7.bölüm "kralın Sarayı"

31 3 0
                                    

     Lalenin odaya girmesi ile uyanmıştim ama hiç yataktan çıkmak istemiyordum zavallı annem o da beni kaldırmak için çok uğraşırdi onu hatırlayınca tüm uyku hevesim kaçtı kalkıp lavaboya gittim yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime uzun uzun baktım. Kendimce pek güzel değildim ama ahmet ve Yavuz bana nasıl aşık olmuşlardi anlamıyordum.

   Artık ne yapacağım bilmiyorum hangi ara böyle bir hayata girmiştim gözlerimde yorgunluk mutsuzluk vardı.

Lale: sevda kahvaltı için biraz acele eder misin yavuz bey seni bekliyor kahvaltıdan sonra seni eve bırakacak.

     Evet ya anlaşma eve gidecektim ama sonra kendi isteğimle geri gelecektim düşüncesi bile saçma nasıl geri gelirim ki buraya resmen kendini sarayın kapatmış çirkin gibi davranıyor yavuz. Ama ya aileme zarar verirse neyse bunları şimdi düşünmek istemiyorum fazla beklemësin beyefendi gidelim bakalım.

Yavuz:pek dakik biri değilsin galiba?

Sevda:anlamadım

Yavuz:hazırlanma konularında diyorum pek dakika yani saatlere uyan biri değilsin.kahvaltı saat 9.00da bunları aklına not etsen iyi olur.

Sevda;kusura bakma daha önce saatlere uymak gibi kurallarla dolu bir hayatım olmadı.ayrıca öğrenmek de istemiyorum senin kuralların sana ait beni ilgilendirmez.

Yavuz:bide asisin demekki neyse seni yola getirmesini bilirim ben.liseden bu yana çok değişmişsin gerçekten ama ben seni sevdim bu halini de severim.

Sevda:değişmeyen tek şey değişimin kendisidir demek istedim ama çok klasik olacağını bildiğimden onun karşısında o duruma düşmek istemedim sadece sende çok değiştin hemde çok fazla.dedim

Yavuz:sohbet için çok vaktimız olacak otur şimdi kahvaltı yap sonra eve gideceksin tabi bir haftalık sadece.

Sadece masaya oturup kahvaltı yaptım sinir stres bana yemek yediriyordu iyice.içimden neler geçiriyorum bi bilse yavuz beni bırakmazdi asla eve.

Yavuz: Sevdaaa duymuyor musun ? Sabahtan beri bağırıyorum aklından neler geçiyor bilmiyorum ama hiç benden kurtulmayı düşünme pişman olursun.seni bekliyorum kahvaltın bittiyse gidelim.

Sevda:"kahvaltı o kadar güzeldi ki daha da yemek istiyordum yok bitmedi diyemem dalga geçer şimdi bu" bitti gidelim .dedim.

 

     O önden bende arkasından gidiyordum bahçeye vardığimda çok lüks bi Mercedes kapıdaydi tamam yavuz zengindi eskiden ama şimdi daha da zengin olmuş şaşırdım ve şaşkınlığımi yavuz da gördü lanet olsun sürekli beni bu halde görüyor sanki beni böyle yakalamak ona büyük bi mutluluk veriyorMuş gibi gülüyor bide sinsi sinsi.

     Bakıyorum da şaşırdın ama tuhaf yani seni kaçırdığım araba ile seni bırakacak kadar aptal değilim sahibi olduğum birçok araç var söyle istediğin bi marka tercihi varsa onunla bırakalım seni. .

   Çok komiksin gerçekten git de sahip oldugun şeylerle diğer kızları kandır.beni böyle kendine aşık edemezsin!!!

Sevda sen zaten bana aşıksin ama bunu bilmiyorsun, göstereceğim.

   Hadi bin arabaya da gidelim konuşmak için çok vaktimiz olacak ayrıca eve gitmek istiyorsun sanıyordum  yerinde başkası olsa koşa koşa binerdi arabaya değil mi? Gitmek istemiyorsan söö

Sözünü kestim ama kusura bakma yavuzcum senden ve bu kasvetli  sarayından kurtulmak için sabırsızlaniyorum ayrıca benim sevdiğim tek erkek ahmet bunu öğren.dedim ve arabaya bindim

  o sadece gülümsedi ve binerken yavuzcum He;) bu da iyi bir başlangıç dedi.

Yol boyunca hiç yüzüne bakmadım ama onun bana baktığını hissettim.bir saniye bile ayırmadı gözlerini benden.ben ise sadece yolu izlemek istiyordum evime bir nebze daha yaklaşıyordum mutluyum. Şimdilik.

   Yavuz'un sesi ile yola bakan gözlerim ona çevrildi.

Sevda anlaşmayı unutma ve olacakları hatırla.evine geldik kapının önüne kadar bırakamıyorum polisler var yanlış birsey yapma ben sana asla zarar vermem ama çevrendekiler adına bir söz veremem.

Evine git bakalım narin kelebek...

Araba durmuştu tıpkı heyecandan duran kalbim gibi evime gelmiştim sonunda arabanın kapısı açıldı ve güneş aynı karanlık bir hücrede yaşayan biri aydınlığa çıkınca gözleri nasıl kamaşıyorsa öyle benide etkiledi.

    Artık evime gelmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SaplantıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin