Kocasından haber alamayan sevda tüm gün boyunca evde bir aşağı bir yukarı yürümüş neler olabilecgini aklından geçiriyordu.aklımdan geçirdiği her düşünce sonunda sesli sesli yok yok olamaz diyordu olmamalıydi onu olduğu gibi seven kocası onu bırakmış olamazdı!!!
Deniz:anne babam Nerede dedi sanki içine doğmuş gibi ağladı annesinden ilgi bekliyordu Oysaki annesi 4yıl öncesine dönmüştü. . .
4 yıl önce:
-Anneee ben dışarıya çıkıyorum geç kalmam merak etme.
-kızım baban merak eder çabuk gel telefonunu da açık tut.
Anne kız arasındaki en son konuşma bu olmuştu.Ne yazık ki annesine son kez sarılamamis onu sevdiğini hiç söyleme fırsatı bulamamışti.Içinde bulundugu durum onu psikolojik destek almaya kadar götürmüştü. . .
Olayların başladı nokta sevdanın arkadaslarla dışarı çıkıyorum diye evden çıkarak aslında sevgilisi ile buluşmaya gitmesiyle başladı.
Ahmet seni çok özlemişim dedi ve ona sarıldı ama aynı samimiyet ahmetde yoktu sanki aklında planlar kuruyor gibiydi soğuk davranışı sevdanın dikkati çekti ona ne olduğunu sordu ama cevap alamadı. Yüzüne bile bakmadan artık ben çocuklar gibi gizli saklı bulusmaktan sıkıldım Ailene söyle evlenmek istiyorum aramızdaki ilişki ciddileşsin dedi ahmet. .sevda bunu duyduğuna çok şaşırdı birden ne diyeceğini bilemedi sonra ahmet diyerek elini ağzına götürdü iyice yaklaşti sarıldı ve gözlerinin içine bakarak birden onu öptü bende evlenmek istiyorum ahmet dedi.
Daha sonra ne yapacaklarını düşündüler ailesi ahmet ile evlenmesini istemiyordu çünkü kızlarına layık olduğunu düşünmüyorlardi ama aşk sevgi bunları onların anlaması çok zordu hele ki görücü usulü ile evlenmiş olan annesinde sevgi adına hicbirsey yoktu,birden kafasında bir Şimşek çaktı ve Ahmete kaçır beni !!! bizi kimsenin bulamayaçağı mutlu olabileceğimız bir yerlere gidelim mutlu olalım artık dedi ani bir mutlulukla Ahmet'in elini tuttu ondan cevap bekliyordu. Cevap gelmeyince yoksa beni sevmiyor musun istemiyor musun dedi daha fazla konuşmasına fırsat vermeden ahmet o pamuk gibi dudakları ile sevdayı öperek beni çok mutlu ettin ama güzel bi plan kurmalıyız sonuçta ikimizde daha çok genciz sana istediğin gibi bir hayat sunamam belki aç bile kalırız ama seni daima severim bundan emin ol demişti.geride sadece plan kurmaları kalmıştı derin düşüncelere Dalan çiftimiz acaba istediklerine kavuşacaklarmiydi diye düşünürken telefon çaldı arayan sevdanın babasıydi
-kızım çok geç kalma gelirken de iki ekmek al diyerek kapattı telefonu
Kız babasının sesi ile kendine gelmiş saatin geç olduğunu anlayınca uzun süredir oturdukları sahil kenarındaki Bank'tan huzur bulmuşcasına denize bir kere daha bakıp deniz kokusunu içine çekerek ben artık eve gitmeliyim dedi gülerek ahmet baktı hersey planladığımız gibi akşam bekliyor olacağım seni aşkım dedi yanağından kocaman öperek gözlerine sanki onu uzun süre bakamayacak gibi baktı ve tekrar bekliyor olacağım dedi ve Ahmet den cevap gelmesini beklemeden telaşla yola koyuldu kaldırıma çıktı ve arkasına tekrar baktı orada Ahmet'in ona sevgi ile baktığı gördü ama birden kolunda bir acı hissetti başı döndü ve Ahmet'in sevdaaa diye bağırmasıyla gözlerinden yaşlar akmaya başladı son bir güçle ahmet diyebildi ahmet kurtar beni.
Daha sonra burnuna tuttukları gazlı bez etkisiyle daha da güçsüzleşmis kaçırıldığını anlamıştı artık çok geçti son bir defa daha Ahmet'in gözlerine baktı ve bayıldı.
Saniyeler içinde gerçekleşen kaçırılma olayı iki sevgili için sanki saatler sürmüştü zaman durmuş gibiydi.
Uzun bir süre yerinde şoka girmiş bir şekilde bekledi ahmet ama arabanın gaz sesiyle kendine geldi ve hızlıca arabayi kovalamaya başladı artık çok geçti arabayi yakalamasına olanak yoktu yeterince koşMuş yere düşmüştü yapabileceği hicbirsey olmaması onu deli ediyordu tüm gücüyle sevdaaaa seni bulacağım diye bağırdı ne olursa olsun bulacağımm diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerBazen hayatımızda neyin doğru neyin yanlış olduğu konusunda hep ikilemde kalırız hayata kendimizi o kadar kaptırmış geleceği o kadar düşünüyor oluruz ki gözlerimizin önündeki gerçekliğin ne olduğunu göremez bir hale geliriz. Iste bu hikayede size h...