O da ' Kızıl Periler ' i seçince herkes bir okul seçmiş oldu.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Etrafta bulunan herkes şaşkınca beklerken Seth çümlesinin devamını getirdi.
" Kızıl periler okulunun müdürü olan ' Fusey ' sizden beni temsilciniz olarak seçmenizi istiyorum. "
Bir süre herkes sessizleşirken Fusey isimli müdür konuşmaya başladı.
" Seth'di sanırım, seni kendi öğrencim olarak seçerim ama.
İlk olarak Kızların yurdunda kalmak zorundasın. Çünkü kalacak başka yer yok.
İkinci olarak benim eğitimime dayanabileceğinden eminmisin? "
Diye sorarak etraftaki herkesi hem rahatlatmış hemde üzmüştü.
Rahatlatmıştı çünkü kızlar yurdunda kalacak ve 'Prenses elenor' kesinlikle buna izin vermezdi.
Üzülmüşlerdi çünkü orada bulunan herkes Müdür Fusey'in ne kadar zorlayacı eğitimler verdiğini kralın kız cocuğu olan 17 yaşındaki prenses Elenor'dan öğrenmişlerdi.
Herşeye rağmen hiçbir şey umrunda değilmiş gibi dikilen Seth bir süre sonra,
" Kızlar yurdunda güzel kızlar varmı? "
Diye sorarak açık vermiş, herkes neden 'Kızıl Periler' okuluna gittiğini anlamıştı.
Bu soru üzerine bir süre afalayan Müdür Fusey kendisininde bundan yıllar önce neden bu okulun müdürü olarak görev yapmak istediğini hatırlamıştı.
" Elbette var, yoksa ben neden ' Kızıl Periler ' okulunun Müdürü olayım kii. "
Diye konuşarak hem Seth'i cezbetmiş hemde etrafta bulunan insanları bakışlarını - özellikle Kızıl Periler okulunu seçen kızların- ona bakmasına sebepiyet vermişti.
Bir süre daha duran Seth ' Ne zaman yola cıkıyoruz? ' diye sorarak hemen yola cıkmak istediğini belirtmişti.
Bir süre bekleyen Okul Müdürü Fusey gökyüzünden inmeye başlamış olan griffinlere bakmıştı.
Bu kadar büyüleyici bir hayvan gördükten sonra şaşıran Seth kendine gelip akademiye giderken boş durmayarak meditasyon yapmaya başlamıştı.
Nasıl olsa onlarca metre kanat açıklığına sahip Griffinlerin üstünde meditasyon pozisyonunda durabileceği bir sürü yer vardı.
Meditasyon yaparken bir yandanda bulunduğu dünyada ki para birimlerini öğrenmek isteyen Seth,
Kray'e sorarak zihnine dolan bilgileri özümsemeye başlamıştı.-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Para birimi;
100 bronz - 1 gümüş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya
VampireArakadaşlar ilk birkaç bölüm bizim gezegenimizde geçiyor ama sonrasında fantastik dünyaya geçiyoruz. 👉 Lightnovel 👈 ☣ Kitapta +18 Sahneler olabilir. Ve fazlasıyla kanlı olacaktır. ☣