Hepimizin merakla beklediği sorunun cevabı neydi acaba ? Yavuz sevdayı niçin kaçırmıştı., sorunun cevabı için okuyalım bakalım;)
Sevda kapıdan içeriye girdiğinde çok şaşırmış kaçırılan birisi için bu kadar zahmet neden diye düşünürken mükemmel bir şekilde hazırlanmış sofrayi görünce verdiği tepki hepsinin ufak da olsa gülmesini sağlamıştı ama kendimi daha çok utanmiş ve başını aşağı egmiş duruyordu.
Sevdanın bu halini görünce yavuz daha fazla utanmasin diye bir ıslık çalarak lale gerçekten muhteşem bir sofra hazırlamışsin dedi.Onun bu haraketi ile sevda başını kaldırmış ve birazda olsa gülümsemisti.Yavuz bunu fırsat bilip onu kolundan tutmuş ve oturacagi yere kadar eşlik etmişti evet sofra o kadar büyük ve muazzamdi ki yerini bulmakta zorlanabilirdi.
Yavuz durdu ve önündeki sandalyeyi kendine doğru çekti başıyla da sevdaya oturabilirsin gibi baktı sevdanın oturması ile kulağına egilerek merak ettiğini biliyorum ama bu sofranin tatsızlık ile heba olmasını istemeyiz değil mi ? Dedi . Sevda bu soruya cevap bile vermeden yavuz yerine oturmuştu.Ne diyebilirdi ki gerçekten de haklıydı iki gündür yemek yemeğini hatırladı ekmek alıp eve gidecekti ama...
Sevdanin derin düşüncelere daldıgini görünce yavuz hafif bi öksürük ile ortamın gerginliğini atmaya çalıştı ve sevda umarım yemeklerin tadını görünüşlerini beğendiğin gibi beğenirsin dedi. Sevda da sadece gülümsedi.
Yavuz
Sevda umarım yanlış hatırlamıyorum bunlar senin sevdiğin yemeklerdi değil mi?
Sevda
Nasıl bunları nasıl hatırlıyordu Oysaki onu tanıdığı zamanlarda onunla bu kadar yakın olduğunu ona dikkat ettiğini bilmiyordu yemekler kıyafet renkler ve duygular.Bir insanın benim hakkımda Bilebileceginden daha fazlasını biliyordu şaşkınlığımi Yavuz'un sesi kesti
Şaşırma bunlar daha hicbirsey !!!
Yemeğe başlamıştim çok aç olmanın etkisiyle Yavuz'un cevap beklediğini yada her hangi bir tepki beklediğini biliyordum ama hep ben merak edecek değildim ya;)
Yemeklerin tadı gerçekten güzeldi o kadar yemiştim ki patlayacak gibiydim ama daha tatlılar bana bakıyordu neyse dedim cevabımi aldıktan sonra ağzımin tadı bozulmaz ise devam ederim tatlılarla;)
Sonra durdum ve Yavuz dedim sert bir şekilde yemek bittiğine göre artık asıl mevzuya gelsek .
Sert tavrım onu biraz şaşırtmış olsa da peki diyebildi sadece.
YavuzÇok merak ettiğini biliyorum ama senden ricam ben sözlerimi bitirmeden hicbirsey söyleme beni sadece dinle ve kötü niyetli olmadığımı bil.
Sevda biz seninle eskiden iyi arkadaştık biliyorsun sen her zaman bana şefkatli sevecen davrandin sınıftakiler benimle çirkinliğim için dalga geçtiklerinde bir tek sen benimle konuştun ve değer verdin sen bana o kadar iyi davranıyordun ki ben önceleri sana sadece hayran olduğumu sanıyordum ama sana aşık olduğumu anladım senin beni o gözle görmediğini de biliyordum çünkü ben çirkindim sadece arkadaş olabilirdik.Sana duygularımı açıklamak istediğimde ise sen bana ahmet denen birinden hoşlandigini söyledin o an nefes alamadım hatta sana astım krizi demiştim Oysaki senin kalbinin başkası için attığı gerçeği beni boguyordu sevda sevdiğın kişinin başkasını sevdiğini bilmek nasıl bir duygu bilemezsin.
Iste o an bir karar aldım zaten yıl sonuna yaklaşmıştık kimseye söylemeden okulumu değiştirdim ailemin desteği ile yurt dışında senin o beğendiğin yakışıklı erkekler gibi olabilmek için bir sürü ameliyat oldum sırf beni de sevgili olarak görebil farket diye uzun bir süre geçti senin karşına böyle çıkmak istemezdim ama seni o bankda o çocuk ile samimi görünce delirdim ve düşünemëden kaçırttım seni ona bırakamazdim senin de bana karşı hislerin var biliyorum sadece ikimize biraz zaman kazandırmak için bir şans istiyorum senden ahmeti sevmediğini anlamak için zaman...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerBazen hayatımızda neyin doğru neyin yanlış olduğu konusunda hep ikilemde kalırız hayata kendimizi o kadar kaptırmış geleceği o kadar düşünüyor oluruz ki gözlerimizin önündeki gerçekliğin ne olduğunu göremez bir hale geliriz. Iste bu hikayede size h...