Cu(m) For Me

417 36 73
                                    

Jinyoung'un kapısının önüne geldiğimde heyecanlıydım.

Eğer Jaebeom haklıysa içimi fazlasıyla soğuktacaktı.

"Yugyeom?"

Bir şey demesine fırsat vermeden onu duvara ittiğimde gözleri şokla açılmıştı.

"Tch, Jinyoungieeee, erkek arkadaşının seni bıraktığını duydum"

Dudaklarım boynunun her yerinde turlarken kesik bir nefes alıp kollarını boynuma dolamıştı.

Ellerim kalçalarına yaslandı ve onu, duvara daha da yasladığımda bacakları belime dolanmıştı.

"Beni özlemişsindir dedim, çünkü ben ellerimi bedeninde özledim, Jinyoungie"

Onu yere yatırmamla gözleri anlamazca bana odaklanmıştı. Güldüm

"Siktir et yatak odasını, fazla uzak"

Söylediğim şey yutkunmasına sebep olmuştu.

Dudaklarım sertçe boynuna dolaşırken inliyordu. Deli gibi inliyordu.

İntikam planı , sanki kafamdan uçmuştu. Altımda inlerken beyaz bedeni gözüme o kadar güzel gözüküyordu ki.

Üzerindeki gömleği hızla çekerek yırttığımda daha da inlemiş ve bedenimi üzerine yapıştırmıştı. İnlemesi, oktav oktav yükselirken ruhumu son kez ruhuna karıştırmaya söz verdim kendi kendime.

Şortunu ve baksırını aynı anda çıkarttığımda parmaklarımı dudaklarına yaslamıştım.

"Yugyeom-"

"Hadi ama Jinyoung, dilini parmaklarımda hissetmek istiyorum"

Dudaklarını aralayıp psrmaklarımı emdiğinde yeteri kadar ıslandığına emin olduğumda parmaklarımı dikkatle içine yollamıştım.

Hazırladıktan sonra kendimi içine ittiğimde deli gibi inliyordu.

Acımasızdım, o ise fazla hassastı. Hızlı ve acımasızca içinde hareket ettiğim her saniye ağlıyor ve tırnaklarını sırtıma batırıyordu.

"Hatırlıyor musun Jinyoung, ilk sevişmemizde boşalmama izin vermemiştin"

Yaşlarla dolu gözleri bana odaklandığında tekrar yutkunmuştu.

Göğüs ucunu sıkmamla kafasını geriye atıp inlemişti.

"Ama ben sana izin vereceğim güzelim, benim için boşal"

Söylediklerimle inleyip boşalınca üstünden çekilip onu kucağıma aldım.

"Şimdi, alışkın olduğun durum olduğu için soruyorum, ne kadar ödemem gerekiyor?"

Gözleri bana odaklanıp dolmaya başladığında gülüp onu koltuğa bırakmıştım.

"Neyse yarın okulda konuşalım o zaman, sonuçta sen kararlaştırıyorsun."

Üzerimi giyinip evden çıktığımda elimi hafifçe kalbime koyup kapının önüne çöktüm.

Canını acıtmak için yapmıştım ama benim canım, onunkindem fazla acıyordu.

You Calling My Name-Jingyeom Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin