DOUFÁM, ŽE SI UŽIJETE DNEŠNÍ DÍL! ♥ Omlouvám se za prodlevu a děkuju za veškerou podporu, jste naprosto úžasní. A já vás žeru! ♥
* * * * * * * * * * * * * * * *
Několik lidí jsem cestou hrubě odstrčila, no nikterak jsem se tím netrápila. Dokonce jsem se ani neomluvila. V hlavě mi stále dokola zněla jedovatá slova mé kamarádky, a i když byla naprosto pravdivá, neuvěřitelně mě rozdráždila. Že jsem si Taylorovy zášti všimla já, byla jedna věc. Ovšem že mě na ni upozornil i někdo jiný... To jsem nemohla vystát! Pořád to totiž... trochu bolelo. Každou vteřinu každého dne.
Objednala jsem si u usměvavé servírky panáka vodky, a zatímco jej chystala, složila jsem tvář do dlaní a zhluboka vydechla. Bodání u srdce se dál ignorovat nedalo. Hraničilo s fyzickou bolestí, tehdy jsem skutečně zalitovala, že jsem se nechala Rogerem vydráždit a do klubu s nimi vyrazila. Vždyť já a jakákoli putyka... To šlo dohromady asi jako oheň a voda.
Zavrčela jsem a nevesele se uchechtla. Co by miliony lidí daly za to být na mém místě. Trávit čas s klukama z Queen, pomáhat jim, sledovat jejich postup po světovém žebříčku. I já sama bych ještě před několika měsíci řekla, že můj život obohatí. A zatím... Ano, těch krásných věcí byla spousta. Ovšem ta jediná znepokojivá měla obrovskou moc.
Jistě. Mluvím o své lásce k Rogerovi.
Stiskla jsem dvěma prsty kořen nosu a sáhla po sklence čiré tekutiny, jež se přede mnou náhle objevila, když nenadálý hlas, ozývající se zpoza mých ramen, způsobil deaktivaci veškerých mých svalů. „To nemyslíš vážně. Chceš začít pít?"
Nejradši bych úpěla. Nemohl mě Taylor prostě nechat na pokoji?!
Zatnula jsem zuby a přes rameno prohodila: „I kdyby jo, absolutně nic ti do toho není."
„Myslíš?" objevil se mi po boku. Chytil mě za zápěstí, jež jsem právě i se sklenkou zvedala k ústům, a naklonil se k mně tak blízko, až mě na rtech zašimral jeho dech. „Alkohol ti úplně rozloží osobnost. A zrovna u tebe," ztlumil hlas do dramatického šepotu, „by to bylo obrovská škoda."
Pár vteřin. Jen pár vteřin jsem se nechala svazovat jeho obrovskýma podmanivýma očima, poté jsem se mu vytrhla. A to tak hbitě, až pár kapek vodky vyskočilo a plesklo o podlahu. „Teď nepředstírej, že se o mě jakkoli zajímáš. Jsem dost stará na to, abych se o sebe zvládla postarat sama. A třeba si vychutnám i svou první opici!"
Řekla jsem víc, než jsem měla původně v úmyslu. Vlastně víc, než bych kdy vůbec vědomě připustila. A Rog se toho chytil. Obočí mu vyjelo výš, když zakládal paže na prsou a bokem se opíral o bytelný barový pult. „Počkej. Ty ses ještě nikdy neopila?"
Přejela jsem si dlaní po obličeji. „Že já si radši nevyřízla jazyk..."
Pobaveně se zasmál a objednal jednu colu. Nedokázala jsem skrýt své překvapení. „Ale copak? Žádnej alkohol? Whisky? Nebo ta vodka? Nejsi nemocnej?"
Úsměv se mu ve tváři ještě rozšířil. „Ta cola není pro mě. Ale pro tebe."
Opět jsem se naježila. „To už ale přeháníš, nemyslíš?"
„Ani ne," pokrčil naprosto nevzrušeně rameny. „Někdo na nás přece musí dávat pozor. Někdo musí zabránit tomu, abychom si utrhli ostudu. A neznám nikoho povolanějšího!"
V zásadě zněla jeho slova jako poklona. Ale já se nemohla zbavit dojmu, že si ze mě Roger normálně střílí. „Děláš si legraci?"
„Proč myslíš?"
„S tebou je to těžký," rozhodila jsem ruce. „Nikdy nevím, kdy žertuješ a kdy mluvíš vážně. Pokud se tedy, samozřejmě, rozhodneš, že mě přestaneš ignorovat..." Nepokoušela jsem se nic ze svého sarkasmu skrývat. Proč taky? Jen ať si ho pěkně vychutná!
Povedlo se. Roger se zarazil. Chvíli jsme se měřili pohledy, a když se konečně nadechl k nějaké odpovědi, obklopila jej skupinka ječících holek. Byl nucen ode mě odtrhnout pozornost. Konečně jsem se tak zbavila oněch svazujících okovů. Mohla jsem se zhluboka nadechnout.
Nadechnout a obrátit se k odchodu.
Oním večerem se vše vrátilo do starých kolejí. Nikdy jsme o „incidentu" v baru nemluvili. Vlastně jsme spolu už nemluvili vůbec.
Ale i to se mělo brzy změnit.
* * * * * * * * * * * * *
KOMENTÁŘ POTĚŠÍ! ♥ ZA PŘÍPADNÉ PŘEKLEPY, NESROVNALOSTI ČI CHYBKY SE OMLOUVÁM ♥ KDYBYSTE SE SE MNOU CHTĚLI SPOJIT, MŮŽETE VYUŽÍT BUĎ ZDE ZPRÁV, NEBO ODKAZU NA FACEBOOK (NAJDETE NA PROFILU =)) ♥ MÁM VÁS RÁDA! ♥ VŠEM, KTERÉ SI NAPSALY O DOPIS, PŘIJDOU PSANÍ DO VÁNOC, V TEN KOUZELNÝ ČAS ♥
ČTEŠ
My way to you /Roger Taylor, Queen fanfiction/✓DOKONČENO✓
Fanfiction"Víš, ty bulvární články zas tolik nelžou. Jsem sobeckej sebestřednej pitomec. A jo, jsem zvyklej, že nám holky leží u nohou a lezou do postele. Setkávám se s nima denně. Proto nějak nedokážu pochopit, že existujou i jiný..." .... Láska se někdy r...