🌪köszönet

452 52 44
                                    

Nos, én annyira nagyon nem tudok írni ilyet, de sebaj, megpróbálkozom vele.

Elég hihetetlen, hogy elértünk a könyv végére, s nagyon remélem, annyira azért nem untátok, hiszen bárhogyan is nézzük, van 76 része, és tudom, hogy voltak, amik nem sikeredtek olyan élvezhetőre, de nagyon remélem, volt, akinek így is tetszett - a boldogtalan befejezés ellenére is.

Talán nem vártátok, hogy itt és így lesz a vége, de sajna ez ennyi volt, viszont

VÁRHATÓ MÁSODIK RÉSZE A KÖNYVNEK.

Sokat gondolkodtam, kell-e folytatás, vagy szimplán hagyjam ennyiben, de arra az elhatározásra jutottam, hogy hamarosan belekezdek a másosik részébe, s csak remélni tudom, hogy elnyeri majd tetszésetek és az is legalább ennyire élvezhető lesz.

És mivel ez egy köszönet, ezért szeretném kifejezni nektek hálámat, noha remélem, tudjátok, milyen sokat jelent nekem a bíztatásotok. Szeretném megköszönni az összes megtekintés, szavazatot, kommentet, listázást, mert egytől egyig jó érzéssel töltöttek el, s sokszor már hihetetlen volt, hogy ennyi embert érdekel ez a könyv. Jelenleg 4,55K megtekintés és 2,19K szavazat van, amik hatalmas számok nekem - alig bírom felfogni, hogy ilyen sok ember szánt időt erre a történetre.

Viszont nem húzom tovább, mindössze csak annyit szeretnék, hogy köszönök mindent és szeretlek titeket!

HURRICANE - ✓Where stories live. Discover now