Beni sevdiğini ahmeti sevmediğini sana kanıtlayabilmem için lütfen bana bir şans tanı sevda ?Şaşkınlık içinde yavuza baktım ve ne yaptığımi bilmeden yüzüne tokat attım bunu benden beklemiyordu belliydi ama bunu bana nasıl söyler ben ahmeti seviyordum onunla evlenmek istiyordum ayrıca bana bunu söylemek için kaçırmayı mi seçti aptal!!!
Yavuz
Biliyorum neler düşündüğünü ama sevda ben kötü
biri değilim sana aşığım sadece beni yanlış anlama seni kaçırmamam gerekiyordu biliyorum ama beni tanımani istiyorum bunun içinde istesen de istemesen de benimle kalacaksın.
Ha bu arada aileni merak etme onları son bir defa görebilmen için sana izin vereceğim ama daha sonra kendi ayaklarınla buraya geri geleceksin yoksa o çok sevdiğin ahmet...
Cümlesini bitirmesine izin vermeden ağlayarak onun yanından kaçtım çünkü o artık benim eskiden tanıdığım yavuz değil sanki canavar olmuştu benim onu sevdiğimi de nereden çıkarıyor ben kendi duygularımı anlayacak yaştayim doğru ya 1 hafta sonra doğum günüm şimdi bunun önemi yok biran önce buradan kaçmam gerekiyor düşün sevda düşün nasıl olabilir ???
Buldum işte buldum kurtulacağim buradan sadece ona karşı iyi gibi davranmam gerekiyor ne demişler köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyecegiz umarım bu işe yarar.
Yavuz
(Neden sevda neden beni sevmek istemiyorsun ben senin için herşeyi feda etmeye raziyim neden bir şans bile vermeden düşünmeden aşkımı hiçe atıyorsun )
-Lale git sevdayı bul ve onun iyi olduğunda emin ol. Cevap beklediğimi söyle bir saat sonra yanına geleceğim iyi düşünsun.
Sevda seni arıyorum her yerde hadi gel de üzerini değiştirelim zaten yavuz bey yeterince sinirli dikkat et sana zarar verebilir.
Tamam ama insan sevdiğine zarar veremez lale.
Ha bu arada senden cevap beklediğini söyledi bir saat sonra yanına gelecekmis ona göre düşün derim.
Geleceği varsa göreceğide var pislik herif.odaya geldiğimde elbiseden hemen kurtuldum sevmiştim ama Yavuza ait hicbirsey istemiyordum banyoya girdim ve sıcak suyun içinde vereceğim cevabı daha doğrusu planımi düşünmeye başladım sonuçta yavuz zeki biriydi en ufak ayrıntı bile önemli.
Düşünürken suyun da etkisiyle uyuya kalmışim ama uyandımda karşımda yavuz vardı ben ne olduğunu tam anlamadım anladigimda ise çığlık attım ben kuvveteydim karşımda da yavuz oturmuş beni izliyordu.
Sen ne yaptığını sanıyorsun beni izlemek hele ki banyoda ne cesaret diye bağırdım ama aldığım tek cevap :
sana bir saat sonra yanına geleceğimi ilettim hazir olamamak senin sorunun ayrıca sudan çıksan iyi edersin her yanın buruş buruş olmuş demesi ve gülmësi olmuştu.
Daha da kızarak ona su fırlattim kızmasini beklerken o da bana su attı çocuklar gibiydik ama ayağı kayıp da küvete üzerime düşünce tabi daha da çok güldüm tabi biraz sonra gülüşumun yerini utanç almıştı o ve ben küvetdeydik lalenin içeriye girmesi ile utancim daha da katlandı resmen ağlamakli oldum bu durumumu anlayan yavuz hemen çıktı ve odasına üzerini değiştirmeye gitti giderken de yarım saate hazır ol bu sefer seni giyinirken yakalamayim dedi.
Bende bu sözünün üzerine ona salak diye bağırdim ve gitmesi ile çıkıp kurulandim saçlarım uzun olduğu için kurutmak uzun sürmüştü kıyafetlerimi giyinmek için dolabı açtım inanilmazdi gerçekten gecelik aldım seçmek zor oldu tabi çok tercih olunca:) giyinmeye başlamıştim altimi giydim çok güzel ayıcıkli mavi bir gecelikti üstümü tam giyinmiştim ki içeriye yavuz girdi bende malesef bu sefer yakalayamadın dedim
o da pişkin pişkin zamanımız çok elbet olur birgün dedi,)
Içimden sen öyle San salak dedim.
Sevda otur da konuşalım artık .
oturdum ve onu dinlemeye hazırdim. Bak cevabını tokatından anladim ama bu sana güzellik ile sorduğum soruydu buradan ben istemedikçe hiçbir yere gidemezsin güzellik ile yaklaşımıma böyle davranmaya devam edersen çirkin yönümü görmem kaçınılmaz olacak. O yüzden beni tanımaya çalış çünkü ben geçmişte senin için savaşmadim gücüm yoktu seni bir defa kaybettim bir daha da kaybetmem bunu anla.
Duyduklarim karşısında şaşkınlığıma hakim olamadan
Yavuz sen benim sadece arkadaşımsin dedim.
Duyduğu şey karşısında tavrını değiştirdi ve daha sert bir ses tonu ile sevda yarın ailenin yanına gidiyorsun ama üç gün sonra buraya kendi isteğin ile gelmezsen olacaklardan ben sorumlu değilim
AAmaa yavuz demeye kalmadan odadan çıktı Oysaki ben daha hic konuşmamiştim nedense onun yanında konuşamiyordum.
Şimdi uyusam iyi olacak planım için dinlenmem gerekiyor ha ha kendimi bir anda ajan gibi hissettim ama aklıma içinde bulunduğum durum gelince sinirlendim ve uyumaya çalıştım sabah olsun da bakalım belki bu yaşadıklarım bir kabusdur umuduyla uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerBazen hayatımızda neyin doğru neyin yanlış olduğu konusunda hep ikilemde kalırız hayata kendimizi o kadar kaptırmış geleceği o kadar düşünüyor oluruz ki gözlerimizin önündeki gerçekliğin ne olduğunu göremez bir hale geliriz. Iste bu hikayede size h...