Sessizlik.
Etrafta duyulan tek şey daha doğrusu duyulmayan tek şey.
Göz kapaklarımı aralamaya çalışıyorum ama sanki birbirlerine dikilmiş ve ben her gözlerimi açmaya çalıştığımda sanki göz kapaklarımı diken ipler bir et parçasını koparıp gidiyormuş gibi hissediyorum.
Bir süre daha bu şekilde beklerken göz kapaklarımın ardına geçeçek kadar sert bir ışık, sanki artık aç gözlerini dermiş gibi hissediyorum.
Biraz aralamayı başarıyorum ve gördüğüm tek şey sanki güneşin özüyle harmanlanmış gibi gözüken sarı saçlara sahip, masmavi gözleri bir yakut misali parlayan, vücudunun sadece göğüs ve kalça kısmını kapatan ve yüzünün alt kısmını (burun kemiğinden aşağısını) kapatan bir peçe giymiş kadını görüyorum.
Her zaman tepkisiz kalan ben ( acı çektiği zamanlar hariç) ağzım açık bir şekilde karşımdaki güzelliği izliyorum.
İçimden güzellik demek istiyorum çünkü güzel kelimesinin kökü sanki bu kadından türemiş gibi.
Benim onu bu kadar ilgiyle izlediğimi gören güzellik
" evlat beni izlemeyi bırakıp şuanda olduğun duruma düşünsen senin için daha iyi olmazmı? " diyor.
Bana evlat mı dedi o?
Şuanda takıldığım şeyi boş verip gözlerimi açtığımdan beri ilk defa etrafa bakıyorum.
Kapkaranlık ortamda tek ışık kaynağı sarı saçlı hatundu.
Sanırım güzellik burda olmasa halen daha gözlerimi kapalı zanedebilirdim.
Sonra kafama dang ediyor.
" Ben öldüm.. Mü?"
Benim söylediğim şey saçmamıydı??
Çünkü karşımdaki kadın gülmeye başladı.
" Sonunda bana bakmaktan vazgeçip etrafına bakmaya başladın. Evet sen öldün. Ama başka bir amaç için tekrar hayata döndürüleceksin. "
" Amaç mı? Benim hiçbir amaçım yok ki. "
" Herşeyin belirli bir zamanı vardır Seth. Şimdilik bu kadar ve sana verebileceğim en büyük hediyeyi veriyorum. Şimdi git ve tekrar yaşa Seth.
Bir amaç için yaşa,
Bir sebep için yaşa,
Bir kadın için yaşa,
İnsanların bu sonsuz sesizlikten kurtula bilmek için sana ihtiyacları var.
Tabi benimde. "
Seth duyduğu çümlelerin ağırlığını daha anlamadan bir acı hisseti.
Beynine giren derin bir acıdan sonra her şey sesizlikti Seth için.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Dünyanın dört kıtasından aralarında en vahşisi olan ve farklı ırkların en büyük toplanma yerlerinin krallıklar olduğu ' Hayalet kıta ' isminde ki kıta yüzbinlerce yıldır yaşayabilecekleri en sessiz zamanları yaşıyorlardı.
Neden mi?
Çünkü kral Sargon'un 3 yaşındaki kızı olan prenses Elena'nın kaybolması üzerinden tamı tamına 14 yıl
geçmişti ( Kral ve prenses ikiside insan değil).Hiçbir şeyden haberi olmayan 17 yaşlarında bir çoçuk gök yüzünden aşağı doğru son hızda düşüyordu.
Bunu fark eden kimse yoktu çünkü Hayalet Kıta'nın en tehlikeli ormanı olan 'Saruth'
ormanına düşüyordu.Yere düşmesine bir kaç metre kala yavaşlayan 17 yaşlarındaki çoçuk yere çıplak bir şekilde düştü. (Çıplak çünkü o kadar yüksekten düşen hiçbir insanın kıyafetleri sürtünmeyle oluşan sıcaklığa dayanamaz).
Uzun boylu (1.87) ve fazlasıyla kaslı, vüçudundaki yüzlerce yara izine rağmen tek dokunulmayan yer olan köpürçük kemiğinin üstündeki " Blood " yazan yazı ve olabilecek en yakışıklı yüz ile sanki sırf bir tanrıça için yapılmış gibi gözüken uçları beyaz olsada dipleri siyah olan dağınık, uzun saçlarıyla bir " Tanrı " gibi gözüküyordu bu 17 yaşlarındaki genç.
Bir süre daha yatan çoçuk sonrasında başta masmavi olan gözlerini açarak ayağa kalktı.
Başta hiçbir şey hatırlayamasada sonrasında herşeyi hatırlamaya başladı.
' Demek bu benim yeni hayatım ' diye düşünen Seth,
kafasında birden duyduğu sesle düşünçelerinden çıktı." Durum penceresine bakmak için aklınızdan 'Durum' diye geçirmeniz yeterli olacaktır. "
Bir süre daha duyduğu sese anlam vermeye çalışan Seth sonrasında aklını toplayarak zihninden 'durum' diye geçirdi.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-DURUM
İsim- Seth ******
Irk- İnsan
Potansiyel- Hesaplanamıyor
Tür- Savaşcı (0)
Element- Ateş, Hava
Tenikler- YOK-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Seth zihnine dolan bilgilerin daha ne olduğunu anlayamadan ' DİNG ' sesiyle kafasına yeni bilgiler girdi.
-Yeni Görev: ANDREA gezegenindeki en güçlü kişi olun.
ÖDÜL- Tanrıça Santara'dan bir dilek hakkı.
Seth düşünceler içerisinde aklına gelen bir şeyi denemeye koyuldu.
' Bana şu anda bulunduğumuz durumu anlat SİSTEM '
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Öncelikle merhaba efendi Seth.
Benim sizin zihninize koyulma sebepim tahmin ettiğiniz gibi Tanrıça Santara'nın size bir kolaylığı.
Tanrıça Santara sizden gelişmenizi ve....... ' Bu konu hakkında çevap verilmeyecektir. '
Öncelikle bulunduğumuz dünyanın ismi ANDREA
Milyonlarca küçük gezegenden biri.Bu dünya 4 kıtaya ayrılmaktadır.
1- Sven kıtası: Genellikle insanların olduğu diğer ırkların toplanmasına izin verilmeyen bir ülke.
2- Rven kıtası: Sven kıtasıyla aynı kurallara sahiptir.
3- Myven kıtası: Sven kıtasıyla nerdeyse aynı kurallara sahip olmasıyla birlikte farklı ırktan gelen her kişiye ya köle yada idam cezası verilir.
4- Hayalet kıta: Efendi Seth'in bulunduğu kıtadır.
Diğer kıtalardan farklı olarak bu kıtada insan görmek neredeyse imkansızdır. Her ırktan bulunduran bu kıta hem en güçlü kıta hemde ekonomik açıdan en zayıf krallıktır. Fazlasıyla orman içerir ve çoğu orman son derece tehlikelidir. İnsanlar uğursuz sayılmaktadır.Bulunduğunuz yer ise Hayalet kıtadır ve konumunuz ise Hayalet kıtanın en tehlikeli ormanı olan ' Saruth ' ormanıdır.
Bu dünyada gelişmek için seviye sistemi vardır.
Her seviyede belirli güçler kazanırsınız.
Seviyeler 1'den 100' e kadardır ( Aklınız karışmasın diye alemleri araya koymadım).
1'den fazla Tür vardır.
Savaşcı- Genellikle meditasyondan kazandıkları enerjiyi önce hücrelerine iletir ve onları güçlendirirler. Sonrasında 'Dantian' adı verilen sol karın boşluğumuzda bulunan enerjiyi saklamak için kullanmamız gereken organa depolarız. Savaşcılar yakın dövüşte ustadır.
Büyücüler- Enerjiyi vücudunda gezdirmeden direk Dantian'da toplarlar. Kullananileceği elementleri olabilecek en etkin şekilde uygulayarak rakibini yenerler ve uzak mesafeli saldırılar kullanırlar.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Arkadaşlar benden de bu kadar aslında daha uzun yazacağımda kitabın temellerini sağlam atmaya çalışıyorum gelecek bölümlerde daha fazla aksiyon olacaktır.
✔819 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya
VampireArakadaşlar ilk birkaç bölüm bizim gezegenimizde geçiyor ama sonrasında fantastik dünyaya geçiyoruz. 👉 Lightnovel 👈 ☣ Kitapta +18 Sahneler olabilir. Ve fazlasıyla kanlı olacaktır. ☣