Jinyoung 'un evinde, onu beklerken bir çeşit yüzleşme içine gireceğimizin farkındaydım.
Erkek arkadaşımı, ve erkek arkadaşını, çağırmıştım.
İkisi de içeri girdiğinde Jinyoung içeri girip bana saeılmış ve öpmüştü, Jackson hiçbir tepki vermemişti. Güzel oyunculuk.
"Jinyoung, seni buraya erkek arkadalınla tanışmak için çağırdım"
İkisinin de yüzü saniyede düşüp endişeyle dolarken ben gülümsemiştim.
"Bu kadar paragöz olmanız komik, Jackson. Erkek arkadaşınla seviştim. Her bir zerresini her bir zerremde hissettim ve sen buna rağmen burada durup bana gülümseyebiliyorsun. Yarı zamanlı sevgililik falan mı bu, ya da onun sürtüğü müsün? Sevgilinin başka bir erkekle sevişmesini umursamıyorsan yüksek ihtimalle öylesin Jackson Wang. Acınası, fazlasıyla acınası"
" Yugyeom, lütfen "
" Eğer gözlerimi kaparsam siktirip gidecek misin?"
Jinyoung dolu olan gözlerini bana kilitledi.
"Yugyeom, ben"
Fazlasıyla büyük bir sinirle kapıyı gösterdim.
"Çık dışarı. İsmini zikretmek istemiyorum. Defol."
Jinyoung odadan çıktığında Jackson'a döndüm.
"Umarım erkek arkadaşının benimle oynaşmasını siklemeyecek kadar paraya ihtiyacın vardır Jackson, aksi takdirde Jinyoung 'un yarı zamanlı sevgilisi olduğuna gerçekten inanacağım"
"Özür dilerim"
"Hayır, asıl ben özür dilerim. Senin için üzülmüştüm ama sen senin için üzülmeyi hak etmeyecek bir insansın, tıpkı Jaebeom' u hak etmediğin gibi"
Dolu gözleri, gözlerime odakladı.
"Ne?"
Güldüm.
"Bir birinci sınıf olarak Jaebeom'un sana aşık olduğunu ben bile biliyorum, sen bilmiyor muydun?"
Kafasını iki yana salladı
"Bilmemen iyi, onu zerre hak etmiyorsun Jackson"
Uzun kabanımı alıp evden çıktığımda Jinyoung 'un arkamdan özlemle bana baktığını fark edip güldüm. Komikti.
İşte Park Jinyoung ile olan hikayemin bitip Lim Jaebeom ile olan hikayemin başlaması tam burada oldu.
Karşımdan siyah bir araba geldi ve arabanın kapısı açılıp Jaebeom dışarı çıkıp bana gülümsedi
"Hayatımızı arındırdığımza göre, bir kahve içmek ister miydin? Yakınlarda sevdiğim bir yer var"
Gülümseyip onaylamamla beni gayet kibar bir şekilde arabasına bindirdi.
Jaebeom'un Jackson'a olan, benim Jinyoung'a olan aşkım ve arkadaşlık ilişkilerimiz burada bitmişti, evet.
Ama Jaebeom ve benim hikayem her şeyin bittiği yerde başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Calling My Name-Jingyeom
Fanfic"The sound of you calling my name, I want to hear it."