1. fejezet

186 6 2
                                    

Hablaty szemszöge:

Ez az én otthonom Hibbant-sziget, ahol a a sárkánnyal békét kötöttünk és mindenkinek lett egy sárkány... rajtam kívül, mert én jobban szeretek olvasni róluk és tanulmányozni.

A nevem Hablaty; sokan furának tartanak, ahelyett hogy megülnék egy sárkányt inkább csak olvasok róluk, de engem nem érdekel

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A nevem Hablaty; sokan furának tartanak, ahelyett hogy megülnék egy sárkányt inkább csak olvasok róluk, de engem nem érdekel. Éppen egy újabb sárkányos könyvvel tartok haza amikor megállít „Mala királynő és a Szárnyak védelmezője" egy Ostorcsatt hátán lovagolva.

 Éppen egy újabb sárkányos könyvvel tartok haza amikor megállít „Mala királynő és a Szárnyak védelmezője" egy Ostorcsatt hátán lovagolva

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Hello, Hablaty! Nem akarsz egyet repülni a sárkányom hátán, Velem! - felfordul a nyomrom, ahogy beszél velem. Sarkon fordulva éppen elmennék, de megállított. - Ne már! Fogadok, hogy csak játszod a nehezen elérhetőt, hogy még inkább szerelmes legyek beléd.

- Nem! Nem játszom. Tényleg nem vagy az esetem. És ha nem haragszol haza kell mennem az Anyámhoz.

- A kész bolond Valkahoz a sárkányokkal suttogóhoz? Remélem végre sikerül megszelídíteni azt a képzeletében élő sárkányt, amiről folyton beszél. - majd nevetni kezdett a gúnyolódó szavaival. Felforrt bennem a méreg, ahogy így beszélt az Anyámról és még hihetetlenebb, hogy nem érti miért nem jön be ő nekem. Már éppen visszaszólnék, amikor sárkánytűz robbant a házunknál, ezért faképnél hagyva Nala-t haza futottam.

Később Hablaty otthonában...

Kiderült hogy Anya rossz kézjelet adott parancsba Felhőugrónak, aki Anyám Viharszelő sárkánya. Anyámmal egyedül élünk, mert az Apám faképnél hagyott minket amióta elkezdtem járni; azóta nem tudunk róla semmit.

 Anyámmal egyedül élünk, mert az Apám faképnél hagyott minket amióta elkezdtem járni; azóta nem tudunk róla semmit

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Jaj, Hablaty fiam! Úgy látszik öregszem, mert sokat hibázok.

- Dehogy Anya! Csak nehezen jegyzed meg az új dolgokat. - vigasztaltam meg, aztán észrevettem, hogy Anyám összepakolt pár dolgot és Felhőugróra is tett. - Megint felkeresed azt a Sárkányt?

- Fiam, Esküszöm, hogy láttam azt a Sárkányt! És bebizonyítom mindenkinek. Tényleg miközben útra kelek és találkoznék Kalmár Johannal, hozzak valamit a születésnapodra?

- Amit mindig... egy nem minden napi szál virágot. - ezután Anya felszállt Felhőugró hátára és elrepültek, de ekkor furcsa érzés fogott meg, mintha sosem látnám őt viszont. Ezt lerázva magamról bementem a vikingházunkba és elkezdtem olvasni az új könyvemet.

Ezalatt Valkánál...

Valka szemszöge:

Elértük Felhőugróval azt a ködnek a határát, ami mögött lehet az a sziget ahol az a Sárkány lehet. Nagy nehezen tudtam rábírni Felhőugrót, hogy repüljön be a ködbe, de végül sikerült. Ahogy haladtunk egyre beljebb majdnem neki ütköztünk egy magas sziklának, majd a szigetnek a szirtjén lévő nagy fának. Leszálltunk a szigetre és habozással bemerészkedtünk az erdőbe. Ahogy egyre beljebb és beljebb merészkedtünk egyre hidegebb lett és végül a hó is hullani kezdett, pedig még nincs itt a tél időszak. Majd hirtelen farkas vonyításra lettem figyelmes. Úgy 20 farkas támadt rám és Felhőugróra; a sárkányom a védelmemre kelve elcsalta tőlem a legtöbb farkast, de ígyis 5 engem vett célba. Elkezdtem futni egyre mélyebbre az erdőben még végül egy sötét kastélyhoz nem értem és futnék a kapuhoz, de az egyik farkas elkapott és visszafelé kezdett rángatni. Hirtelen másféle állat hangokat kezdtem hallani és hang irányába néztem a farkasokkal.

🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉

Remélem megbocsátotok nekem, hogy ennyit késtem vele. Túl sokszor nem fogta az internetet a mobilom így végül a lassabb felfogásúval kellett beérnem.🐲💚

Beauty and the Dragon (HTTYD AU)Onde histórias criam vida. Descubra agora