Benim bir şeyler yapmam lazımdı. Tüm bunlara son veremezdim elbette bunun için sıradışı bir gücümün olması gerekliydi fakat elimden gelen tek şey sosyal medyada olayı paylaşmak ve isyan etmekti ama sosyal medya bu konuda işe yaramıyordu ilginç bir şekilde hükümet bunları göz ardı edebiliyor hatta daha çok tecavüzcüyü katili koruyor gibiydi ya da biz halk olarak yapılanları göremiyorduk.
Odama geçtim ve boş bir sayfaya planımı döktüm. İlk hedefim babamın telsizini hacklemekti ona gelen her ihbar bana da gelecekti ve ikinci olaraksa kendime yeni bir ok almalıydım ve yanın da bir sürü ek eşyaları da . Kendimi kamufle edebilmek adına bir kıyafet seçmeliydim çünkü babam yapacaklarımı öğrenirse yüksek bir ihtimal ile bir kadın cinayeti daha olur, inanın bana bunu hiçbirimiz istemeyiz. Planım kağıtlara dökülünce oldukça basit gözüksede aslında çok zor olduğunu biliyordum ve başım belaya girecekti fena halde belaya .O gece babam gelmedi , gelmeyeceğini zaten biliyordum ertesi sabah ise o gelmeden evden çıktım ve internetten bulduğum bir hacker ile görüşmeye gittim kabul etmek gerekirse bu bana baya pahalıya patladı fakat buna değdi bir saat sonra elimde bir telsiz ile oradan ayrılıp Eminönüne doğru yola koyuldum . Yol boyunca olay yerine herkesten önce gidebilmek adına bir araba kiralamanın işimi kolaylaştıracağını ve İstanbulun bütün kestirme sokaklarını çıkartmayı aklıma kazıdım . Her şeyi düşünmem gerekiyordu çünkü tek bir hata hayatımı kaybetmeme sebep olabilirdi , hükümetin düşünceleri belliydi asla katilin peşine değil katili yakalayanın peşine düşeceklerdi bunu hissediyordum . Bir kaç dükkana uğrayıp çoğu malzememi bitirmiştim geriye sadece kıyafet kalmıştı bunun için bizim mahallenin aşağısında kalan Aysel teyzeyi seçmiştim, eşini aldattığını gördüğüm günden beri bana çok iyi davranıyordu . Merak ediyorum acaba eşinin de onu aldattığını öğrenseydi bana bu kadar iyi davranır mıydı? Hiç zannetmiyorum. Ona istediğim kıyafetin çizimini gösterdim bir tulum şeklindeydi rengi siyahtı ve bütün vücudumu saran esnek bir tulumdu ona özellikle ayakkabı kısmını dikkatli yapmasını söyledim tabi eğer bunu başarabilirse bana iki - üç güne hazır olacağını söyledi ne kadar az zaman o kadar iyiydi.
Eve geldiğim de babamı tekli koltukla horlarken buldum ve burnuma gelen yemek kokusu ne kadar acıktığımı hatırlattı koca bir tabak makarna koyup yatağıma kuruldum laptoptan kiralık araba fiyatlarına bakmaya başladım. Tüm bunlar bazen saçmalık gibi geliyordu istediğim bir kahraman olmak değildi tek istediğim cezalandırmaktı, tüm bu kötü insanları .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Cinayetleri
ActionÜlkesinde yaşanan sayısız kadın cinayetlerine tahammülü kalmayan Almira kendince bir çözüm yolu bulur . Fakat işler planladığı gibi gitmez .