1.Bölüm "Uyku"

150 4 0
                                    

Sadece uyurken mutlu olduğu gerçeğini kabul edeli çok olmuştu artık sadece uyuyup tüm yaşadıklarını unutmak istiyordu uyumak ve güzel hayaller kurmak istiyordu. Hayatının son iki yılında aslında yaşadığı onca kötü şeye rağmen bardağın dolu tarafından bakmayı öğrendi bu kötü yollarla olmuş olsada sevda bu tecrübeyi hiç ama hiç unutmayacakti.

Gözlerini araladi ve saate baktı ama onu uykusundan uyandıran hele ki mutlu olduğu tek yer olan bu alemden götüren de neydi saate uzun uzun baktı ve sadece düşündü neyi düşündüğünü bilmeden sadece düşündü belki de artık yaşadıkları onu uykuda bile rahat bırakmıyordu.. Kızgındi arkadaşlarına ailesine ama en çok da kendine. Kendini bu kadar üzen insanları nasıl göremedim diye düşünüyordu sonra alarm sesi ile irkilerek kendine geldi zavallı kız uyuya kalmıştı bu kadar yükü taşıyamamis ve uyumuştu kendi kendine biraz daha anne 5dk sonra Uyanırim demişti ama sözünü bitirmeden annesinin öldüğünü hatırladı ve gözünde bir damla yaş aktı boğazı düğümlendi onun ölümünden sorumlu olmak bir evlat için çok kötü birşeydi.Sevda bunları düşünüp ağlamaya başladığında içeriye deniz girdi ve sevimli konuşmasıyla annecim neden ağlıyorsun dedi onun bu sorusuna cevap verememis sadece onun minicik ellerini öpmekle yetinmişti..çok sevdiği uykusundan uyandıgi gerçeğini düşündü ve artık sadece akşam olmasını ve tekrar uyumayı istiyordu derin düşüncelere dalmasına izin vermeyen deniz anne acıktım diyerek onu hayata bağlayan bir nokta olmuştu.Sevda kocasının dün akşam eve gelmediğini hatırladı birden onu aradı hemen ama açmıyordu telefonunu ne olmuştu acaba diye aklında binbir tilki ile dolaşıyordu Oysaki olanları sonra öğrenecekdi...

SaplantıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin