Íme, elhoztam az újabb részt. Jó olvasást.
🥀🥀🥀🥀🥀
A birtok kastélyában...
Valka szemszöge:
Ahogy beléptem a két beszélő kutyával az épület hatalmas ajtaján a belső meleg érintette meg az arcom. Belépve az ajtón rögtön mögöttem bezárult az ajtó, amitől meg is ijedtem, de aztán a tekintetem visszafordult a két kutyára, akik egy nagyobb terembe haladtak, ahonnan tűzfénye is áradt. Utánuk mentem és egy nagy kandalló látványa fogadott. Egyből odamentem, hogy felmelegedjek. Ahogy kezdtem újra érezni a végtagjaimat felnézve észrevettem, hogy színes madár család néz engem.- Helló! Az én nevem Marinette. Ő a férjem Adrien.– mutatkozott be a rózsaszínes.
- Jó estét.– köszönt a sárga színű.
- Ők meg a gyermekeink. Emma és Louis.– mutatta be őket nekem a rózsaszínű anya madár. Ráadásul a kis fiókák meleg jak tejet is hoztak.
- Egészségére!– mondták kedvesen a fiókák.– Hogy került ide, asszonyom?– kérdezte a kis lilás madárka.
- Éppen kerestem valamit, pontosabban felfedezni, de azt hiszem eltévedtem és megtámadtak a farkasok. Ha nincs a két kutya barátaitok Jankó és Elsa akkor már végem.– füllentettem egy kicsit még a legelején, de a többi mind igaz volt. Ekkor eszembe jutott. Felhőugró! Azonnal letettem az üres korsót, amiben a jak tej volt és sietősen elköszöntem eme kedves teretményektől elfutottam. Pedig hallottam ahogy kérlelték, hogy ne menjek el. Ahogy kiértem a birtok havas kertjébe megláttam az égen felém érkező sárkányomat.– Felhőugró! Hála az Thornak, hogy semmi bajod!– mellém repült és én viszonzássul megsimogattam az arc pofa oldalán, amit el is fogadott. Így is a sötétben jól láttam narancssárgás szemeit.
Már fél is szálltam volna a hátára, hogy haza menjünk, de ekkor megláttam a kert egyik bokrán egy sárgás virágot, amit furcsáltam is, hogy télen van virág. Ezért úgy döntöttem, hogy haza viszem Hablatynak. Ahogy letéptem a sárkányommal együtt felfigyeltünk valamilyen mozgásra, sőt sárkány hangra is. Eltettem a virágot és azonnal Felhőugróra pattanva indulás ösztökéltem. Már a levegőben voltunk, amikor tüskék nagy sebességgel mellettünk elsuhantak. Hátra néztem és megláttam. Az a sárkány, amiről a faluban beszéltem, de senki sem hitte el. Bár ha jobban szemügyre vettem inkább tűnik hétköznapi Siklósárkánynak. Felhőugró többször is visszatámadt a sárkányra, de nem rettent az vissza és egyszer felszívódott a sötét, felhős, éjszakai égben. És mire észbe kaptam volna karmok ragadtak meg a vállamnál és visszafelé vitt a kastélyhoz. Felhőugró megpróbált úgy segíteni, hogy útját állja a Siklósárkánynak és még az éjszakai sötétségben is jól láttam milyen dühös rá.
Ám a Siklósárkány felmeresztette a tüskéit figyelemeztette velük, hogy megöl, ha Felhőugró közelebb jön.
- Menj innen, Felhőugró! Menj haza! Nem lesz semmi baj! Menj a fiamhoz! MENJ MÁR!– Felhőugró kezdte érteni mit akarok ezzel és jól láttam ahogy hazafele megy.
- Ostoba vagy, hogy azt hiszed csak ennyivel megúszod azt, hogy loptál!– szólalt meg egy mérges nőszerűs hang közvetlenül fölöttem. A sárkány beszélt hozzám!?
🥀🥀🥀🥀🥀
Remélem, hogy tetszik idáig ez a történetem. Csillagozzátok és kommenteljétek a tetszésetek. A legközelebbi részig a viszont olvasásra kívánom, derVivien.🐉💚
És Kellemes ünnepeket kívánok.🎄
ESTÁS LEYENDO
Beauty and the Dragon (HTTYD AU)
FanficA Szépség és a Szörnyeteg Így neveld a sárkányodat változatban. Ha szereted a mind a kettőt, akkor ezt a kombinációt nagyon fogod.