Hanim bu kız Nerede kaldı hep sen yüz veriyorsun ona kaç defa dedim geç gelmesin eve diye,bey ben söyledim ona geç kalmasın diye ama söz dinlemiyor işte senin gibi asi sana çekmiş işte babasının kızı. Gece geç saat olmuştu ve sevda hala ortalıkta yoktu baba tekrar kızı aradı ama kimse cevap vermedi defalarca aradılar ama değişen birsey olmadı.Sevdadan hiçbir haber yoktu.
Aile artık polise haber vermeyi seçti ve hemen 155 i aradılar olayları anlattılar eve polisler geldi sorular sormaya başladılar ama ailenin gücü yoktu sorular cevaplamak için hepsi birbirinden beter bi durumdaydı.
Sevda iki gündür yoktu ve ailesi harap olmuştu polisler ertesi gün aileye tekrardan sorular soruyor herhangi bi ipucu bulmaya çalışıyorlardı ama nafile kızları yoktu neredeydi bilmiyorlardi en son babası onunla konuşmuştu nereden bilecekti ki olacakları...
Anne daha fazla dayanamadı ve yere yığıldı etraftakiler olayı henüz anlamamış dona kalmışlardi kendilerine geldiklerinde Annenin yerde baygın olduğunu görduler ve korkuyla yanına koşarak bağırmaya başladılar.
Ambulansı çağırın çabuk yardım edin yardımmmOlaylar çok çabuk gelişti hani sen yerinde durursunda dünya döner ya o şekilde hemen hastaneye gitmişlerdi her ne kadar ambulans geç gelmiş olsada hastaneye varmışlardı.
Iki saat sonra
Emine(anne) kendine gelmeye başlamıştı ve uyandığında yanında sevdayı görmek istiyordu bu yaşananların hepsinin bi kabus olmasını umut ediyordu ama bu olmadı uyandıgında yanında kocası ve oğlu vardı ve ikiside ağlıyordu.onların halini görünce tekrar kötü olmaya başladı ve sevda diye bağırdı hemen hemşire gelip sakinleştirici yaptı ve
Emine hanim çok ciddi bi kalp krizi geçirdiniz daha fazla Üzmeyın kendinizi yoksa...diyerek sözünü tamamlamadan çıktı odadan çıkarken de Cemil bey eşinize dikkat edin durumu çok ciddi üzülmemesi gerekiyor dedi,
Baba durumu anlamış ama elinden ne gelebilirdiki bir tarafta kızı kayıpti diğer taraftada eşi hastanedeydi üzüntüsünü içine attı esine destek olmayı seçti..
Polis en sonunda ahmetin ifadesini almış ve ellerine en azından bilgi geçmişti arabanın plakası hatırlamasa da arabanin modeli hakkında bilgi vermiş kaçıranlar hakkında hatırlayabildigi kadarıyla robot resim çizdirmisti.
Aileye hemen olaylar hakkında bir gelisme olduğu haber verildi bu biraz olsun aileyi rahatlatmışti ama kızlarının ahmet ile görüşmeye devam ettiğini öğrendiklerinde eve bir gelsin bir bulsunlar onu büyük bir ceza bekliyor bizi nasıl dinlemez ve onunla görüşmeye devam eder diyerek baba öfkelendi ancak once sağ salim eve gelsin diyerek esine belli etmeden üzüldü baba yüreği işte acısını belli etmemeli güçlü olmak zorunda evin direği sonuçta.
Ahmet zavallı çocuk hem elinden sevgilisini hayatını birleştirmek istediği kızı almışlar hem de kızın ailesi tarafından istenmiyordu üstüne üstlük birde annesi öldüğünden beri babasıyla görüşmüyor üvey anne yüzünden araları bir hayli açılmıştı.Üzülmek de kâr etmiyordu artık derim derin düşünmekden Avare gibi olmuştu sonunda.
Bir yandan ailesi diğer yandan sevdikleri tarafından merak edilen sevda ise nasıl bir durumda olduğunu anlamaya çalışıyor yıllar öncesinden karşısına çıkan Yavuz'un ne istediğini neden geri geldiğini merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Mystery / ThrillerBazen hayatımızda neyin doğru neyin yanlış olduğu konusunda hep ikilemde kalırız hayata kendimizi o kadar kaptırmış geleceği o kadar düşünüyor oluruz ki gözlerimizin önündeki gerçekliğin ne olduğunu göremez bir hale geliriz. Iste bu hikayede size h...