OPERASYON BAŞARILI

16 2 1
                                    

Kötülük insan bedeninde pusuya yatmış bir düşmandı, yaşadığımız bazı olaylar içimizdeki kötülüğü ortaya çıkarıyordu. Bu bir seçimdi, beynimiz ya bizi zora sokardı ya da en kolaya fakat Atalayı anlamak sandığımdan da kolay olmuştu. O insanları cezalandırmıyordu o bir şekilde ona yaşatılanların intikamını apmaya çalışıyordu ve kontrolünü kaybetmişti.  Şiddet çözüm yolu hiçbir zaman için olmamıştı sadece zayıf insanlar  bu yola başvuruyordu ve Atalayda o insaardan biriydi . Kafasında ki seslerin susmayacağını kendimden biliyordum , her gün haberlerde duyduğum cinayetler babamın telsizine gelen ihbarlar bunlar bizi kaosa süren şeylerdi. Hepimiz iyiydik ve hepimiz de kötüydük.

Atalayı bulmam zor olmamıştı onun evinin karşında ki binanın çatısında çıkmasını bekliyordum. Cinayetlerini gece bir - iki sularında işliyordu bu yüzden evden çıkmasına tam beş dakika vardı saat onbirde evden çıkıp şehrin başka bir yerine gidecek ve gözüne kestirdiği kurbanını öldürecekti  fakat onun planların da ben yoktum oysa ki benim  bütün planlarım onun üzerineydi.  Evden çıktığı anda maskemi başıma geçirdim ve onu sessizce takip ettim , şehrin dışın da bir fabrikaya girdiğini gördüm fabrikanın etrafında bir kaç tane daha araba vardı etrafı kolaçan ettim ve fabrikaya girecek bir açık kapı buldum . Çevik hareketlerde açık kapıdan içeri girdim. Önüme çıkan iki adamı etkisiz hale getirdikten sonra Atalayın sesini duydum ve onu takip ettim .

- Seni bulamayacağımı zannetmiştin değil mi ? Seni bulamayacağımı ve seni öldüremeyeceğimi.

Adamı görmeden kim olduğunu anlamıştım müdür yardımcısı Mehmet Ertan ile konuşuyordu.  Onu bu kadar erken bulması sinirlerimi bozmuştu. 

- Bana yaşattıklarını  sana yaşatıcam ve sonra seni tıpkı diğerleri gibi öldürücem!

Ne yapacağını çözmeye başladığı kemerinden anlamıştım müdahale etmeliydim yoksa işler fazla çirkinleşecekti fakat içimde ki ses Mehmet Ertanın bunun nasıl bir duygu olduğunu tatmasını söylüyordu. Fabrikada Mehmetin yorgun sesi yankılandı.

- Yalvarırım bi hata yaptım sen yapma !

- Hata ?! Senin hatan benim hayatımı mahvetti lan piç senin hatan benim hayatımı sikti ! Şimdi bende seni sikicem tıpkı on yıl önce benj siktiğin gibi!

Seçimler,  insanlar yaptığı seçimlerle ya yaşarlar ya da ölürlerdi . Boğazımdaki ses değiştirme bandını aktif hale getirdim ve sırtımda ki oklardan birini tam karşımda duran adamın bacağına firlattım , kimseyi öldürme gibi bir amacım yoktu sadece etkisiz elemana dönüştürecektim bunu da okumun ucuna sürdüğüm bayıltıcı bir ilaç zaten fazlasıyla yapacaktı. Balkonda aşağıya atlarken çarpazımda duran iki adama bıçaklarımı yolladım o sıra da gözüm Atalayı ve Mehmeti kesti , Mehmet farkında olmadan bir kaos yaratmıştı ve bu kaos sadece onunla değil diğer insanlarında canını almıştı. Bana koşarak gelen bir adamı tekmemle savuşturdum ve o sırada silahını çıkaran diğer adamın eline yumruk attım , duvardan destek olarak onun boynuna çıktım o dengisini kaybederek düşerken ben onun sağ bacağını kırdım. İlginç bir şekilde bundan zevk alıyordum birini pataklamak beni her zaman rahatlatmıştı zaten .  Tüm adamları etkisiz hale getirdikten sonra üstümü silkeledim ve Atalaya bakarak rahat bir biçimde  konuşmaya başladım.

- Bu bir  döngü mü Atalay . Mehmet sana işkence çektirdi ve sende diğer insanların canını mı aldın? Adaletin bu mu ?

- Kimsin lan sen ?

- Hep aynı sorular biraz kelime dağarcığınızı geliştirseniz .

- Seni de öldürürüm !

Kötü kadın gülüşü attım ve konuşmaya devam ettim.

- Yavaşsın Atalay , çok fazla hemde .

  Belime bağladığım kemerden fırlatma bıçağını çıkardım ve elimde döndürmeye başladım.

- Kendi öfkende boğuldun değil mi ve kafa  dağıtmak içinde birilerinin canını aldın çünkü tüm o yalvarışlar hoşuna gitti , insanları öldürmemen için sana yalvarmaları hoşuna gitti ve sen onlara acımadın.

- Bana da acıyan olmadı!

- Ama bunu değiştirebilirdin Mehmet gibi olmayabilirdin ondan şikayetçi olabilirdin .

- Paran varsa eğer senin yerine hapiste yatacak adam çoktur , bize kimse inanmadı herkes ... herkes onları korudu çünkü Mehmet Ertan küçük masum çocuklara asla dokunmaz!

- Bahaneler bla bla bla istesen Atalay arkandaki adamı bir ömür hapse tıkardın ama sen bunu istemedin , sen kan görmek istedin , ceset görmek istedin ! Ve şimdi oyun sona erdi çünkü ikinizin de en berbat cezaevine gitmesi için elimden geleni yapıcam !

Elimde ki bıçağı Atalayın omzuna firlattım ve yere yığılmasını bekledim o uykuya dalarken Mehmete baktım o ise diğer elimde tuttuğum bıçağa bakıyordu.

- Üzgünüm prosedür gereği seni bayıltmam gerekiyor .

Yalvarmaya başladığı an bıçağı koluna sapladım.  Acizlik her yanı sarmıştı ve tüm bu insanlar midemi bulandırıyorlardı. Belime bağlandığım kalın halatı çözüp yerde duran paralı adamları bir arada sıkı sıkıya bağladım en son Atalayı bir direğe bağladım Mehmet zaten bağlıydı.  Çantamdan boya spreylerini çıkardım ve duvarlara kimin ne suç işlediğini okları ve bıçakları tek tek topladım gözden kaçırdığım en ufak bir eksik yakalanmama sebep olabilirdi etrafı son kez kolaçan ettikten sonra köşe de duran kamera dikkatimi çekti , kameraya baktım ve asker selamı verip oradan uzaklaştım aldığım yeni hatla polisleri arayıp hattı kırdım ve hızla oradan uzaklaştım. İlk operasyon başarılıydı ve benim önümde daha bir sürü operasyon vardı.

Kadın CinayetleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin