Sınırları zorlamak

312 32 30
                                    

Bir süre sırada bekleyen Seth  sonunda sıranın kendisine gelmesiyle sorulara cevap verdi.

" Adın? Ve yaşın "

" Seth-18 "

Bu kadar kolaymıydı diye düşünen Seth adamın ' Hala neyi bekliyorsun? ' diye sormasıyla kendine gelip sıradan cıktı.

Bir süre sonra alanın ortasında uzun boylu, kalıplı masmavi kıyafetler giyen, bir adam belirmişti.

Ortamdaki gereksiz sesleri susturmak için küçük bir öküsürük yetmişti.

" Hepinize merhaba gençler,

Öncelikle şunu şimdiden diyorum 18 yaşından büyük olan herkes lütfen alandan ayrılsın yoksa zaman kaybettiğimiz için ceza alabilir.

Toplam 3 testen gececeksiniz. "

Bir süre susan adam 18 yaşından büyük olan herkesin alandan ayrılmasıyla konuşmaya devam etti.

" 1- Öncelikle potansiyelinize ve seviyenize bakacağız.

2- Sonrasında ise gördüğünüz  kayaya bütün kuvettinizle yumruk atmanızı isteyeceğim. 

Bunu yapmamızdaki sebep bu seviyeye zenginliği sayesinde aldığı canavar taşlarıyla mı çıkmış yoksa cabalayarak mı çıkmış diye kontrol etmektir.

3- İlk iki aşamayı gecenlerin arasında küçük bir turnuva olacaktır.

Turnuvada ökdürmek yasak değildir. Burdan yanında ailesi olanlara sesleniyorum İnyikam almaya çalışan aileler biz krallığı karşısına almış sayacağız.

  Tabii ki de turnuvayı  kazanana bir ödülde verilecektir. Şuanlık bu kadar ismi okunan sahneye cıksın. "

Seth ilk iki aşamadan hiç zorlanmadan gececeğini bilsede aklına takılan bir şey vardı.

Eğerki turnuvada öldürmek yasak değilse neden ' Yasak Değil ' denildiğinde etraftaki kızların gözlerinde korku, erkeklerde ise ürkme almıştı ki?

Bir süre kendi düşünceleri arsında boğuşan Seth isminin söylenmesiyle areneya çıkıp elini minik bir bıçak aracılığıyla değilde ısırarak kanattı.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

İsim: Seth ******
Potansiyel: Hesaplanamıyor
Tür: Savaşcı (43)
Irk: İnsan
Elementler: Ateş-Hava

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Arenanın önündeki insanlar önce hayranlıkla sonrasında arkadan duyulan " Zengin bir ailenin cocuğu'dur kesin "
Demişti.

Bunu duyan Seth o kadar sinirlenmiştiki alnındaki damarlar ortaya çıkmıştı.

Kendini zor tutan Seth  görevlinin ne diyeceğini bile unursamadan önündeki taş duvara ham gücüyle o kadar sert bir şekilde vurmuştuki taş önce kücük sonrasında büyük catlamalar eşliğinde parcalanmıştı.

Bir süre etrafta cıt cıkmazken kimsenin benim hakkımda ne dedğini umursamayarak kalabalığın arasına girip bana ' zengin ailenin cocuğu ' diyen cocukla turnuvada karşılaşmayı dileyerek hana doğru yol aldım.

Önce yemek yedim.

Sonra uzun rahatlatıcı bir banyo yapıp yeni kıyafetlerimi giydim.

Hanın çıkışına dopru ilerlerken aklıma gelen şeyle hanın sahibinin kücük kızı olduğunu öğrendiğim kısa yeşil saçlı zayıf kızın yanına gidip en yakındaki silah alabileceğim dükkanın yerini sordum.

Yeni Dünya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin