra ölüm " , "  Erkek arkadaşı tarafından öldürülen F.K olayından şoke detay " ve bir sürü daha . İğrençti her bir cümlesi her bir olayı . Hükümetin bu konuya el atmaması da ayrı bir ironiydi . Idam gelmeliydi çünkü bu varlıkların çoğu beyniyle değil başka bir yeriyle düşünüyordu.  Nasıl bir ülkeye döndüysek canı isteyen eski sevgilisini , çocuğunu,  eşini  , akrabasını hatta yoldan geçen herhangi birini bile öldürebiliyordu. Bir şeyler yapmamız lazımdı. Benim bir şeyler yapmam lazımdı.

Kadın CinayetleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin