Okul

147 9 0
                                    

Selam arkadaşlar.votelerimiz yukselmiş.kitabımın başının kotu olduğuna dair mesajlar alınca başını duzelttim haberiniz olsun.yeni bolum atıyorum.bugun biyoloji sınavım vardı ve bok gibiydi.hadi beni mutlu etmek için voteleyin.tşkr

Beni çeken kişi çağlardı.çok korkmuştum .çağlar ağzımdan ellerini çekip "konuşmak istiyorum ecem "dedi.tabikide konuşacaktık ama bu şimdi değil daha bilgeye bile anlatmadım ilk opucuk olayını sna hiç anlatamam ." Ben konuşmak istemiyorum çağlar bir daha karşıma çıkma" diip onu iitirdim ve bodrumdan çıktım. Bizimkilerin yanına gittim .zil çaldı ve birlikte sınıfa çıktık.başımı sıraya koydum ve her zaman yaptığım en iyi şeyi yaptım uyudum."ecem kızım hayvan gibi uyuyon ya "buşranın cırlamasıyla gozlerimi açtım.oha kaç ders geçti len ve ben nasıl uyumuşum bole .sınıf nerde len.tabi öğle arası .

Buşranın ağzından

Kızlar gittikten sonra yengemle birlikte masayı topladık ve amcamı işe uğurladık.sonra oturup birlikte izdivaç programı izledik.iyice ev hanımına donuom ha.yengemi bırakıp odaya gittim.kıyafetlerimi askıya asıp eşyalarımı yerleştirdim . Ayakkabılarımıda kapının yanına koydum.daha çok vardı gitmeme .salona geri donduğumde program bitmişti yengem " hadi kız mutfağa borek açıcaz " dedi ya o an bittiğim andı .ben ne anlarım borek açmaktan yenge ya .arkasından bnde mutfağa ilerledim.yengem malzemeleri çoktan hazırlamış.kendi onluk taktı ve bir tanede bana taktı.çok tatlı bir onluktu yengemin onunde zıkkım yiceniz mi yazıoyodu.benimkindedi en hamarat kadın.yazıoyodu ne hamaratım ama .yengem " al bakıyım şu oklavayı "diip bana sopa verdi.sonra bana nasıl hamur açıldığını gosterdi sıra bende olduğunu soyledi gosterdiği gibi hamuru açmaya başladım arada Un serpiyordum ve her yerim un olmuştu.ama benim açtığım yengeminkine hiç benzemiyordu.benim ki desenli gibi delik delikti." Ah ah ben dedim eltime şu kızlara bir şey oğretelim evde kalcaklar die ecem de bole hiç bir şey bilmiosunuz "dien yengeme guldum." Nese hadi git duş al sen geç kalıcan "diip onluğumu çıkardı yengem.bende gidip odadan kıyafetlerimi aldım.ve banyoya girdim.suyu açıp altına girdim saçımı yıkadım vucudumu surttum ve havluya sarınıp çıktım.saçlarımı tarayıp kuruttum ve kıyafetlerimi giydim.siyah dar paltolon ve kırmızı tişört.saçlarımı duzleştirip odaya geçtim siyah deri çeketimi siyah topuklu ayakkabılarımı giyip çantamıda aldım ve mutfağa girdim." Yengecim ben çıkıyorum" dedim kapıya yonelirken " tamam canım selam sole kızlara "

"tamam "diip asansore bindim.otobus durağına ilerleyip.otobusu beklemeye başladım.annemi aramam lazımdı .hiç konuşamamıştık .teli çıkarıp annemi aradım " kuzum annem napıosun iimisin .

- iim annecim yengemle borek açtık .şimdide eceme gidiyorum.

- sen borek mi açtın kızım .haha .nese ecem nasıl amcanlar falan

- hepsi ii anne ecemde okula gidio işte .bende yanına gidiyorum şimdi.neyse anne otobüs geldi kendine ii bak ararım yine.

- tamam kızım bay bay.

Teli çanataya koyup otobuse bindim.kartı okutup bir yere oturdum yaklaşık 20 dakika sonra okulun onunde indim ve sınıfa ilerledim .burdaki erkekler ağızlarının sularını akıtarak bana bakıyordu.okula daha once geldiğim için sınıfı biliyordum.okul bomboştu oğle arası olduğu için.sınıfta horluyan bir ecem hariç bomboştu.yanına gidip"ecem kızım hayvan gibi uyuyon ya " dedim kafasını kaldırdı ve kısık gozleriyle etrafı suzdu sonra kalktı bana sarıldı bende sarıldım sonra tuvalete gidip makyajlarımızı tazeledik ve aşağıya indik.bir banka doğru ilerlerken orda cem vardı ah hadi ama .ecem gruba "selam gencler "die seslenirken hepsinden selam sesleri çıktı bende "selam "dedim .cem " aa buşra selam canım nbr "die hemen sırnaştı ve banktan kalkıp yanıma geldi.cevap vermeyip onume dondum " ama aşk olsun ya " dedi cem bir" oflayıp" ona dondum.

Hayatımın anlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin