Rom Avcısı Dayvin

121 4 0
                                    

MULTIMEDYA LORDIS IN KOMBINI Biri ışığı mı açmıştı, gözlerimi rahatsız eden bu ışık neyin nesiydi, yahu bir uyutmadınız ki kaç gündür! Kendimi tembellikten alıkoyup gözlerimi araladığımda büyükannemin perdemi açtığını gördüm sanırım gözümü rahatsız eden bu ışıkta gün ışığıydı.   Büyükanne: Günaydın Lordis.

Lordis: Günaydın büyükanne.

Yanıbaşıma bir bardak süt bırakıp çıktı büyükannem. Kalktım elimi yüzümü yıkadım üzerimi değiştirdim ve son olarak da sütümü içtikten sonra kendimi ormana attım. Ah temiz hava ne kadarda huzur verici biryer böyle. Sonbahar gelmişti ve heryer turuncunun tonlarına bürünmüş agaç yapraklarıyla kaplıydı. En sevdiğim mevsim yılın en güzel günleri. Bir anda yağmur çilemeye başladı olamaz sığınabileceğim biryer bulmalıyım yağmur suyu yavaşca etkisi altına alıyordu beni başımı bir ağaca yaslamıştım adeta birşey tüm enerjimi çekip almıştı kolumu kaldıracak halim yoktu. Ve bir anda karardı heryer. Gözlerimi açtığımda bir koltukta uzanırken buldum kendimi, kalktım şömine yanıyordu ahşaptan bir ev olsa gerek. "

Kimse varmı?" diye bağırdım , ardından birinin omzuma dokunmasıyla irkildim. Korkma , ben getirdim buraya seni sanırım nox sun yağmurun altında seni öyle görünce yardım etmek istedim. Dayvin ben buraların rom avcısyım yani bende senin gibi nox um. Bizi yok etmeye çalışan romları avlıyorum.

Dayvin:Ormanın ilerisindeki malikanede büyükannenle yaşıyorsun değil mi?

Lordis: Evet

Dayvin: Pekala , seni götürebilirim yağmur dindi. Ama hava karardı tehlikeli olabilir istersen bu gece kal yarın sabah seni evine götürürüm.

Lordis: Bu saatte çıkmak bana da akıllıca gelmiyor , yarın gitsem daha iyi olucak .

Dayvin : Pekala , iyi geceler eğer üşürsen uyandırabilirsin şömineye odun atarım .

Lordis: Teşekkürler ,iyi geceler.

NOXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin